Koripallo.com

NBA 2019-2020

Viestejä
254
Mikä joukkue nyt on vahvimmilla, kun Golden Staten dynastia on takanapäin?

Hyviä pariskuntia ympäri liigaa: Thompson (Russell) ja Curry, LeBron ja Unibrow, Kyrie ja Durant, George ja Leonard, Harden ja Westbrook. Bucksilla, Indianalla ja Bostonilla myös hyvät jengit kasassa.

Mustana lampaana kauteen lähtee Nuggets, joka ei tehnyt muutoksia rosterissaan, mutta oli jo viime vuonna kurkistelemassa sarjan kärkipäässä.
 
Viestejä
3 498
Koripalloveteraani sopimukseen NBA-seuran kanssa – tekee liigahistoriaa alkavalla kaudella

Tammikuussa 43 vuotta täyttävästä Carterista tulee ensimmäinen 22 kaudella NBA:ssa pelannut pelaaja.

Carterin lisäksi 21 NBA-kauden miehiä liigan historiassa ovat Robert Parish, Kevin Garnett, Kevin Willis ja saksalaissuuruus Dirk Nowitzki.

Tämä on jotenkin hämmentävä tieto. Olen aina kuvitellut että nämä isot pelaajat menisivät rikki ja kuluisivat loppuun paljon nopeammin kuin takamiehet.
 
Viestejä
1 342
Jos tämä sotii saitin moraalisääntöjä vastaan yp poistanee: futisforum2:n NBA-keskustelusta olen oppinut että asettamalla vpn:n kautta service pointin Mexicoon saa leaguepassin ostettua alle satkuun. Itse en toistaiseksi ole näin tehnyt mutta tosiaan jos on omalla tilillään lokaationa Mexico näyttää näitä hintoja. Ja kuullun mukaan sitten katsomisen kannalta ei ole mitään väliä. Joku oli ostanut ”Intiasta” ja kuulemma vielä halvemmalla :) .
 
Viestejä
532
Monet mainostaa täällä tuota Ruutua Nba:n katseluun, niin haluaisin kuulla perusteluita, että miksi valitsette sen mielummin kuin Nba League Passin? Suomalainen selostus? hinta?
 
Viestejä
2 333
Onhan sillä hinnalla varmaan merkitystä jos tulot on matalat. Toisaalta ei sillä rahalla nyt saa kuin esim. yhden kolmen litran viinipänikän kuussa, että ei sen pitäisi keskiluokaiselle olla mikään merkittävä lovi budjettiin. Ruudusta näkee toki myös samalla rahalla jonkin verran elokuvia ja sarjoja ja joitakin muitakin urheilulajeja, jos niistä on kiinnostunut.

Jos kotitalous ei kuitenkaan ole parista kympistä kiinni ja haluaa seurata NBA:ta, niin kyllähän League Pass on ollut toistaiseksi ylivoimainen valinta, eritoten se täysdiili josta voi katsoa kaikki pelit. Hullukaan ei tietenkään ehdi katsoa kuin murto-osan kauden peleistä, mutta League Passilla voi itse valita juuri ne pelit jotka haluaa katsoa. Ruutuhan valitsee / sen pakettiin kuuluu tietyt pelit eikä niitä pääse itse valitsemaan.

Nythän Ruudun valikoiman tosin uutisoitiin kasvaneen ja pelejä tulee kauden aikana kokonaista 200 ja Markkasen Bullsinkin pelejä yksi viikossa. Eli Ruudun tarjonta on tulevallla kaudellla selvästi edelliskausia kattavampaa - toki edelleen kaukana League Passin kattavuudesta.

League Passilla on myös se halvempi My Team -vaihtoehto jolla voi seurata suosikkijoukkueensa kaikki pelit, eli vaikkapa ne kaikki Bullsin ottelut (keskimäärin kolme viikossa - Ruudussa luvattu yksi viikossa). Että jos tarkoitus on oikeastaan vain seurata Laurin edesottamuksia, niin tämä lienee järkevin vaihtoehto (taisi olla jotakin 15-20€ / kk.?)

Suomenkielinen selostus voi olla ihan hyvä juttu jos pitää Kristian Palotiesta tai englanti ei hahmotu. Itse kyllä kuuntelen mielummin amerikkalaisia NBA_selostajia.
 
Viestejä
172
Monet mainostaa täällä tuota Ruutua Nba:n katseluun, niin haluaisin kuulla perusteluita, että miksi valitsette sen mielummin kuin Nba League Passin? Suomalainen selostus? hinta?
Onhan tuo Ruutu nyt helpompi myydä hankintana sille toiselle osapuolelle joka asuu samassa taloudessa, kun saa kaikkea kivaa hömppää ja muutakin katsottavaa, ja oho olihan täällä NBAkin.
 
Viestejä
1 818
Monet mainostaa täällä tuota Ruutua Nba:n katseluun, niin haluaisin kuulla perusteluita, että miksi valitsette sen mielummin kuin Nba League Passin? Suomalainen selostus? hinta?

Näin raha pysyy suomessa. No joo en ehkä ajattele noin, ehkä. Ei kai siinä ole mitään muuta syytä kuin suomenkielinen selostus. Jos vähänkin enemmän tosissaan seuraa tai haluaa seurata pelejä, silloin tietenkin hankkii League Passin.
 
Viestejä
1 818
Koripallopomon twiitti Hongkongin mielenosoittajien puolesta sai Kiinan hermostumaan ja NBA:n pelästymään, nyt seura pohtii toimitusjohtajan potkuja

yao-ming-china-nba-2004-1.jpg


 
Viestejä
532
Onhan sillä hinnalla varmaan merkitystä jos tulot on matalat. Toisaalta ei sillä rahalla nyt saa kuin esim. yhden kolmen litran viinipänikän kuussa, että ei sen pitäisi keskiluokaiselle olla mikään merkittävä lovi budjettiin. Ruudusta näkee toki myös samalla rahalla jonkin verran elokuvia ja sarjoja ja joitakin muitakin urheilulajeja, jos niistä on kiinnostunut.

Okei, mä luulin et Ruutu+ olisi ollut kalliimpi, mutta se olikin vain 10€/kk. League Passin Team Choice on 15€/kk ja kokonainen League Pass 25€/kk. Eli on se sen 15€ kalliimpi kuin Ruutu. No mutta kiitos vastauksista kaikille!
 
Viestejä
1 342
Jos kuluttaa NBA:ta kuten meikäläinen eli katsoo matsit aikaisin aamulla on demand, niin League Passin player on oiva värkki kelata kaikki tyhjä pois haaskaamatta elämäänsä aikalisiin yms kuolleeseen aikaan . Lisäksi on tiivistetyt pelit ja voi ihan itse valita mitkä matsit kiinnostavat. Kaikki elämässä maksaa, mutta mielestäni sisältö/raha-suhde on tässä hyvä, riippuen tietysti siitä kuinka paljon otteluja katsoo. Suomenkielisessä selostuksessa en juuri näe etua. Aiemmin postaamani NBA:n käytäntöjen mukaan läpimenevä kikka on ostaa tuo Meksikon kautta ja hintaa vuodelle taitaa tulla 72€, jos tuo 199€/v kuulostaa liialta. Itse en pidä pahana. Eikös drinksutkin nykyään ravintolassa ala lähestyä kymppiä? Omakohtaisesti en tätä tiedä koska käytän rahani koripallon seuraamiseen :)
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1 818
Aiemmin postaamani NBA:n käytäntöjen mukaan läpimenevä kikka on ostaa tuo Meksikon kautta ja hintaa vuodelle taitaa tulla 72€, jos tuo 199€/v kuulostaa liialta. Itse en pidä pahana. Eikös drinksutkin nykyään ravintolassa ala lähestyä kymppiä? Omakohtaisesti en tätä tiedä koska käytän rahani koripallon seuraamiseen

NBA Meksikosta ja kaljat Virosta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös