Koripallo.com

Susijengin tulevaisuus - miten otetaan seuraava askel?

Mikael Jantunen uskoo pääsevänsä heti pelaamaan Utahissa – "Päävalmentaja on pelannut NBA:ssa ja tietää mitä tekee"

Mietin pitkään, mitä haluan tehdä ja missä olen pelaajana. Aloin sitten miettiä siltä kannalta, että jos menen ammattilaiseksi, se on lopullinen päätös. Yliopistossa voi olla yhden, kaksi, kolme tai neljä kautta. Totta kai koulu tulee siinä, mutta se ei ollut minulle ykkösasia.

Mikael Jantunen uskoo pääsevänsä heti pelaamaan Utahissa – "Päävalmentaja on pelannut NBA:ssa ja tietää mitä tekee"

Mietin pitkään, mitä haluan tehdä ja missä olen pelaajana. Aloin sitten miettiä siltä kannalta, että jos menen ammattilaiseksi, se on lopullinen päätös. Yliopistossa voi olla yhden, kaksi, kolme tai neljä kautta. Totta kai koulu tulee siinä, mutta se ei ollut minulle ykkösasia.

Jotenkin Jantusen kohdalla kutina on, että siellä alla muhii enemmän kuin mitä ollaan vielä KV-tasolla aikuisten peleissä nähty. Todella toivon että Jantunen pääsee heiluttamaan korisukkaa Utahissa. Silloin mahkuja alkais olla jo vähän vaikka mihin :)

- Hiljaa hyvä tulee. On se edennyt, mutta nyt pitäisi vain alkaa ottaa niitä heittoja. Heittäminen on parantunut, ja tarkkuudet ovat treeneissä hyvät, mutta seuraava askel on, että pitää alkaa metsästää niitä heittopaikkoja ja alkaa heittää peleissä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.