Koripallo.com

Topo-Honka 5.1.2008

Viestejä
175
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

"Siinä sitten Koponen näyttää, että pelataan joku systeemi" Apua en kestä kuunnella.
 
Viestejä
170
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

alko pippen lämpemään pelaa nimittäin aika hyvin
 
Viestejä
16 284
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

JoKaFan sanoi:
Hoh hoijaa... Pippenhän säväyttää vähemmän kuin Rodman. Se heitti sentään kolkit sisään. MJ ToPoon ja vähän äkkiä!!!

Nythän Scottie alkoi pelaamaan. :)
 
Viestejä
1 270
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

Katjaja sanoi:
Oliko muuten muita urheilupersoonia haastateltavina kuin Väykkä. Olin tekemässä ruokaa...

Ei haastateltu muita.


Onhan tää ollut aika VPP:tä, nyt vähän parantunut, kun taisivat vasta äsken aloittaa pelaamisen. Ja yleisökin alkanut vasta pikkuhiljaa heräilemään.
Koposeltakin suhteellisen VPP:tä. Siinä "Korisliigan kauden tärkein peli tähän mennessä".
 
Viestejä
57
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

On se mukavaa, että nykyinen tsättishittimesesukupolvi ei ole kasvanut kuunnellen Kala-Paavon selostuksia. Koittakaa ymmärtää meitä, joille tämä on ollut arkipäivää.
 
Viestejä
35
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

Heinonen NBA.han, uskomaton suoritus.


Hah, huvittava bling bling Gonner.
 
Viestejä
515
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

Ehkä paras kommenti oli Monte donkin jälkeen '' Tuota heittoa kutsutaan myös donkiksi

Iiro ja Timo pelasti Topon voittoputken.
 
Viestejä
1 354
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

Perhana, Paavo on tullut vanhaksi. Entinen terävyys ja hulvattomuus on kadonnut, selostus oli ajoittain aivan kiusallista jorinaa.
Tämä oli pelin suurin järkytys. Hyvä että Pippen esitti toisella jaksolla vähän vahvempia otteita, olisi muuten herkkä mieleni järkyttynyt siitäkin.

Tässä tilanteessa toinen järkytys oli sitten Hongan toisen jakson peli. Totaalisen munatonta touhua, on kavereilla vielä matkaa mestaruuden tavoitteluun. Onneksi on tietysti aikaakin. Mutta ei helvetti, onko lowpost-pelaajien puolustaminen Hongalle todella näin vaikeaa? En millään tahtoisi uskoa, että IIRO TENNGREN totaalisesti dominoi Honkaa. Heinonen nyt vaan veti niitä vetojaan sisään, ne mä pystyn kyllä hyväksymään. Kova pelaaja. Honka ei saanut toisella puoliajalla painetta palloon yhtään, ja Topo sai pelattua juuri ne pelit mitä halusivatkin.

Ja teki kyllä pahaa katsoa tilanne, jossa Pippen pääsi Koposen menetyksen jälkeen köpöttelemään vapaan donkin. Petteri hei, pelimiehen pitäisi kyllä puolustukseen palatessa katsoa ensiksi onko oman korin alla ketään, ennenkuin kääntää selän pallolliselle pelaajalle ja alkaa odotella toisen aallon hyökkääjiä. Hongan hyökkäyksestä lyhyesti se, että ei siinäkään hirveästi tolkkua ollut loppupuolella.

No, Honka ansaitsi tappion ja Topo voiton. Vaikutti myös olevan tupa suht täynnä ja puitteet kunnossa. Seuraavaksi sitten Jordan paikalle, ja mäkin lupaan lähteä katsomaan.
 
Viestejä
187
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

Pelihän oli ihan mukava ja Topon peli toisella puoliajalla erinomaista. Ainoastaan tämän palstan murkut jaksaa nurista kaikesta mahdollisesta. Koskivaara tuntee lajin hyvin, Klinga aivan erinomainen. Se on tietysti kivaa, että pystyy nimettömänä arvostelemaan kaikenlaista. Minä nautin telkkarin välityksellä Pippenistä, hyvästä pelistä ja siitä että Koskivaara ja Klinga kommentoivat sekä värikkäästi että asiantuntevasti.

Hyvä tilaisuus, hatunnosto Aleksille, Kamiselle ja muille Topon sankareille (Tenngren ja Heinonen etunenässä)
 
Viestejä
202
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

Pippeniltä ei oikee kolmoset pudonnu. Mut joo Heinonen ja Tenngren (miten sen nimi nyt kirjotetaankaan) oli liekeissä :p ja selostajat oli aika onnettomia. Siinä peli pähkinänkuoressa.
 
Viestejä
19 552
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

Menkää itse tarjolle sinne selostamoon, perskuta sentään. Eihän sitä selostusta tarvitse niin tosissaan kuunnella, kun pelin näkee itsekin. Minua ainakaan ei haitannut yhtään selostus. Tosin kuulokin on pahasti huonontunut.

Honka oli aika huono toisella puoliskolla. VPP. Kun vielä Hongan puolustus oli riekaleista reikäjuustoa, niin pääsihän Iirot ja kumppanit tekemään helppoja koreja. Ei se Iiro oikeasti noin hyvä ole, mitä pisteet osoittavat. Hongan huonoutta.

Heinonen oli kyllä ihan kuningas. Tuollaisia heittopäiviä ei varmasti monesti hänellekään tule?
 
Viestejä
1 224
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

Pippenistä on kyllä sen verran sanottava, että vaikka kyseessä olikin vain kaksi ottelua, ei tästä sarjasta taida löytyä pelaajaa, joka pelaa sekä yli kahdeksan levypallon että neljän syötön keskiarvolla. Mieshän olikin maineensa mukaisesti nimenomaan yleispelaaja, ei mikään valtava pistetykki.
 

Hai

Viestejä
1 703
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

Katjaja sanoi:
Pippenistä on kyllä sen verran sanottava, että vaikka kyseessä olikin vain kaksi ottelua, ei tästä sarjasta taida löytyä pelaajaa, joka pelaa sekä yli kahdeksan levypallon että neljän syötön keskiarvolla. Mieshän olikin maineensa mukaisesti nimenomaan yleispelaaja, ei mikään valtava pistetykki.
Joo loistavaa peliä Pippeniltä!!! Varsinkin kun miettii sitä että mies ei oo pelanu moneen vuoteen, kun noi muut pelurit treenaa kuitenkin täysillä kokoajan!! On sil kyl makeet kädet :)
 
Viestejä
261
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

l.k. sanoi:
Pelihän oli ihan mukava ja Topon peli toisella puoliajalla erinomaista. Ainoastaan tämän palstan murkut jaksaa nurista kaikesta mahdollisesta. Koskivaara tuntee lajin hyvin, Klinga aivan erinomainen. Se on tietysti kivaa, että pystyy nimettömänä arvostelemaan kaikenlaista. Minä nautin telkkarin välityksellä Pippenistä, hyvästä pelistä ja siitä että Koskivaara ja Klinga kommentoivat sekä värikkäästi että asiantuntevasti.

Hyvä tilaisuus, hatunnosto Aleksille, Kamiselle ja muille Topon sankareille (Tenngren ja Heinonen etunenässä)

Olen l.k:n kanssa täysin samaa mieltä! Paavon kommentit, kuten "Iirolle kukkia!" olivat ilahduttavan piristäviä. Oli myös mukava kuulla, että selostajakin kertoo omia mielipiteitä pelistä ja pelaajista. Paavo on legenda suomikoriksessa ja hän sopi erinomaisesti selostamaan legendan (Pippen) otteita kentällä.

Valavuori sai aikaan hienon tapahtuman ja kunnioitan tuollaista optimistista tuohua, täällä muuten niin pessimistisessä Suomessa.
 
Viestejä
381
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

JOEN SUU sanoi:
Menkää itse tarjolle sinne selostamoon, perskuta sentään.
Teen sen heti, kun olen napannut seuraavat asiat:
- 1.kierroksen draftin NBA:han
- Korisliigan mestaruus valmentajana
- managerina tuonut Kobe Bryantin pelaamaan pari peliä korisliigaa.
...tämän jälkeen olen myös pätevä nousemaan valtakuntamme johtavaksi urheilujournalistiksi Jari Porttilan paikalle.
 
Viestejä
303
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

Mielestäni tällaisia selostuksia kuunnellessa pitää muistaa, että kaikki katsojat eivät suinkaan ole perillä koripallosta siten kuin monet koripallo.comilaiset. EHKÄ joku vaikka katsoo koripalloa ensimmäistä kertaa elämässään! ;)
Minua ei Paavo haitannut. Moni muu kyllä rasittaa. Esim. sellaiset, jotka huutavat ja sellaiset, jotka painottavat olla-verbiä ("Palander ON kisassa kolmantena"). Ja ne loppukorostajat: "Nytttö vuorossahö onnööh seuraavaksihhö Janne Ahonennnhö!" Sitä kun keksii kuunnella, oikeesti menee hermot(tthöh...)! :mad:
 
Viestejä
1 354
Vs: Topo-Honka 5.1.2008

Selostaja-asiaan täytyy vielä todeta, että Paavo Koskivaara ja Bubi Wallenius ovat molemmat oikeasti hienoja, suomen kieltä luovasti käyttäviä selostajia. Mielestäni Paavo ei vain ollut tänään sillä tasolla, jota muinaiset PTV:n selostukset edustivat.

Aidosti rasittavat, ja peräti kestämättömät, selostajat löytyvät tietysti jääkiekon ja formulaurheilun puolelta. Jos nyt väkisin joutuu jääkiekkopelin selostusta jossain kuuntelemaan, tulee välittömästi ikävä Hannu-Pekka Hännistä ja Juha Jokista 1980-luvulta. Perkeleen aivokuolleita meuhkaajia nykyään.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös