Koripallo.com

Oodi tuomareille!

Eikös Mäntylä vetäny kauden tai pari ainoastaan Euroopassa korisliigan sijaan, ennen lopettamista? Vai muistanko väärin?

Juu, eikös silti samalla korisliiga ollut rinnalla? Voin muistaa väärinkin toki ja luultavasti todennäköisemmin kuin sinä. :)

Viimeksi muokattu:
Jep. Vai onko tää syy-seuraus että Gullit lopettaa niin Selkee lopettaa ? ;) :D
Vai Nokia? :D Selkee ei ole stadilainen vaan Nokialta. Siksi ei Nokian pelejä viheltänytkään. Harmi!

Minä nyt jo sisäistin, että sinä et ole salolainen (no, sitten varmaan joku perniöläinen ;)), joten ota sinä tämä nyt tästä onkeesi

Antakaa mulle edes yksi hyvä uutinen Korisliigasta tälle terassikaudelle. Edes yksi.

Vai Nokia? :D Selkee ei ole stadilainen vaan Nokialta. Siksi ei Nokian pelejä viheltänytkään. Harmi!

Minä nyt jo sisäistin, että sinä et ole salolainen (no, sitten varmaan joku perniöläinen ;)), joten ota sinä tämä nyt tästä onkeesi
No en ole kyllä Perniöläinenkään :D ;)

Joo tiedän kyllä Villen olevan Nokialainen. Et ei mun tarvi onkeeni ottaa... Nokialaisuudestaan huolimatta korisliigaa viheltäessä oli kyllä Selkee(sti) stadilainen ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.