Koripallo.com

Raporttia koripallo.comiin

Viestejä
404
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Hienon paidan Kunkku olet tilannut.. :) Itselläni sama punaisena...

Kaksoisnikki----kolmoisnikki---

Mulla on täällä ainakin 5 eri nikkiä eikä kukaan koskaan mulle siitä valittanut... Miten se on mahdollista...????


??? ::) :eek:
 
Viestejä
62
Vs: Raporttia koripallo.comiin

EL2K sanoi:
Kaksoisnikki----kolmoisnikki---

Mulla on täällä ainakin 5 eri nikkiä eikä kukaan koskaan mulle siitä valittanut... Miten se on mahdollista..
Hanki elämä ;)
 
Viestejä
2 214
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Anteeksi. Olen rikkonut 7.1. antamani lupauksen. Olin nimittäin tänään salilla ja tein vatsalihaksia 2 x 320 toistoa. Oli pakko, kun 300 kohdalla ei tuntunut missään.

Vielä kerran: anteeksi.
 
Viestejä
9 123
Vs: Raporttia koripallo.comiin

hirvisaari_etu180113STL_uu.jpg

Achilles sanoi Uudelle Suomelle käyttävänsä provosoivaa kieltä keskustelun herättämiseksi.
 
Viestejä
1 870
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Aha.

Miksi liität minut James Hirvisaareen? Ei siinä kuitenkaan mitään, hieno mies kyseessä ja jaan hänen monia viisaita ajatuksiaan.
 
Viestejä
921
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Miumau sanoi:
Anteeksi. Olen rikkonut 7.1. antamani lupauksen. Olin nimittäin tänään salilla ja tein vatsalihaksia 2 x 320 toistoa. Oli pakko, kun 300 kohdalla ei tuntunut missään.

Vielä kerran: anteeksi.

Ihan nyt rehellisesti. Teetkö 300 toiston sarjoja istumaannousua?
 
Viestejä
2 214
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Batman sanoi:
Ihan nyt rehellisesti. Teetkö 300 toiston sarjoja istumaannousua?

Asiallinen kysymys ja rehellinen vastaus.

Vatsalihaksiahan voi tietysti harjoitella monella tapaa. Mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Kaksi suurinta keskenään riitelevää koulukuntaa vatsalihasharjoittelussa on: ”sit ups vs. crunches”. Itse olen crunches-koulukunnan edustaja. Siinä keskivartaloa nostetaan lattiasta vatsalihaksia rullaamalla ”pakka kerrallaan.”

Crunches-liikkeen keskeiset edut:
1. Jokainen ”eight packin” lihas tulee harjoitettua, kun tekee lopuksi vielä alavartalorullauksen (niitä tosiaan onkin 8, ei vain 6).
2. Nostamalla jalat 90 asteen kulmaan penkille, seinää vasten jne., alaselkä saadaan hyvin stabiloitua, mikä on tärkeätä, jos on sen kanssa ongelmia. (Alaselälle teen omat harjoitteet.)
3. Liike ei siirry lonkan koukistajiin, kuten sit up, vaan siinä säilyy lihasjännite koko suorituksen ajan.

Ja viimeksi 320:n sarjat menivät siis yhtä soittoa ilman taukoja: 100xsuorat, 100xvinot, 60xsuorat, 60xvinot. (Ja olisi voinut jatkaa edelleen, mutta kun tähän yhteenkin meni jo reilu viisi minuuttia eli kahteen siis yli kymmenen).

Ja huom! Ennen kuin sit up -uskovaiset syyttävät crunches-harjoittelua kokonaisvaltaisuuden puutteesta ja että crunhes-toistot eivät ole kunnon core-harjoittelua, niin koko saliharjoittelun lopuksi teen vielä huvikseni yhden seisten tehdyn 15 toiston ”cable crunches”-sarjan 50kg painolla, jossa liikerata on erittäin laaja. Eli kyllä lähtee.
 
Viestejä
7 419
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Ihan nyt rehellisesti. Voisiko näistä abseistä saada jotain valokuvaa sillä tavalla, että kuvassa näkyy myös jonkun paikallisen sanomalehden päivän numero ja ehkä jotain Spurs/Jazz-merchandisea?
 
Viestejä
3 280
Vs: Raporttia koripallo.comiin

hamahakkimies sanoi:
Voisiko näistä abseistä saada jotain valokuvaa
Hah gay!

Ihan rehelliselle kaapista tulemiselle
thumbup.gif
 
Viestejä
2 214
Vs: Raporttia koripallo.comiin

hamahakkimies sanoi:
Ihan nyt rehellisesti. Voisiko näistä abseistä saada jotain valokuvaa sillä tavalla, että kuvassa näkyy myös jonkun paikallisen sanomalehden päivän numero ja ehkä jotain Spurs/Jazz-merchandisea?

Just nyt mä en kehtaa, kun mä näytän ihan hirveältä. Rasvaprosentin pitäisi olla alle 8 (sairaan tiukka), jotta pakki olisi kunnolla "ripped", ja se on nyt vain jotain 12-13 (ei paha).

Vatsalihassarjoja enemmän minua itseäni ilahduttaa 60, 35, ja 30 toistoa etunojapunnerruksissa 45 sekunnin palautuksella. Polte oli helvetillinen viimeisen sarjan jälkeen. (Kannattaa kokeilla, suosittelen.)

Mike Tysonin päiväohjelmassa oli kuulemma 1 000 vatsaa ja 500 punnerrusta. Sarjojen pituuksista ja tauoista en tiedä tarkemmin.
 
Viestejä
2 214
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Kohta mennään taas. Piti juoda triplaespresso ja ottaa 600mg:n Burana, kun on vähän flunssainen olo. Helvetti, jos joku kausiflunssa iskee just kun on vahva nousukunto päällä. Se nyt tästä vielä puuttuisi.

Ja mitä näyttää vaaka? Jännittää...
 
Viestejä
7 419
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Jos vaa'an lukema on pettymys voit aina lohduttautua sillä, että tuon Buranan myötä voit vähentää mittaustuloksesta ainakin 600 milligrammaa.
 
Viestejä
715
Vs: Raporttia koripallo.comiin

hamahakkimies sanoi:
Jos vaa'an lukema on pettymys voit aina lohduttautua sillä, että tuon Buranan myötä voit vähentää mittaustuloksesta ainakin 600 milligrammaa.

R40P8QWH
 
Viestejä
2 214
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Jos olisin ottanut kahdeksansatasen Buranan, se olisi ollut: hyvästi julma maailma! Mutta numerot pysähtyivät just grammalleen sallittuun ylärajaan!!!

Ja siitäkös riemu repesi: 2x340 ja 61,36,31, ja molemmissa liikkeissä jäi vielä varastoon ensi kertaa varten. Kaikissa muissakin liikkeissä selvää kehitystä, rauta kuin höyhentä!

Ja Mike Tyson, senkin ruma tatuoitu korvanpurija, jos ja kun luet tätä, niin kuule tämä: aion rikkoa naurettavan vatsasarjasi ja sen jälkeen leukasi!

Haaste on heitetty!
 
Viestejä
3 280
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Huuto naurua jää jellonien kanna bis käryllle. Top 5 jellona pössyt telijät:

1. nupe nurminen - ilma veiviä pilvessä lento koneesta tullessa
2. mikke raanlundi - pilvi veivin pioneeri ja veti sidukkaa pikku lasten edessä
3. jesse joensuu - joen ryyppy kaveri joten ehkä pahin huume ongelmainen
4. leo komarov - ryssä joten lavasti suomen jellonien huume kohun
5. timpe jutila - nilkkatulehdus olikin yliannostus
 
Viestejä
2 214
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Mike Tysonille esittämäni haaste on herättänyt maailmalla huomiota. Monilla nyrkkeilypalstoilla mahdollisella ottelulla ollaan spekuloitu ja siitä on esitetty arvioita. Myös haastattelupyyntöjä on sadellut. Alla olevan tekstin olen kopioinut eräältä arvostetulta palstalta.


TALE OF THE TAPE

MIKE TYSON - MIUMAU


Wins: 50 - Countless
Knockouts:44 - ?
Losses: 6 - 0
Height: 5' 11-1/2" - 6´4"
Weight: 218 lbs - 198 lbs
Reach: 71" - 77"
Chest (normal): 43" - 42"
Chest (expanded): 45" - 44"
Waist: 34" - 34"
Biceps: 16" - 16"
Neck: 19-3/4" - 17"
Wrist: 8" - 8"
Calf: 18" - 17"
Ankle: 11" - 11"
Thigh: 27" - 24"
Fist: 13" - 11"
Forearm: 14" - 13"


Numeroiden perusteella:

+ Miumau tähän asti voittamaton
+ Miumaun pituusylivoima, Tyson ei yllä pureman korvaan
+ Miumaun ulottuvuus, voi pitää Tysonin kaukana vasemmalla suorallaan
+ Miumaun keveys, "liikkuu kuin perhonen, pistää kuin ampiainen"
+ Miumau luvannut tehdä 1001 vatsalihasliikettä
- Miumaun kaikki voitot pikkuveljestä

- Tyson on yksinkertaisesti liian lyhyt ja paksu tälle tasolle 2010-luvulla
- Tysonin edellisestä voitosta jo melkein 10 vuotta
- Tysonin niska on niin paksu, että ei pysty kääntämään päätään (Mistä näitä iskuja oikein tulee?)
- Tysonin reidet ovat niin paksut, että ei pysy kissamaisesti liikehtivän Miumaun perässä
- Tyson tehnyt päivässä vain 1000 vatsalihasliikettä


Eli pelkästään numeroiden valossa näyttää ihan hyvältä, ja kiva huomata, että olen jonkinlainen ennakkosuosikki.

Koska monikaan täällä ei lue nyrkkeilypalstoja, laitan tänne sitten taas lisää suoria lainauksia, kunhan ammattimaiset nyrkkeilyjournalistitkin alkavat kirjoittaa mahdollisesta ottelusta.
 
Viestejä
3 280
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Miumau voisi hankkia jonkun kehittävän harrastuksen, koska tämä teksti on nyt aivan liian paskaa jopa hiekkalaatikolle. Jos tämä jatkuu, niin alan pitämään harvakseltaan tapahtuvasta seksuaalielämästäni päiväkirjaa. Tai lokikirjaa vessakäynneistäni.
 
Viestejä
7 419
Vs: Raporttia koripallo.comiin

rööriroope sanoi:
Tai lokikirjaa vessakäynneistäni.
Sivuhuomio: Polvileikkauksen myötä allekirjoittaneella on kinttu suorana, enkä tämän johdosta mahdu oman asunnon vessaan istumaan sen äärimmäisen rajallisen jalkatilan johdosta. Onneksi mulla on avaimet naapuriin.
 
Viestejä
2 214
Vs: Raporttia koripallo.comiin

Kehotuksesta päätinkin ruveta harrastamaan huumorin sijaan aforismeja.

Illan mietelause naapurissa asioiville

Muista huuhtoa, että ei tule huutoa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös