Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko
Ja näin Cavs on jälleen lähempänä runkosarjan voittoa...
Ja näin Cavs on jälleen lähempänä runkosarjan voittoa...
JoKaFan sanoi:JR Smith on hirmuvireessä Utahia vastaan kaaren takaa, puoliajalla kolkit 6/7. Jazzin peli on ihan hirveetä katsottavaa...
Ettei Green Week:iin liittyis mitenkään?S13M sanoi:Mitkä helvetin paidat Denverillä on päällä? St. Patricks day meni jo...
TriZ sanoi:Ettei Green Week:iin liittyis mitenkään?
http://www.nba.com/nuggets/news/NBA_Green_Week_Games.html
Technique sanoi:Mä en jaksa enää juhlia. Tuntuu, että aina ku tulen tänne juhlii kesken pelin niin turpaan tuleekin. Mutta joo Magic pelan tosi hyvin joukkueena ja onnistunut siinä myös. Cleveland vaikeuksia, kun ei uppoa ja ei toi joukkuepeli tänää myöskään parhaalta näytä.
Joo en minä häviä minnekkään vaikka Cleveland häviäisikinLottery-Suns sanoi:Mo Williamsille respectiä paikalla olosta Clevelandin RUMASTA kyntämisestä huolimatta. King James ja Boobie Gibson tuskin näyttäytyvät palstalla pariin viikkoon.
Lottery-Suns sanoi:King James ja Boobie Gibson tuskin näyttäytyvät palstalla pariin viikkoon.
Lottery-Suns sanoi:Cavs ei voita mestaruutta. Tuskin pääsee edes finaaleihin. Cavs on toki ollut vakuuttava kotona, ja jopa Barack Obama ennusti heitä taistelemaan sormuksista, mutta itse en ymmärrä. Loppujen lopuksi, mitä kovia joukkueita vastaan Cavs on dominoinut? Bostonia vastaan record 1-2, Lakersia 0-2, Magicia 1-2, Houstonia 1-1 ja Spursia 1-0. Eli potentiaalisimpia finaalijoukkueita vastaan Cavsin record on 4-7.
Ketään ei kiinnosta voittaako Cavs Knicksit ja tekeekö LeBron runkosarjassa kivoja statseja. LeBron ei ole ikinä nostanut tasoaan runkosarjasta playoffeihin, keskiarvot ja heittoprosentit laskevat, eritoten nuo jälkimmäiset. Niin kauan kun asia on näin, sormukset menevät muualle.