Koripallo.com
Viestejä
4 028
Kahtellaanpa sitten tilanne uudestaan, kun ensi kevään jurrikisat on käyty, eikä Tampereen joukkueetkaan oikein vedä. :)

Ainahan on olemassa ja tulossa esport, siitä ei voi oikein syyttää kendoa tai pomputtelua. :D
 
Viestejä
7 517
Kyllähän se on tiedetty, että kehien sisäpuolella asuva koriskansa ei ole tottunut matkustamaan peleihin ja armoton ruikutus alkaa aina, kun pitäisi, mutta toivotaan nyt kuitenkin, että jotkut sieltäkin vaivautuu paikalle. Ite matkustan mielelläni tähänkin peliin ja näen samalla modernin areenan.
 
Viestejä
214
Tuijotatte mun mielestä aivan liikaa pelaajien seurajoukkueisiin.

Emme "me" tuijota, tai ainakaan minä, liikaa seurajoukkueisiin.

Nimenomaanhan kirjoitin 'seurajoukkue-materiaaliedusta' huolimatta uskovani, että Suomi on hienoinen ennakkosuosikki, vaikka Israel pahimmillaan kova vastus Israel onkin. Kuten itsekin viestitit. Eli minulla ja sinulla näyttäisi olevan samat aatokset itse ottelun ennakkoasetelmasta.

Se miksi minä aloin listata ja vertailla noita seurajoukkueita, johtui vain ja ainoastaan aiemman tekstisi lauseesta: " 5 pelaajaa näyttää pelaavan Euroopassa. Paperilla tämän pitäisi mennä vuorenvarmasti, eräänlainen Islanti vastassa.", ja muiden kirjoittajien tästä jatkamaan keskusteluun.

Herätti mietteitä, että onko tosiaan näin. Ja näinhän ei siis ollut. Siis jos Euroliiga lasketaan "pelaamiseksi Euroopassa".
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
214
Tosiaan, noita Maccabi Tel Avivissa pelaavia kaikkia maajoukkuepelaajia on vähän vaikea pitää Euroliiga-tason pelaajina vaikka sitäkin välillä pelaavat. Maccabissa on oikeastaan kaksi eri rosteria, pitkälti jenkeistä ja euroista koostuva Euroliiga-matseihin ja sitten Israelin liigan matseihin toinen, jossa on kotimaisia pelaajia sen verran että kotimaisuusehdot täyttyy. Esimerkiksi viime kaudella eniten vastuuta Euroliiga-matseissa saanut israelilainen pelaaja oli Di Bartolomeo 13,2 minuutin keskiarvolla.
Ihan hyvä pointti.
 
Viestejä
51
Kyllähän se on tiedetty, että kehien sisäpuolella asuva koriskansa ei ole tottunut matkustamaan peleihin ja armoton ruikutus alkaa aina, kun pitäisi, mutta toivotaan nyt kuitenkin, että jotkut sieltäkin vaivautuu paikalle. Ite matkustan mielelläni tähänkin peliin ja näen samalla modernin areenan.

Suosittelen. Kannattaa huomioida, että rautatieasemalta areenalle on täällä yksi kullinluikaus. Ja ei kai koriskannattajien Kluuvin päässäkään kovin pitkästi tartte himasta asemalle talsia.

Miinus tulee siitä, että koska areena on ängetty niin ahtaaseen sumppuun, rahvas pääsee sisään vain yhdestä suunnasta eli Kalevantieltä. Tohon Israel-peliinkin tulee väkeä niin paljon, että kannattaa olla paikalla erittäin hyvissä ajoin, jos haluaa nähdä alkuseremoniat.
 
Viestejä
4 028
Suosittelen. Kannattaa huomioida, että rautatieasemalta areenalle on täällä yksi kullinluikaus. Ja ei kai koriskannattajien Kluuvin päässäkään kovin pitkästi tartte himasta asemalle talsia.

Miinus tulee siitä, että koska areena on ängetty niin ahtaaseen sumppuun, rahvas pääsee sisään vain yhdestä suunnasta eli Kalevantieltä. Tohon Israel-peliinkin tulee väkeä niin paljon, että kannattaa olla paikalla erittäin hyvissä ajoin, jos haluaa nähdä alkuseremoniat.

Enemmän kuin mouhijärvellä asukkaita?
 
Viestejä
72
On lippu.fi kyllä aivan tukossa kun 6. pelaaja -lippujen myynti Israel-peliin alkoi. Ei välttämättä kovin paljon parhaita paikkoja jää ensi viikon yleiseen myyntiin. :oops:
 
Viestejä
55
On lippu.fi kyllä aivan tukossa kun 6. pelaaja -lippujen myynti Israel-peliin alkoi. Ei välttämättä kovin paljon parhaita paikkoja jää ensi viikon yleiseen myyntiin. :oops:
Itse olin tasan klo 10 ostamassa ja toimi kuin junan vessa. Sain pari lippua B5 katsomoon.
 
Viestejä
72
Itse olin tasan klo 10 ostamassa ja toimi kuin junan vessa. Sain pari lippua B5 katsomoon.
Mä jouduin hetken puljaamaan salasanan kanssa ja sitten se peli ei näkynyt kuin kännykän kautta ja viisi yli tasan kun pääsin lippuja ostamaan ei paikan manuaalinen valinta tai automaattinen ostaminen kumpikaan toimineet ruuhkan vuoksi. Pienen odottelun jälkeen sain liput B5:een minäkin.
 
Viestejä
1 342
Ei kyllä toiminut, maksaminen pankin kautta keskeytyi ja ilmoitti virheestä ja varaaminenkin moneen kertaa. Sen seurauksena mulla on kaksi vierekkäistä lippua (ilmeisesti) tulossa ylimääräisenä. Yritän perua toisen kun aspassa ei ole jonoa (jonotuskin tietty maksaa, aika pulju, enkä mitään mailiosoitetta missä asiaa voisi hoitaa),mutta jos joku kaipaa niin B5 oikea rivi 10, alakatsomo keskellä, 1+ kategoria, kaksi lippua hankintahintaan 159, laittakaa yksityisviesti.

E: turha lähetellä mitään, ostoni ovat menneet kokonaisuudessaan reisille, lippuja ei ole edes itselle.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
303
Emme "me" tuijota, tai ainakaan minä, liikaa seurajoukkueisiin.

Nimenomaanhan kirjoitin 'seurajoukkue-materiaaliedusta' huolimatta uskovani, että Suomi on hienoinen ennakkosuosikki, vaikka Israel pahimmillaan kova vastus Israel onkin. Kuten itsekin viestitit. Eli minulla ja sinulla näyttäisi olevan samat aatokset itse ottelun ennakkoasetelmasta.

Se miksi minä aloin listata ja vertailla noita seurajoukkueita, johtui vain ja ainoastaan aiemman tekstisi lauseesta: " 5 pelaajaa näyttää pelaavan Euroopassa. Paperilla tämän pitäisi mennä vuorenvarmasti, eräänlainen Islanti vastassa.", ja muiden kirjoittajien tästä jatkamaan keskusteluun.

Herätti mietteitä, että onko tosiaan näin. Ja näinhän ei siis ollut. Siis jos Euroliiga lasketaan "pelaamiseksi Euroopassa".
Toivotaan näiden ennkkoasetelmien tosiaan pitävän. Kotivoitolla Israelista Susijengi on hyvin lähellä kisapaikkaa alkusarjan " jättipotin " ansiosta. Israelin rinnastaminen koriksessa Islantiin ei ihan mahdu mun päähän, mutta olen ehkä juuttunut liiaksi menneisiin aikoihin.
 
Viestejä
55
"Olemme pahoillamme, verkkokaupassamme oli tekninen vikatilanne, jonka seurauksena osa tämän päivän Susijengin lippuostoista epäonnistui. Ongelma on korjattu ja asiakaspalvelumme käy parhaillaan läpi epäonnistuneita tilauksia. Valitettavasti asiakaspalvelumme on ylikuormittunut runsaista kontakteista johtuen, joten odotathan kärsivällisesti, että saamme sinun tilauksesi käsiteltyä."
 
Viestejä
228
Onkohan tuo lippu.fi sivulla miten tavallista, että järjestelmä kyykähtää jos on suosittu tapahtuma? Lupaa hyvää.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös