Koripallo.com

Otteluiden liveseuranta-otsikko

jormas

Vs: NBA 2007/2008: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Mahtaa olla Garnettille suuri päivä. jo lähes kymmenen vuotta sitten nous Minnesotassa NBA-pelaajien eliittiin mut ikinä ei ois kyl mestaruutta siel voittanu vaikka pelaskin huippukausia lukusia.

Kyllä on ihme jos Lakers vielä nousee viimesellä neljäksellä. Itse en mikään Celtics-fani ole mutta on tosissaan hienoa että KG näillä näkymin saa sen mestaruuden jota hän on jo yli vuosikymmenen ajan metsästänyt.

Boston TD Bank - LAL

Juu tais olla tää tässä Lakersien osalta. Start 4th LAL 60 - BOS 89

Boston TD Bank - LAL

Miks porukka ei kato urheilu+kanavalta...

jormas

En oo itekkään kummankaan fani mut oon aina pitäny Garnettista.

jormas

Suuri päivä tää on jokatapauksessa Garnetille,Allenille ja Piercelle. Allenkin oli vuosia rupujengien pistelinko ja pelinrakentaja, Pierce on ollu finaaleis liekeissä ja saanee suuren sulan hattuunsa. Ennen tätä kauttahan aikalail Piercen varassa oli Bostonin menestyminen saatika et pääs ees pleijareihin.

Lepr.chaun

Mahtavaa. Tätä päivää on odotettu pitkään. Vielä kun pystyisi seuraamaan peliä jostain.

Finals MVP ei ole mitenkään itsestään selvä valinta, periaatteessa kuka tahansa Big Threestä voisi sen saada perustelujen kanssa. Allen, Pierce, Garnett, mun mielestä järjestys.

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Simo Hovari

ww.justin.tv/psnx

Kokeile tätä, laatu on suorastaan kaamea, mutta kyllä sieltä peliä pystyy seuraamaan.

Nyt jos Laakerit nousee, niin lupaan olla seuraavan vuoden selvinpäin!...

Jos tuota MVP:tä rupeaa arvuuttelemaan niin itsestäkin oikeastaan kuka tahansa Big Threestä sen ansaitsisi mutta ehkäpä itse antaisin sen KG:lle

einsmanni

Suorastaan yllättävää miten murskaavan ylivoimaisen dominoiva Boston oli tässä sarjassa. Bostonin puolustus oli silkkaa rautaa, ja joukkue uskoi omaan tekemiseen koko sarjan ajan vaikka olivat 24 tai 19 pinnaa tappiolla. Itse Lakers -fanina olisin tietenkin toivonut omien voittoa, mutta pakko antaa credittiä paremmilleen. Josko ensi vuonna sitten, kunhan joukkue pysyy terveenä ja saadaan Bynum takaisin! :)

Onnittelut Garnettille ja Allenille, siinä on kaksi pelaajaa joille sen mestaruuden todella suo!

PS. Pierce on ollut kyllä sarjan paras pelaaja, mutta itse haluaisin nähdä Allenin nostavan Finals MVP -pytyn

jormas

Lähellähä kyl oli et superjunnuja drafteista saanu Atlanta ois tiputtanu Bostonin jo pleijareiden alkupuolella. Jokatapauksessa oon onnellinen Garnetin ja Allenin puolesta miksei Piercenkin.

Tosta Bynumista on nyt jo vuosia paasattu tulevana tähtenä.

Vihdoinkin saan hymyillä Garnett -fanina. Kyllä tätä on odotettu. Hyvin ne veti. Onneksi olkoon ja kiitos kaudesta.

Boston TD Bank - LAL

Allen Garnett Pierce ja Rondo saa mitä haluuki! Ihan oikealle joukkueelle menee mestaruus ;) 4th 2:20 LAL 86 - BOS 123

jormas

Tää mestaruus kyl oli odotettu. Senverran kova nippu oli heittää kehiin tälle kaudelle.

Boston TD Bank - LAL

BOSTON CELTICS NBA MESTARI 2008. lopputulos LAL 92 - BOS 131

Upea kausi Bostonille parin huonomman kauden jälkeen ja kyllähän he olivat melko ylivoimaisesti paras joukkue koko kauden ajan. Pari ekaa kierrosta pleijareissa ei kovin hyvää antanut odottaa mutta kun kovat pelit alkoi oli Boston jälleen paras joukkue. Onnittelut Bostonille ja kaikille heidän faneilleen myös tällä foorumilla ja kyllähän tämä omaakin mieltä lämmittää näin Allen- ja KG-fanina.

Vau. Melkonen näytös. Hienosti pelasi Boston ja oikein erityisen pitkä kausi sai upean päätöksen. Kirjotellaan enemmän huomenna, tähän väliin vain onnittelut Bostonin faneille.

Boston TD Bank - LAL

MAHTAVA MEININKI TUOLLA!!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.