Mitä Cheese tekee tuolla edelleen?
Eikös Toiviaisella kahden vuoden pahvi ole?Tulee Itä-Suomesta tuttu termi mieleen - välivuosi.
Veikkaat kahta peräkkäistä?Eikös Toiviaisella kahden vuoden pahvi ole?
Ei toi Toiviainen ole vakuuttanut moneen vuoteen missään. Miksi tilanne muuttuisi Vilppaassa?Veikkaat kahta peräkkäistä?
Laine. Mutta jenkit on tänävuona katastrof niin tilanne on tämä.Keitä muita Salolta puuttuu kuin Rannikko?
Onko muilla joukkueilla pl Gulls&Karhu ollut kovia pelaajia poissa ja loukkaantuneina?
Minä vasn kysyn vaikkei asia minulle kuulukkaan.
Riku Laine on toinen poissaolija. Lisäksi pari jenkkiä kuluttamassa penkkejä ja fanien hermoja.Keitä muita Salolta puuttuu kuin Rannikko?
Onko muilla joukkueilla pl Gulls&Karhu ollut kovia pelaajia poissa ja loukkaantuneina?
Minä vasn kysyn vaikkei asia minulle kuulukkaan.
Kyllä Juhollekin voi antaa about puhtaat paperit. Vähän on ollut hakemista.Omalla/riittävällä tasolla on tänä vuonna pelannut Koivisto, Eerikinharju, Wood ja Stephens. Blomgren saattaa myös päästä ilman kritiikkiä. Kellään muulla ei ole taso ollut voittamiseen tarvittavalla tasolla. Nykyään näitä pelejä ei edes odota innolla kun into puuttuu kentältäkin...
Laine. Mutta jenkit on tänävuona katastrof niin tilanne on tämä.
Saattaa hyvinkin olla näin.Ei noi jenkit oo katastrof.. Valmennus ja valmennuksen kuviot ja asenne on katastrof...
Epäilen vahvasti kahden vuoden mittaista välivuotta.Ettei vuan olis pitkäkin välivuos?
Mie vaan sanon uudelleen, että Vilpuralla ei ole riittävän hyviä pelaajia tänä vuonna. Kantonen ja Coleman olivat niin kovia viime kauella, että edes salolaisten on vaikea sitä enää muistaa. Ja tokkiinsa Tuominen valmentajana.Epäilen vahvasti kahden vuoden mittaista välivuotta.