Minun tuttavapiirissäni on pari rokottamatonta ystävää, jotka eivät voi oman sairautensa vuoksi rokotetta ottaa ja tämä on ollut lääkärin suositus. Osa on ottanut vain yhden rokotteen ja sai niistä sellaisia oireita, että kakkosrokotetta ei suositeltu. Kotti ei ole yhtään tehohoitopaikkaa keneltäkään vienyt, vaan pärjää lievillä oireilla kotonaan. Kannattaa ne syytökset kohdistaa sellaisiin, ketkä ne tehohoitopaikat on vieneet, eikä tähän yhteen ja ainoaan Korisliigan pelaajaan, joka on rohkeasti tuonut julki että ei halua koronarokotetta ottaa. Tuskimpa kukaan ”fani” jättää rokotetta ottamatta sen takia, että Kotti on tuonut oman mielipiteensä julki. Aikuiset osaavat päättää itse rokotteen ottamisesta ja lapset varmaan kuuntelevat vanhempiaan, tai päättävät itse, jos ikää on riittävästi.
Tuossahan se ydin tuli hyvin ilmi. Lääketieteellisistä syistä toki ymmärrettävää että noissa tilanteissa jättää rokotteen ottamatta. Mutta miten se liittyy Kottiin tai muihin nettitutkijoihin? Ei millään tavalla. Ja millä tavalla se on rohkeaa että tuo omia internetistä tutkittuja salaliittojuttuja esiin? Juuri nämä ihmiset ovat niitä, jotka terveydenhuoltoa kuormittavat. Ei välttämättä juuri Kotti, mutta kaltaisensa. Tämän luulisi olevan helposti koripallopalstalla ymmärrettävä asia, kun laji perustuu voimakkaasti tilastoihin. Kumpi todennäköisesti aiheuttaa toiselle ihmiselle vakavia terveydellisiä ongelmia, rokotteet ottanut vai nettitutkimusten takia rokotteen jättämättä ottanut henkilö? Kumman ottaisit mieluummin heittämään mestaruuden ratkaisevan kolmen pisteen heiton, juopon kadulta vai Steph Curryn?Minun tuttavapiirissäni on pari rokottamatonta ystävää, jotka eivät voi oman sairautensa vuoksi rokotetta ottaa ja tämä on ollut lääkärin suositus. Osa on ottanut vain yhden rokotteen ja sai niistä sellaisia oireita, että kakkosrokotetta ei suositeltu. Kotti ei ole yhtään tehohoitopaikkaa keneltäkään vienyt, vaan pärjää lievillä oireilla kotonaan. Kannattaa ne syytökset kohdistaa sellaisiin, ketkä ne tehohoitopaikat on vieneet, eikä tähän yhteen ja ainoaan Korisliigan pelaajaan, joka on rohkeasti tuonut julki että ei halua koronarokotetta ottaa. Tuskimpa kukaan ”fani” jättää rokotetta ottamatta sen takia, että Kotti on tuonut oman mielipiteensä julki. Aikuiset osaavat päättää itse rokotteen ottamisesta ja lapset varmaan kuuntelevat vanhempiaan, tai päättävät itse, jos ikää on riittävästi.
On niitä ainakin kolme ja seurakin on helppo päätellä, kun jaksaa selata muutaman välilehden taaksepäin ja omaa edes pienen päättelykyvyn. Itse tiedän kaksi nimeä (sama seura) Kotin lisäksi, mutta toinen ilmeisesti käynyt/menossa juuri ottamaan ekan piikin, enkä muutenkaan ymmärrä miksi täällä pitäisi Stasina toimia, oli foliohattuilijoista mitä mieltä tahansa.Name them…. Äläkä puhu paskaa. Ai niitä on. Ai joku kertoi, joku kertoi ja kertoi sitten toiselle ja sitten kuuli että siellä voi olla joku. Missä joukkueessa ja kuka? Älä jaa tuollaista, jos et oo varmaa asiasta.
Minun tuttavapiirissäni on pari rokottamatonta ystävää, jotka eivät voi oman sairautensa vuoksi rokotetta ottaa ja tämä on ollut lääkärin suositus. Osa on ottanut vain yhden rokotteen ja sai niistä sellaisia oireita, että kakkosrokotetta ei suositeltu. Kotti ei ole yhtään tehohoitopaikkaa keneltäkään vienyt, vaan pärjää lievillä oireilla kotonaan. Kannattaa ne syytökset kohdistaa sellaisiin, ketkä ne tehohoitopaikat on vieneet, eikä tähän yhteen ja ainoaan Korisliigan pelaajaan, joka on rohkeasti tuonut julki että ei halua koronarokotetta ottaa. Tuskimpa kukaan ”fani” jättää rokotetta ottamatta sen takia, että Kotti on tuonut oman mielipiteensä julki. Aikuiset osaavat päättää itse rokotteen ottamisesta ja lapset varmaan kuuntelevat vanhempiaan, tai päättävät itse, jos ikää on riittävästi.
MiLlÄ OiKeUdELlA NäItÄ VaLhEeLlIsIa TiLaStOjA JuLkAiStAaN? T. RoKoTtAmAtToMaTPiste. Hyvää joulua kuitenkin kaikille!katso liitettä 2148katso liitettä 2148
Joo itse luin kanssa PEnaN SnanomisTA, että rokotteen ottajilla SAA:MAKSSAa.KalliISti.MiLlÄ OiKeUdELlA NäItÄ VaLhEeLlIsIa TiLaStOjA JuLkAiStAaN? T. RoKoTtAmAtToMaT
Minun tietääkseni on.Ei tietääkseni ole ollut yhtään alle 15 vuotiasta tehohoidossa. Mutta mitä aikuiset edellä lapset perässä. Niinhän se EL Capitano näyttää mallia.
Kotin hengenheimolaiselle kävi huonosti.
Belgialaisurheilija kuoli erikoisissa olosuhteissa – vaimolta kova kanta koronapuheisiin
Potkunyrkkeilijä Frédéric Sinastra on kuollut.www.iltalehti.fi