Koripallo.com
Viestejä
1 824
Hyvä Slovenia! Mutta miksi mun vanha suosikki Goran Dragic näyttää niin kummalta, että sitä ei meinaa tunnistaa? Mihin sen kulmakarvat ja puolet tukasta on hävinnyt? Onko sillä joku tauti? Tietääkö joku?
Puhut näköjään sen veljestä Zoranista. Goranhan lopettanut mj-uransa
 
Viestejä
1 824
Eikä Huffkaan huono ole, lähtee vaa liian usein tuon näsäviisastelijan juttuihin mukaan.
Mitä asialle voi. Ihmetyttää vaan kovasti että eikö siellä ole muita kuin Henriksson vetämään studiota? Esim Terva-aho, Riku Riihilahti tai jopa itse iso pomo Antti Haajanen, kuten Klinga Viaplaylla.
 
Viestejä
4 028
Mitä asialle voi. Ihmetyttää vaan kovasti että eikö siellä ole muita kuin Henriksson vetämään studiota? Esim Terva-aho, Riku Riihilahti tai jopa itse iso pomo Antti Haajanen, kuten Klinga Viaplaylla.

Varmaan niin mukava mies, että hommia riittää. ;)
 
Viestejä
410
Puhut näköjään sen veljestä Zoranista. Goranhan lopettanut mj-uransa

Ja kiitos mranon78! Niinhän se oli; Zoran ja Goran! Sori Zoran Hävettää ja helpottaa. Ja siihen päälle; vähän harmittaa; ymmärrän Goranin päätöksen lopettaa mestaruuteen, mutta kyllä sen nyt pitäisi olla mukana tässä!
 
Viestejä
134
No mitkäs on Team Usan selitykset, kun aamulla tulee pataan? No voihan ne toki vielä mennä jatkoon, jos minä minä pallo vaihtuu joukkuepelaamiseen.
 
Viestejä
1 824
No mitkäs on Team Usan selitykset, kun aamulla tulee pataan? No voihan ne toki vielä mennä jatkoon, jos minä minä pallo vaihtuu joukkuepelaamiseen.
Ei se kaukana ole että häviävät Espanjalle. Tiukka peli tulee. Iran oli heikko vastus kuten oli Tshekkikin. Nyt mitataan kunnolla taas heidän tasonsa, veikkaan +10p Espanjalle voitto.
 
Viestejä
2 333
Mitä asialle voi. Ihmetyttää vaan kovasti että eikö siellä ole muita kuin Henriksson vetämään studiota?
Ehkä Henriksson on A-J Sipilä-fani ja oppinut tältä, että ammattilaisia tulee kohdella lähetyksissä epäkunnioittavasti, tai ainakin kuin vertaisiaan joille voi vittuilla kaverihengessä? :confused:
 
Viestejä
1 824
Ehkä Henriksson on A-J Sipilä-fani ja oppinut tältä, että ammattilaisia tulee kohdella lähetyksissä epäkunnioittavasti, tai ainakin kuin vertaisiaan joille voi vittuilla kaverihengessä? :confused:
A-J Sipilä tuntee kaikki korispiireistä, sillä oikeus. Henriksonilla ei
 
Viestejä
2 333
A-J Sipilä tuntee kaikki korispiireistä, sillä oikeus. Henriksonilla ei
Niinpä.

Toisaalta ei musta sekään, että on pelannut Korisliigaa (oliko se nyt SM-sarja tai jotakin silloin) vielä anna oikeutta vittuilla Suomikoriksen ehdottomille huipuille kuin parhaille kavereilleen kapakassa... Sipilän maju-esiintymiset (heh, piti tsekata: 5 A-nuorten maaottelua) ja sarjastatsit taitaa kuitenkin olla aika lailla jossakin muualla kuin vaikkapa Rannikon?

Itse asiassa en ymmärrä sitä, että vittuillaan edes kavereille - jos sellaisia oltaisiin - missään julkisessa tilanteessa, kuten nyt vaikka suorassa valtakunallisessa TV-lähetyksessä. Sellainen kaveripiirin sisäinen nokittelu ja dissailu joka syntyy läheisestä suhteesta ja luottamuksesta (ja on ihan ok) ei musta oikein sovi julkisuuteen.

No, ehkä oon vain liian vanha...
 
Viestejä
2 213
Eipä nähty yllätyksiä puolivälierissä. Ranska vs. Slovenia tulee olemaan mielenkiintoinen välieräottelu, kumpi tahansa voi voittaa sen. USA puolestaan tullee voittamaan Australian selvästi, varsinkin kun Baynes on sivussa.
 
Viestejä
2 181
Sellaisen blokin sitten laittoi Batum. Ei ollut Lukalla heittopäivä. Triplatupla normaalisti ja upeita passeja, mutta nyt olisi tarvittu vieläkin enemmän. Taitavat ne jenkit sittenkin tämän viedä helpohkosti.
 
Viestejä
134
Sellaisen blokin sitten laittoi Batum. Ei ollut Lukalla heittopäivä. Triplatupla normaalisti ja upeita passeja, mutta nyt olisi tarvittu vieläkin enemmän. Taitavat ne jenkit sittenkin tämän viedä helpohkosti.

Ranskan parempi viedä. Ainakin Ranskalla on kokemusta Jenkkien voitosta vaikka se eka peli nyt ei ole mitenkään verrannollinen tähän finaaliin.
 
Viestejä
1 862
Semmonen "ihan kiva" peli tarjottiin meille. Toivotaan että finaali on samalla tasolla. Jenkit olivat kyllä pelottavan hyviä Australiaa vastaan. Täydellisesti saa Ranska pelata, jos aikovat kultaa vuolla.
 
Viestejä
134
Semmonen "ihan kiva" peli tarjottiin meille. Toivotaan että finaali on samalla tasolla. Jenkit olivat kyllä pelottavan hyviä Australiaa vastaan. Täydellisesti saa Ranska pelata, jos aikovat kultaa vuolla.

Gobertin parempi suojella korias sitten oikein urakalla nyt ja Ranskan heittojen upottava. Toivottavasti ei käy niin, että 3 neljänneksellä peli vielä tiukka kunnes Durant saa jonkun himovaihteen päälle ja se on siinä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös