Patsas sanoi:Jep, Pierce missas toisen vaparin pelin lopussa.
S13M sanoi:Lebron!! 22 pistettä, 8-10 FG, 5-6 FT + buzzer beater
Jos puolesta kentästä vetää heiton sisään niin ei voi puolustusta lähteä syyttämään. 9/10 menee ohi, tämä meni sisään. Kova heitto Bronilta.Gheorghe sanoi:Joo hienoa antaa vapaa heitto vielä loppuun, hyvä jätkät. Kokenut joukkue, my ass. Ja Stuckey tuhoaa kaiken, ei syötä, heittää liikaa. LeBron tekee 50 pistettä, helposti.
D-Troit sanoi:Jos puolesta kentästä vetää heiton sisään niin ei voi puolustusta lähteä syyttämään. 9/10 menee ohi, tämä meni sisään. Kova heitto Bronilta.
Eipä tuo kovin tasapainoinen heitto ollutkaan. LeBronin saisi antaa ottaa mun puolesta vaikka joka hyökkäyksessä tasapainoisenkin kolmosen jos kaveri siihen tyytyy. En mä myöskään 1. peliä lähtisi nostamaan mitenkään muiden yläpuolelle tärkeydessä, ennemmin Detroitin 1. kotipeli on pakkovoitto jos Cavseja meinataan haastaa.Gheorghe sanoi:Totta kai se oli kova heitto, mutta a) kyseessä on playoff-peli, joka b) on henkisesti helvetin tärkeä Detroitille: rankasti turpaan tänään, ja sarja on ohi, sekä c) heittäjä on LeBron. Kolme syytä tehdä kaikkensa, ettei tuosta enää saisi tasapainoista heittoa aikaiseksi. Ei voi helvetti playoff-pelissä toivoa, että "kyllä se ohi menee, juu".
D-Troit sanoi:En mä myöskään 1. peliä lähtisi nostamaan mitenkään muiden yläpuolelle tärkeydessä, ennemmin Detroitin 1. kotipeli on pakkovoitto jos Cavseja meinataan haastaa.
Toisaalta vaikka Pistons pelaisi miten hyvin ja miten kovalla asenteella tahansa, olisi Cavsilla tod. näk. 2 pelin etumatka Motowniin lähdettäessä. Jos Cavs saataisiin pakotettua 2-2 tilanteessa takaisin kotikentälle, voisi toivoa ennakkosuosikin paineiden alkavan vaikuttaa joukkueen peliin. Tottakai voitto ensimmäisestä pelistä olisi ollut myös iso juttu mutta odotettavissa oli, että Cleveland ja varsinkin LeBron tulevat latautuneina ekaan matsiin.Gheorghe sanoi:Jos Cavs halutaan oikeasti kaataa, ei poppoolle voi antaa kahta voittoa etumatkaa ja sitten toivoa kotikentän pelastavan. Ei se vaan ole oikea asenne. Ja juuri tuo väärä asenne näkyi mielestäni tuossa LeBronin buzzer-beaterissa.
Tämä nyt on vaan tällaista hyvään tottuneen fanin marinaa. Joukkue on paskempi kuin yksikään sitten turkoosivuosien. Eikä se johdu vain materiaalista - all-star -pelaajat 'Sheed, Rip ja etenkin Prince ovat aivan unessa. Jos he eivät syty heti ensimmäiseen peliin arkkivihollista vastaan, niin aivan turha toivoa mitään parempaa jatkossakaan.
Stream kuoli, kiitollinen olen sille. Täältä tähän.