Koripallo.com

Tuukka Kotti ja korona

42

Viestejä
3 353
Tässä vois pikkuhiljaa päästä yli näistä teorioista sun muista ja alkaa palata otsikon aiheeseen, joka lienee Seagulls Korisliigassa koripallon näkökulmasta?

Kaikki halukkaat on varmaan jo päässeet kertomaan mielipiteensä case Kotista. Eteenpäin kohti uusia pettymyksiä?
 
Viestejä
16
Minun tuttavapiirissäni on pari rokottamatonta ystävää, jotka eivät voi oman sairautensa vuoksi rokotetta ottaa ja tämä on ollut lääkärin suositus. Osa on ottanut vain yhden rokotteen ja sai niistä sellaisia oireita, että kakkosrokotetta ei suositeltu. Kotti ei ole yhtään tehohoitopaikkaa keneltäkään vienyt, vaan pärjää lievillä oireilla kotonaan. Kannattaa ne syytökset kohdistaa sellaisiin, ketkä ne tehohoitopaikat on vieneet, eikä tähän yhteen ja ainoaan Korisliigan pelaajaan, joka on rohkeasti tuonut julki että ei halua koronarokotetta ottaa. Tuskimpa kukaan ”fani” jättää rokotetta ottamatta sen takia, että Kotti on tuonut oman mielipiteensä julki. Aikuiset osaavat päättää itse rokotteen ottamisesta ja lapset varmaan kuuntelevat vanhempiaan, tai päättävät itse, jos ikää on riittävästi.
 
Viestejä
1 041
Minun tuttavapiirissäni on pari rokottamatonta ystävää, jotka eivät voi oman sairautensa vuoksi rokotetta ottaa ja tämä on ollut lääkärin suositus. Osa on ottanut vain yhden rokotteen ja sai niistä sellaisia oireita, että kakkosrokotetta ei suositeltu. Kotti ei ole yhtään tehohoitopaikkaa keneltäkään vienyt, vaan pärjää lievillä oireilla kotonaan. Kannattaa ne syytökset kohdistaa sellaisiin, ketkä ne tehohoitopaikat on vieneet, eikä tähän yhteen ja ainoaan Korisliigan pelaajaan, joka on rohkeasti tuonut julki että ei halua koronarokotetta ottaa. Tuskimpa kukaan ”fani” jättää rokotetta ottamatta sen takia, että Kotti on tuonut oman mielipiteensä julki. Aikuiset osaavat päättää itse rokotteen ottamisesta ja lapset varmaan kuuntelevat vanhempiaan, tai päättävät itse, jos ikää on riittävästi.

Päättää toki, mutta Kotin puheet Valavuoren ohjelmassa ovat sellaista potaskaa, että ei mikään ihme jos menettää kunnioituksensa monien silmissä. Oli nimittäin aivan syvän päädyn juttuja, eikä niitä tule kenenkään hyväksyä järkevinä mielipiteinä.
 
Viestejä
60
Minun tuttavapiirissäni on pari rokottamatonta ystävää, jotka eivät voi oman sairautensa vuoksi rokotetta ottaa ja tämä on ollut lääkärin suositus. Osa on ottanut vain yhden rokotteen ja sai niistä sellaisia oireita, että kakkosrokotetta ei suositeltu. Kotti ei ole yhtään tehohoitopaikkaa keneltäkään vienyt, vaan pärjää lievillä oireilla kotonaan. Kannattaa ne syytökset kohdistaa sellaisiin, ketkä ne tehohoitopaikat on vieneet, eikä tähän yhteen ja ainoaan Korisliigan pelaajaan, joka on rohkeasti tuonut julki että ei halua koronarokotetta ottaa. Tuskimpa kukaan ”fani” jättää rokotetta ottamatta sen takia, että Kotti on tuonut oman mielipiteensä julki. Aikuiset osaavat päättää itse rokotteen ottamisesta ja lapset varmaan kuuntelevat vanhempiaan, tai päättävät itse, jos ikää on riittävästi.
Tuossahan se ydin tuli hyvin ilmi. Lääketieteellisistä syistä toki ymmärrettävää että noissa tilanteissa jättää rokotteen ottamatta. Mutta miten se liittyy Kottiin tai muihin nettitutkijoihin? Ei millään tavalla. Ja millä tavalla se on rohkeaa että tuo omia internetistä tutkittuja salaliittojuttuja esiin? Juuri nämä ihmiset ovat niitä, jotka terveydenhuoltoa kuormittavat. Ei välttämättä juuri Kotti, mutta kaltaisensa. Tämän luulisi olevan helposti koripallopalstalla ymmärrettävä asia, kun laji perustuu voimakkaasti tilastoihin. Kumpi todennäköisesti aiheuttaa toiselle ihmiselle vakavia terveydellisiä ongelmia, rokotteet ottanut vai nettitutkimusten takia rokotteen jättämättä ottanut henkilö? Kumman ottaisit mieluummin heittämään mestaruuden ratkaisevan kolmen pisteen heiton, juopon kadulta vai Steph Curryn?
Kotti taisi jossain jutussa todeta jotain, että vastaa vain omasta kropastaan ja tekemisistään. Edelleen mikäli asia olisi näin, niin fine. Mikäli lapsi raiskataan kadulla ja näkee, niin pitäisikö asiaan jättää puuttumatta? "Ei koske minua, minä en syyllisty rikokseen. Asia ei kiinnosta." Logiikka on sama, mikäli muiden ihmisten hyvinvointi ei kiinnosta. Kunhan vain omaa agendaansa saa elää.
 
Viestejä
179
Name them…. Äläkä puhu paskaa. Ai niitä on. Ai joku kertoi, joku kertoi ja kertoi sitten toiselle ja sitten kuuli että siellä voi olla joku. Missä joukkueessa ja kuka? Älä jaa tuollaista, jos et oo varmaa asiasta.
On niitä ainakin kolme ja seurakin on helppo päätellä, kun jaksaa selata muutaman välilehden taaksepäin ja omaa edes pienen päättelykyvyn. Itse tiedän kaksi nimeä (sama seura) Kotin lisäksi, mutta toinen ilmeisesti käynyt/menossa juuri ottamaan ekan piikin, enkä muutenkaan ymmärrä miksi täällä pitäisi Stasina toimia, oli foliohattuilijoista mitä mieltä tahansa.
 
Viestejä
1 818
Mikä tuossa nyt niin ihmeellistä olisi jos Korisliigassa olisi muitakin jotka ei ole rokotetta ottanut? Ihan tälleen turvenuijana maalaisjärjellä epäilen, että ovat ottaneet rokotteita jonku verran kovemalla prossalla kuin muu kansa, mutta tuskin se prossa nyt mihinkään 99% nousee.

Piti vaihtaa puheenaihetta, mutta pelit ei pyöri vielä, joten ei muuta puhuttavaa.
 
Viestejä
205
Minun tuttavapiirissäni on pari rokottamatonta ystävää, jotka eivät voi oman sairautensa vuoksi rokotetta ottaa ja tämä on ollut lääkärin suositus. Osa on ottanut vain yhden rokotteen ja sai niistä sellaisia oireita, että kakkosrokotetta ei suositeltu. Kotti ei ole yhtään tehohoitopaikkaa keneltäkään vienyt, vaan pärjää lievillä oireilla kotonaan. Kannattaa ne syytökset kohdistaa sellaisiin, ketkä ne tehohoitopaikat on vieneet, eikä tähän yhteen ja ainoaan Korisliigan pelaajaan, joka on rohkeasti tuonut julki että ei halua koronarokotetta ottaa. Tuskimpa kukaan ”fani” jättää rokotetta ottamatta sen takia, että Kotti on tuonut oman mielipiteensä julki. Aikuiset osaavat päättää itse rokotteen ottamisesta ja lapset varmaan kuuntelevat vanhempiaan, tai päättävät itse, jos ikää on riittävästi.

Tämä vaikutti vastauksena katselija123:n erittäin järkevälle viestille. On hyvin vaikea ymmärtää, miten päädyit kynäilemään tämän vastauksen melkein heti sen perään. Onko lukemisen ymmärtäminen todella niin haastavaa, vai mistä kiikastaa?
 
Viestejä
1 615
Piste. Hyvää joulua kuitenkin kaikille! Screenshot_20211224-093938_Ilta-Sanomat.jpg
Screenshot_20211224-093938_Ilta-Sanomat.jpg
 
Viestejä
2 290
Omikron kiertää kansan läpi, ei sitä pysty estämään (hidastamaan kyllä). Leviää Uudellamaalla jo exponentiaalisesti ja kohta vääjäämättä myös muualla. Kaikki se tullaan saamaan. Rokotetut lievemmin oirein, rokottamattomat saa aidon luomu-kokemuksen.
 
Viestejä
241
Taruolentoihin uskoville joulupukin vierailu on varmasti sykähdyttävä joka vuotinen ilmestys.
Toisaalta Wikipedia ei listaa jumalaa taruolennoksi.
Luettelo taruolennoista – Wikipedia
Kristinusko helvetistä:
Helvetti kristinuskossa – Wikipedia
Helvetissä asuu saatana. Saatanaa ei ole listattu Wikipedian taruolentoihin.

Wikipedia ”raamattuun” nojaten he ovat ehkä oikeassa. Kun jumala ja saatana eivät ole taruolentoja niin tuskin joulupukkikaan sitä on!

Hyvää Joulua!
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 453
Seagulls-ketjusta nämä kaikki viestit viimeisen viikon ajalta siiretty tänne omaksi ketjukseen. Aiheesta voi jatkaa keskustelua täällä ja Seagullsin kausiketjussa voidaan keskittyä sitten itse koripalloon jahka pelit taas jatkuvat.
 
Viestejä
86
Astetta kovempi jätkä, ku kielsi koko Covidin ja jopa sen sanan käyttämisen, Tuukkahan vaan on rokotteen kieltäny, ku ei tiedä mitä paskaa ja mikrosiruja sisältää. No, ei kerenny Jeesuskaan Belgiaan, tais olla Tuukan tykönä kiireitä. Ei vaan, kylhän noita on saanu enemmänkin noista hyväkuntoisista koronan tai rokotteen kieltäjistä lukee, jotka sit onki vaihtanu hiippakuntaa, mut kyl ne on yleensä viimeistään sairaalavuoteella nostanu kaden pystyyn virheen merkiks (jos ovat vielä jaksanee). Tää kaveri vaan näimmänä kuolemansa jälkeenkin pitää periaatteistaan kiinni..... arvostan. :rolleyes: Periks antaminen, ku tässä vaiheessä olis heikkouden merkki....EIKU! ;)

Tässä kans yks hyväkuntoinen, ei riskiryhmälainen, joka kuolinvuoteellaan vielä käden pystyyn sai:


Kotin hengenheimolaiselle kävi huonosti.

 
Viestejä
176
Olisko nyt aika lynkata kaikki muissa joukkueissa koronataudin saaneet ja poistaa heidän tilastonsa koko uralta ja toivoa heille pahinta, ihan kuin Kotille kaikki tekivät?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös