Koripallo.com

Salon Vilpas 2020-2021

Keitä muita Salolta puuttuu kuin Rannikko?

Onko muilla joukkueilla pl Gulls&Karhu ollut kovia pelaajia poissa ja loukkaantuneina?

Minä vasn kysyn vaikkei asia minulle kuulukkaan.

Toivottavasti nämä esitykset eivät vaikuta kotimatsien yleisömäärään.
Keitä muita Salolta puuttuu kuin Rannikko?

Onko muilla joukkueilla pl Gulls&Karhu ollut kovia pelaajia poissa ja loukkaantuneina?

Minä vasn kysyn vaikkei asia minulle kuulukkaan.
Riku Laine on toinen poissaolija. Lisäksi pari jenkkiä kuluttamassa penkkejä ja fanien hermoja.

Joo... ei helvetti sentään. Toiviainen sopimus julkkarin yhteydessä: "Olisi tyhmää muuttaa sitä hyvää, mitä Vilpas viimekaudella teki."

Yhtä vitun tyhjänpuhumista. Pakki sekasin ja aneemista. Hyökkäys ihme kuvioitten jauhamista ja pallon siirtelyä vailla tavoitetta.

Teemulta ei oteta ilmeisesti mitään vastaan ku kotipeleissä penkkiä seurannu. Ei meinaan Teemu oo osallistunu mitenkään muutoin ku istumalla penkillä turpa tukossa.

Hoh hoijaa..

Joo, Idästä lainaten, nykysopparien voimassa ollen, tuplavälivuosi.

Omalla/riittävällä tasolla on tänä vuonna pelannut Koivisto, Eerikinharju, Wood ja Stephens. Blomgren saattaa myös päästä ilman kritiikkiä. Kellään muulla ei ole taso ollut voittamiseen tarvittavalla tasolla. Nykyään näitä pelejä ei edes odota innolla kun into puuttuu kentältäkin...

Omalla/riittävällä tasolla on tänä vuonna pelannut Koivisto, Eerikinharju, Wood ja Stephens. Blomgren saattaa myös päästä ilman kritiikkiä. Kellään muulla ei ole taso ollut voittamiseen tarvittavalla tasolla. Nykyään näitä pelejä ei edes odota innolla kun into puuttuu kentältäkin...
Kyllä Juhollekin voi antaa about puhtaat paperit. Vähän on ollut hakemista.

Nokia oli hyvä joukkue ja pelasi paljon parempaa hyökkäyspeliä kuin Vilpas. Ekalla jaksolla pysyttiin hyvän pakin ansiosta mukana pelissä, mutta Nokialla oli lopulta helppo työ nollata Vilppaan staattinen kahden pelin kirja toisella jaksolla ja puolustuksen intensiteetin laskiessa peli oli lopulta varsin selvä. Selkeästi paremmin valmistautunut ja paremmin valmennettu joukkue voitti.

Alkoi jo kehon kielikin kielimään, että kaikki ei kunnossa. Toiviainen (vaikka selostaja välillä kerto hänen olleen kentälläkin....) istu 3. jakson puoliväliin tuolillaan kuunnellen ilmeisesti Poutiaisen puhdasta Salon murretta.. tällöin kai vielä oli jotain pelissä tehtävissä vai oliko......ehkä kokenut valkku näki lopun tulleen.....
Jos melkein viikon harjoittelee ja tämä lopputulos, niin mä en ymmärrä mitään....
Voi tulla monta välivuotta....jokohan ne Koivarin ja Nepon pitkät sopimukset loppunee, jos Aatun sopimus päättymässä,niin minusta: meneeköhän harkintaan jatko. Onko ko herroilla mitään siviilisidonnaisuuksia Salon seudulle....Ja kun tämä meno ei tuo lisäkatsojia, niin kai se kassakin kuivahtaa kunnolla.

Epäilen vahvasti kahden vuoden mittaista välivuotta.
Mie vaan sanon uudelleen, että Vilpuralla ei ole riittävän hyviä pelaajia tänä vuonna. Kantonen ja Coleman olivat niin kovia viime kauella, että edes salolaisten on vaikea sitä enää muistaa. Ja tokkiinsa Tuominen valmentajana.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.