Hopkins jatkaa.Joko voi lähteä spekuloimaan pelaajien nimillä?
Hopkins jatkaa.Joko voi lähteä spekuloimaan pelaajien nimillä?
Kenellä ajattelit tähän olevan vastauksen?Kysytään nyt näin että ollaanko kasaamassa keskikastin vai finaalien joukkuetta?
Itse näen melko koomisena, että ilmoitellaan itse deadlineja tiedottamiselle, ei tiedoteta edes dl siirrosta ja sitten just ennen sitä ulkoisesti asetettua viimeistä takarajaa vedetään pupu hatusta, että "homma hoidossa, kerrotaan ens kuussa miten".Tämä meni juuri oletetulla tavalla, eli että Helsingistä löytyi intressiä pitää Seagulls Korisliigassa, vaikka aikataulu oli järjettömän tiukka.
Toivottavasti kaikille väliaikatietojen huutelijoillekin on selvää, että ei joukkueen omistuksen myynnistä neuvoteltaessa anneta keskeneräisistä prosesseista tietoa. Aika koomiseksi meinasi keskustelu mennä kun sarjapaikkaa jo lahjoitettiin Koiviston kyläjoukkueelle ja ties minne.
Kaikki me ollaan tietysti kateellisia puolimiljoonaa euroa vuodessa tappiota tekevälle urheilujoukkueelle. Nyt meni kesäkin pilalle, kun korisliigassa jatkavat, mä en kestä.Ja voi ei tätä jyväjemmarien itkua!! Edelleen tulee stadista jengi...ja saattaa jopa voittaa mestaruuden? Ei sillä, en tykkää joukkueesta mutta jos se jotain vituttaa vielä enemmän
Itse näin Seagullsilta tasan yhden tiedotteen, joka kertoi, että omistusjärjestelyjen suhteen tavoite on saada asiaan ratkaisu juhannukseen mennessä. Tuo tavoite ei ollut lupaus. Tuosta tavoitteesta Seagulls lopulta myöhästyi kaksi viikkoa, joka on mielestäni tässä kriisitilanteessa hyvä lopputulos.Itse näen melko koomisena, että ilmoitellaan itse deadlineja tiedottamiselle
Ostan tän!Tuskin nyt mikään sijoittaja ryhmä nyt niin tyhmiä ole et tehdään kallis joukkue ja kauden päätteeksi isot tappiot niskassaan
Tuskin nyt mikään sijoittaja ryhmä nyt niin tyhmiä ole et tehdään kallis joukkue ja kauden päätteeksi isot tappiot niskassaan
Eli mitäs nykyinen tiedote kertoo:Tämän lisäksi Koripalloliiton kilpailujohtajan kertoman mukaan Korisliiga-seurojen kesken oli sovittu, että Seagulls kertoo siitä jatkaako seura Korisliigassa kesäkuun loppuun mennessä. Tämä tavoite toteutui eilen seurojen yhteisen sopimuksen mukaisesti.
Minä en näe tässä viestinnässä ja tavoitteiden toteutumisessa mitään koomista, vaan aivan normaalia organisaation johtamista ja tiedottamista viestintäsuunnitelman mukaan.
Noin voi tehdä ja nythän pelaajamarkkinat avautuivat kun sarjan joukkueet on selvillä. Kaikki ovat vapaita tarjoamaan vapaille pelaajille soppareita, Seagullsin viime kauden pelaajista esim. taitaa kaikki olla free agenteja.Eli mitäs nykyinen tiedote kertoo:
"Seagulls tiedottaa omistajapohjasta ja joukkueen suunnitelmista heinäkuun aikana."
Eli veikkaan että heinäkuun viimeinen päivä kerrotaan omistajaryhmän jäsenten nimet ja että "Seura tiedottaa pelaajasopimuksista elokuun aikana".
Historian tuntien noinkin se voi mennä. Itse veikkaan, että esim. tiedotteessa mainittujen B2B-kumppanuuksien hankkimisen buustaamiseksi muutama avainpelaaja julkistetaan jo heinäkuussä. Mutta neljä viikkoa on aika vähän, joten joukkueen kokoonpanon viimeistely saattaa jäädä elokuulle.Eli mitäs nykyinen tiedote kertoo:
"Seagulls tiedottaa omistajapohjasta ja joukkueen suunnitelmista heinäkuun aikana."
Eli veikkaan että heinäkuun viimeinen päivä kerrotaan omistajaryhmän jäsenten nimet ja että "Seura tiedottaa pelaajasopimuksista elokuun aikana".