Koripallo.com

PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

Kumpi rynnii finaaleihin?

  • Kataja

    Ääniä: 16 43,2%
  • KTP

    Ääniä: 21 56,8%

  • Äänestäjiä
    37
Viestejä
475
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

JOEN SUU sanoi:
Kukkamiehen loukkaantumiseen katkesi Katajan selkäranka. Senhän näki jokainen. Toiviainenkin hymyili ja myhäili ivallisesti, kun näki, ettei Loverssi enää pystynyt pelaamaan.

Mutta ei mitään pois silti Kotkalta. Onnea!

Vittuilut on taas näköjään huipussaan. Ja juuri nämä paskajokerit ja paskakuninkaat aina siellä etunenässä. Mutta annetaan heille se tyydytys. Siitähän he elävät.

Nyt mennään sitten KTP:n kelkassa.

Ps. Mitä, mitä? Eikö K_A meinaa ronssipeliä tulla kannustamaan. Uudet rummut ja kaikki hankittu ja sitten tehdään oharit. Käsittämätöntä.
. Sinähän et vittuile ikinä kenellekään? Aivan oikein sulle ;D
 
Viestejä
19 544
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta



Missäs minä nyt taas olen käynyt vittuilemassa. Lainauksia kiitos? Siinähän se Hakinkin ilta menee rattoisasti, kun kelaa kaikki viestini.....

Ja kyllähän minä kestän kaikki. Minä vaan ajattelen aina noitä herkkähipiäisempiä, kuten Hektoorit ja kumppanit. Suuttuvat vielä ja lopettavat fanituksen. Kataja_Aina ainakaan ei siis olekaan enää Aina.
 
Viestejä
4
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

KATAJA_AINA sanoi:
Kyllä vituttaa tällä hetkellä todella paljon! Onnea KTP finaalipaikasta! KTP oli paljon parempi ja voitonhaluisempi kuin Kataja. On kyllä valtava pettymys ettei Kataja pelaa finaaleissa. Minä en todellakaan lähde katsomaan jotain vitun pronssimatsia. Pronssipeliä ei mielestäni pitäisi pelata ollenkaan!


Hienoa sitoutumista ja joukkueen tukemista. Jos voitetaan niin se on ME, mutta joukkueen hävitessä ei tukea heru... ::)
 
Viestejä
2 411
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

Se on ihan sama mikä joukkuelaji on kyseessä niin se on ihan fakta että pronssipeli on täysin turha ottelu.
 
Viestejä
13
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

Nyt on tunnustettava. En voisi vahingoniloisempi olla. Liigan vastenmielisin joukkue ja varsinkin kannattajat, jokafan etunenässä.
jokafan on tasan yhtä negatiivinen kuin toikka.
Hyi mikä pelle. Siis jokafan.
 
Viestejä
1 870
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

King James sanoi:
ON TÄMÄ IHANAA!

Eikä olisi voinut sattua vastenmielisemmän joukkueen kohdalle!!! Joko te ylimieliset joensuulaisfanit USKOTTE VIHDOIN, ETTEI TÄSTÄ PASKASAKISTA OLE KOSKAAN MESTARIKSI!

Toijala ei osaa valmentaa!

KTP! KTP! KTP!!! Mie tiesin!

Ote Suomen Parhaan Korisliiga Ennakon midseason reviewistä.

KJ: Se on totta. Joensuun Kataja 2012/2013 on kaikkien aikojen paras suomalainen koripallojoukkue. Triplaa pukkaa, Korisliigan mestaruus, Cupin mestaruus (onko vielä jatkossa?!?) ja EuroChallengestakin taitaa tulla vähintään pikkufinaalin paikka.

Aha.
 
Viestejä
2 411
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

Ja nyt minä teen sen minkä lupasin jos ei Kataja voita mestaruutta eli jätän koripallo.comin. Tällä sivulla on asiakirjoittelijoita paljonkin mutta sitten on liikaa kirjoittelijoita jotka eivät osaa muuta kuin vittuilla esim Airball, King James ja JOEN SUU. Ei tule todellakaan ikävä tätä sivustoa!!
 
Viestejä
4
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

Mitä tarkotat turhalla? Pronssipelissä nähdään, kuka on liigan kolmanneksi paras ja finaalissa ratkotaan kahden parhaan parhausjärjestys. Ja voiko fani enää ylimielisempi olla kun sanoo ettei edes aio katsoa "mitään vitun pronssipeliä"
 
Viestejä
16 284
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

JoKaFan sanoi:
Ei voi mitään... Onnea KTP:lle ottelun ja ottelusarjan voitosta! Harmi, että Jonte loukkaantui ja homma lässähti jo sillä kertaa. Pete ja Johnell nosti Katajan hienosti peliin mukaan, mutta ei vaan homma lähtenyt rullaamaan.

Niin se on, että Korisliiga-menestykseen tarvitaan pätevä, taisteva sisäpelaaja. Bisonseilla on McDade ja KTP:llä Giles. Tänään olis samanlaista kaivattu, etenkin Jonten vamman jälkeen.

Tähän lisään vielä...

Testamenttaan ääneni KTP:lle. Hieno joukkue, hienot fanit ja kasapäin kulttuuria. Toivottavasti Kotka, jossa Suomen koripallon juuret sijaitsevat, palaa jälleen kultakantaan. Tsemppiä!
 
Viestejä
16 284
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

Liiga-asiantuntija sanoi:
Nyt on tunnustettava. En voisi vahingoniloisempi olla. Liigan vastenmielisin joukkue ja varsinkin kannattajat, jokafan etunenässä.
jokafan on tasan yhtä negatiivinen kuin toikka.
Hyi mikä pelle. Siis jokafan.

???
 
Viestejä
19 544
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

No voi harmi, voi harmi. K_A jättää koko touhun. Ja katajan kannustamisenkin. On tämä kummallista tämä fanitus. Siis vain voittajia kanustetaan? Aikasen lapsellista, sanon.
 
Viestejä
507
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

KATAJA_AINA sanoi:
Se on ihan sama mikä joukkuelaji on kyseessä niin se on ihan fakta että pronssipeli on täysin turha ottelu.
Millä nimellä kirjoittelet ensi kaudella.Sillä me kaikki toki haluamme että jatkat.Mutta KATAJA AINA on nyt kai poissa?
 
Viestejä
596
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

JOEN SUU sanoi:
No voi harmi, voi harmi. K_A jättää koko touhun. Ja katajan kannustamisenkin. On tämä kummallista tämä fanitus. Siis vain voittajia kanustetaan? Aikasen lapsellista, sanon.

Ka niin "Jopi". Yllätyitkö edes?
 
Viestejä
1 870
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

JOEN SUU sanoi:
No voi harmi, voi harmi. K_A jättää koko touhun. Ja katajan kannustamisenkin. On tämä kummallista tämä fanitus. Siis vain voittajia kanustetaan? Aikasen lapsellista, sanon.

Sama. Nyt meni arvostus KATAJA_AINAan. Kai Hector sentään vielä pysyy kelkassa mukana? Pysyyhän? :-\
 
Viestejä
222
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

Kyllä on katkeraa settiä Joensuun pojilta. Myötähäpeää.

Onnittelut KTP:lle finaalipaikasta, hoitakaa homma kotiin!
 
Viestejä
13
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

Jokafan,mikä sä olet antamaan tähtiä kun et itse ole yltänyt mihinkään.
 

M3

Viestejä
660
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

KATAJA_AINA sanoi:
Ja nyt minä teen sen minkä lupasin jos ei Kataja voita mestaruutta eli jätän koripallo.comin.

Älä perkele, kukas Kataja-ketjussa sitten jatkossa leikkaa ja liimaa sen mitä Jokafan on edellisessä viestissä kirjoittanut, toivottavasti Traktor ei tee samaa temppua.
 
Viestejä
4
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

ISO käsi Kotkaan - ja onnea biisonijahtiin...! Ja keskittykää korisfanit kannustamaan omianne,
turha rivienvälipottuilu ihan turhaa , vai mitä Joe ;)...?
 
Viestejä
16 284
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

Liiga-asiantuntija sanoi:
Jokafan,mikä sä olet antamaan tähtiä kun et itse ole yltänyt mihinkään.

Onkohan niillä Iltasanomissa esim. sen enempää... ;)

Ja olen minä melkein korilevyyn joskus yltänyt... Puolimetriä jäi vajaaksi. ;)
 
Viestejä
4
Vs: PLAYOFFS 2013: välieräpari Kataja Joensuusta vs. KTP Kotkasta

eeVertti sanoi:
Kyllä on katkeraa settiä Joensuun pojilta. Myötähäpeää.

Onnittelut KTP:lle finaalipaikasta, hoitakaa homma kotiin!

Täytyy kyllä sanoa tähän, että onneksi nämä myötähäpeää aiheuttavat kommentit ovat näitten rumpalipoikien, eivätkä edusta suurinta osaa kataja-faneista
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös