Koripallo.com

Salon Vilpas 2023-2024

Viestejä
3 144
Perjantaina YouTubessa julkistetaan uusi brändi. Toivottavasti ei logoa mennä muuttamaan, mutta olisiko samassa yhteydessä tukossa pelaajauutisia.

Muutenkin toivoisin ainakin toiminnanjohtajan tilanteeseen valaisua. Toiviainen mun käsittääkseni asuu jo Lahdessa eli ei varmaan ole jatkamassa.
 
Viestejä
2 269
Perjantaina YouTubessa julkistetaan uusi brändi. Toivottavasti ei logoa mennä muuttamaan, mutta olisiko samassa yhteydessä tukossa pelaajauutisia.

Muutenkin toivoisin ainakin toiminnanjohtajan tilanteeseen valaisua. Toiviainen mun käsittääkseni asuu jo Lahdessa eli ei varmaan ole jatkamassa.
No sen mitä siitä casesta kuullut niin ei jatka.
 
Viestejä
3 144
No sen mitä siitä casesta kuullut niin ei jatka.
Samanlaista on kuullut, vähän jää kyllä valju maku hänen ajastaan vaikka se pantteripatsas toki tuli. Mutta ensin jätti valmentajapestin kesken ja nyt tämä toiminnanjohtajan homma sitten vuoden stintti. Toki hänellä varmaan painavat syyt oli ja jokainen tekee omat päätöksensä.
 
Viestejä
198
Ei nyt mitää maata mullistavaa.. mut jos Kärkkäinen tai Ahonen pitää korvata jollain ni tää kelpaa kyllä <3 Blomgrenia ei korvaa suoraan mut potentiaalia kehittyä pitäs olla.
Mä taas olin siinä käsitykses et Kärkkäinen ja Ahonen on lähellä jatkoa.
 
Viestejä
3 144
Suokas olisi ihan hyvä palanen ja mikäli huhut toisesta pitävät paikkaansa niin ihan mukavia nimiä olisi ensikauden rosterissa.
Kärkkäisen toivoisin jatkavan ja Roopen jos tyytyy 9-10 pelaajan rooliin ja sen mukaiseen palkkapussiin.
Blomgren olisi se tärkein jatkosopimus, mutta en kyllä usko.

Toivottavasti saadaan toimiston puoli kuntoon ja Savolaiselle työrauha.

Jos kotimainen rosteri olisi Kärkkäinen, Suokas, Nepo, Koivisto, Riksa, Blomgren, mysteeripelaja, Roope ja sitten Mäkynen ja Poutsa niin olisi siinä sitten vähän nuoruutta enemmän ja Nepo, Koivisto sekä Kanki edustaisivat veteraaniosastoa.

Mäkysellä ja Poutsalla tarkoitan tietenkin Keijoa ja Sakua.
 
Viestejä
6 444
Salaa toivoin, että olisitte palanneet tähän.
kuva0_suuri-152094.637x398p50x25.jpeg
 
Viestejä
1 903
Ainoa harmin paikka on, että nyt ei pääse enää viikinkipurrella seilaamaan. Se oli ainoa asia mistä pidin Vikings-brändiaikakauden aikana.

Uusi logo oli ihan mieluinen. Eteenpäin. Soosi myös.
 
Viestejä
2 269
No more Vikings :confused:

Ei vaan hienoa, että uudistutaan ja mennään eteenpäin!
Ja tähän oikkee mainostoimisto palkattu. No voi hyvä luoja sentään. Seuran sisälläkin tietotaitoa aiheesta mutta eihän sitä SALOLAISET oman kylän palveluita käytä. Jeesus mikä uudistus ja toteutus.
 
Viestejä
20
Uus logo on huono. Jos kerta on haettu uudistusta ni sit ois voinu vaikka tehä kokonaan uuden logon. Toi nyt näyttää että Pekka 7vuotta on sen tehnyt. Toivottavasti siitä ei ole maksettu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös