Koripallo.com

BC Nokia 2009 - 2010

Viestejä
678
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

smiley sanoi:
Tehän voisitte vaikka kysyä kännykkäfirma Nokiaa sposoriksi ja myydä sille joukkueen nimen, niin kuin Karkkilan urheilijat aikoinaan möi nimensä Componentalle. Oisitte sen jälkeen vaikkapa BC Nokia ;)
Joskus on paikallislehdessä spekuloitu Nokian kaupungin ja Nokia Oyj:n yhteistyöstä. Rivien välistä on mielestäni ollut luettavissa, ettei yhtiö halua olla kotikaupunkinsa kanssa oikeastaan missään tekemisissä. No, taitaa ne Nokian kartanon vielä omistaa ja pitää sitä jonkinlaisena koulutuskeskuksena. Ellei tämäkin tieto ole vanhentunut.
 

jutskua

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Jorkku sanoi:
Joskus on paikallislehdessä spekuloitu Nokian kaupungin ja Nokia Oyj:n yhteistyöstä. Rivien välistä on mielestäni ollut luettavissa, ettei yhtiö halua olla kotikaupunkinsa kanssa oikeastaan missään tekemisissä. No, taitaa ne Nokian kartanon vielä omistaa ja pitää sitä jonkinlaisena koulutuskeskuksena. Ellei tämäkin tieto ole vanhentunut.

On vanhentunut. Ei BC:llä eikä millään mullakaan suomalaisella urheiluseuralla ole tarjota näkyvyyttä Nokian kaltaiselle yritykselle. Eli puhutaan kansainvälisestä kovan tason näkyvyydestä joka sitä firmaa kiinnostaa. Paikallinen tai Suomen sisäinen näkyvyys on yhtä tyhjän kanssa heille.
 

Hai saappaat

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

jutskua sanoi:
On vanhentunut. Ei BC:llä eikä millään mullakaan suomalaisella urheiluseuralla ole tarjota näkyvyyttä Nokian kaltaiselle yritykselle. Eli puhutaan kansainvälisestä kovan tason näkyvyydestä joka sitä firmaa kiinnostaa. Paikallinen tai Suomen sisäinen näkyvyys on yhtä tyhjän kanssa heille.

Mitens Nokia renkaat tai Nokia kumisaappaat ?
 
Viestejä
1 111
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Jättiläismäiset onnitelut Nokialle! Päivä on sittenkin pelastettu vain Jyväskylä hävisikin!
 
Viestejä
5 781
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Raid sanoi:
Jättiläismäiset onnitelut Nokialle! Päivä on sittenkin pelastettu vain Jyväskylä hävisikin!
No ei se nyt niin kaukana ollut teilläkään ja seuraavana kotipeli. Hienoa sarjaa pelaatte Tarmon kanssa.
 
Viestejä
184
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Vitun komeeta peliä oli liveseurannan perusteella. Viimenen neljännes oli vaikeaa. Jeremy 25 pistettä.
Luulisi Nenadin tajuavan, että sellainen taktiikka kuin : "Play the ball to Kyle" ei välttämättä toimi..
Lisäksi vain se, että Kyle ei voi pelata koko peliä ja paiskoa kolkkeja pitkin peliä. Hyvä pelaaja kyllä on ei siinä mitään. Pitää kyllä nostaa hattua Lapuan kykyjenetsijöille että löysivät niin hyviä jenkkejä (2 tai 3 kyllä riiittää).
 

porvpp

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Onnea Nokia!
Toivon todella että finaalissa olisi vastakkain Nokia ja Tarmo. Lapua saa jäädä finaaleiden ulkopuolelle. Hoitakaa homma kotiin!
 
Viestejä
2 257
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Onnittelut Nokialle loistavasta voitosta! Lapuan kesäloma alkaa perjantaina, aika hiljaista on ollut siltä suunnalta.
 
Viestejä
116
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Onnea Nokia, pudottakaa toi ostojengi Lapua seuraavassa pelissä.
Saamme me Porvoolaiset hiukan iloakin tähän sopupeli skandaalin ryvettämään kevääseen
 
Viestejä
1 111
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

JohnAbruzzi sanoi:
Onnea Nokia, pudottakaa toi ostojengi Lapua seuraavassa pelissä.
Saamme me Porvoolaiset hiukan iloakin tähän sopupeli skandaalin ryvettämään kevääseen

Ostojengi ei siis halua pelata finaalissa toista ostojengiä vastaan? Nokia on niin kova kaukoheittojoukkue, että jos toiveesi toteutuu niin luulen "jökö paikka" Tarmolle tulevan aika vaikean finaalisarjan.
 

ana

Viestejä
882
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Täytyy pyytää anteeksi arviotani materiaalien laajuudesta. Coach Kurki on osoittanut, että runkosarja ja pleijjarit ovat eri sarjaa ja Lapuan vaihtomiehet ovat osoittautuneet höyhensarjalaisiksi tosipeleissä. Jenkkien lisäksi ei paljon tulivoimaa löydy ottelusta toiseen, yksittäisiä onnistumisia on muutamia.
Torstaina todennäköisesti pelaa Nash, tuskin neljällä?
 

porvpp

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Raid sanoi:
Ostojengi ei siis halua pelata finaalissa toista ostojengiä vastaan? Nokia on niin kova kaukoheittojoukkue, että jos toiveesi toteutuu niin luulen "jökö paikka" Tarmolle tulevan aika vaikean finaalisarjan.


Vai että ostojengi? etkö sinä ole sama henkilö joka kirjoittaa tarmon rahahuolista tuolla porvoon tarmo osiossa? Millä sitä ostetaan? Rahalla. Olen aina ollut sitämieltä että runkosarjan voittaja on ansainnut paikkansa finaalissa, oli sitten kyseessä mikä joukkue tahansa. Ja se kuka tulee vastaan on sitten paremmuus joukkueena. Tarmon kannattajana en voi toivoa että finaali pelattaisiin jyväskylän ja tarmon välillä vaikka mielestäni jyväskylä pelaa hienosti joukkueena näitä playoffs pelejä. Ja lapuan kannalla en vain yksinkertaisesti ole ja syitä on tuhansia. Joten siksi toivon että nokia joka on pelannut myös hienosti JOUKKUEENA tulisi finaaleissa vastustajaksi.
 
Viestejä
1 111
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

porvpp sanoi:
Vai että ostojengi?
Okei, korjataan hieman: Ilman korvausta pelaavien ulkolaisten vahvistusten varassa oleva jengi.

etkö sinä ole sama henkilö joka kirjoittaa tarmon rahahuolista tuolla porvoon tarmo osiossa?
En ole. Minä kirjoitin että olisi kiva nähdä vielä leffa Täynnä Tarmoa osa II. Joku tarmolainen kirjoitteli että mitenkähän mahtaa Tarmolla talous kestää jos se liigaan nousee.

Olen aina ollut sitämieltä että runkosarjan voittaja on ansainnut paikkansa finaalissa, oli sitten kyseessä mikä joukkue tahansa.
Minä taas olen sitä mieltä että finaalissa on paikkansa ansainnut välierien voittajajoukkue, olipa sen runkosarjasijoitus mitä tahansa sijojen 1-6 väliltä. Eikös se sääntöjenkin mukaan näin mene?

Ja lapuan kannalla en vain yksinkertaisesti ole ja syitä on tuhansia.
Tässä asiassa en kyllä voi olla kuin samaa mieltä ;)
 

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Onhan se jännä että lapualla on 7 vahvistusta ja nokialla yksi.
Ainii ja onhan se Toni "TONNI" Raiski vielä joukkueessa!
 
Viestejä
6 449
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Lapua - Nokia 68-79 (suomalaiset 11-59)

Lyhyesti. Nokialla ei mitään vaikeuksia oikeastaan koko pelin aikana. Lapuan puolustus aukeaa kuin Citymarketin ovet Mammuttipäivillä ja tulos on tämän kaltainen. Ainoa pieni hätä tuli lopussa, kun Lapua pääsi kaventamaan parilla haamukolmosella ja Nokian (Timon) vaparit eivät aluksi uponneet.

Nokia tänään todella tasainen. Positiivinen yllätys oli taas hyvin pelannut Jokisen Henkka, joka upotti ratkaisevat vaparit ja teki 14 minuutissa 11 pistettä ja otti 5 asenneriparia. Aika jäätävä suoritus 17-vuotiaalta.

Lapua taas täysin Swanstonin varassa, vaikka sinänsä ok pelin pelannut keskimmäinen Turja parhaana palkittiin. Jossakin (=valmennuksessa) on pahasti vikaa, jos Siven, Raiski ja Kuzmic jäävät yhteensä viiteen pisteeseen Nokian pituista joukkuetta vastaan.

Olen nähnyt Lapuan tänä vuonna kolme kertaa ja joka kerralla se on ollut edellistä peliä huonompi. Isossa maailmassa tämän hetkinen tilanne tietäisi valmentajalle melko varmoja potkuja, Nenad silti tuskin kenkää saa. Syytä olisi, koska näillä esityksillä nousua ei tule, vaikka Nokia vielä kaatuisikin. Olen aiemminkin sortunut ennustamaan asioita, ja ennustan tällä kertaa, että perjantaina Nokialla Nash on kokoonpanossa, parhaassa tapauksessa pelataan neljällä jenkillä.

Edelleenkin Lapua on otteluparin ennakkosuosikki. Lapualla on materiaaliylivoima ja palasten loksahtaessa kohdalleen se tietää melko varmasti Nokian kesäloman alkamista. Joka tapauksessa jo tässä vaiheessa Nokia on kirkkaasti ylittänyt tämän kauden odotukset. Nyt vain nautiskellaan.
 
Viestejä
403
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Onnittelut Nokialle vielä täältä Jyväskylästä. Homma ei kuitenkaan ole vielä paketissa, mutta kaikki paineet Lapualla (kuten ollut kyllä koko sarjan ajan). Itse veikkaan, että perjantaina Nokialla nähdään Lapua neljällä jenkillä...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös