Bracy-Davisin puolustus oli järkyttävää kuraa ratkaisu hetkellä. Otan osaa.
Lapsillekin opetetaan, että puolustuksessa pitää nähdä niin pallo kuin puolustettava ja arvioida tilanne. Bracy-Davis näki vaan jotenkuten miestä.
Erittäin hyvä huomio. Minä en voi tiedä mitä BD ajatteli. Minä arvioin vaan videon perusteella.Mistä sinä sen tiedät mitä BD näki? Jospa vain arvioi tilanteen päin persausta?
Tuo sama biisi iski minunkin korviini. Hyvä kipale, mutta ei mitenkään svengaava matseihin. Itse taas muistan ajan, jolloin soitettiin taukomusiikkia, nyt tule enimmäkseen taukopuhetta (räpiksikin kutsuvat). Mutta se taitaa olla koripallon genremusaa, ei vähiten jenkkien vuoksi. Yleisö ei korismatsessa kovin räppihenkistä liene. Luulen, että jos jostain tarjoutuisi hyvä dj, voisi päästä soittelemaan peleihin.Kotiyleisöä voisi aktivoida myös muulla musiikilla kuin ”hallelujah” yms yms. Helpompi kannustaa jos ei nukahdabiisit muuten varmasti ok muttei niillä tunnelmaa sytytä. Ihan vaan vink vink. Tempoa kaipaisin mä!
Toivon URA-n joukkueelle parasta.Eilisen Vilppaan pelin alku ihan kohtuullinen, heitot ei sitten vaan osunut. Kokonaisuutena vaisu peli-ilme. Vaihtopenkki näyttää kuin istuisi kirkossa ja valmentajilta ei pienintäkään herätystä. Paikallispeleissä jos missä pitää olla tunnetta mukana. Vastustajat saa vaihdosta energiaa, olisko aika ottaa mallia...
Eipä juuri paremmin voisi kiteyttää!Toivon URA-n joukkueelle parasta.
Pari ajatusta:
- Päävalmentaja pitäisi kerrankin saada Suomen parhaista, kenellä on selvä konsepti pelistä. Nyt on jo neljäs vuosi epämäärästä pelaamista. Ei se pelaajien vika ole. Kakkos-kolmos valmentaja pitäisi olla seuran omista valmentajista. Tieto, taito jäisi seuraan.
- Ensi vuodeksi Teemu Rannikko valmentajaksi. Kunnon tiimi ympärille ja rupea tapahtumaan.
![]()
Valkeavuoren liikuntahalli sai rakennusluvan Kaarinassa â käyttökunnossa vuodenvaihteessa 2021-2022
Kustannusarvio on noin seitsemän miljoonaa euroa.yle.fi