Koripallo.com

Karhubasket - Vilpas 7.3.2018

Viestejä
1 512
Sarjakakkonen isännöi huomenna sarjajohtajaa. Karhulla mahdollisuus vankistaa kakkostilaansa: Vilppaan voittamisen voi laskea suoraan isoiksi bonuspisteiksi keskikastin joukkueiden välisessä tiukassa sijoitusväännössä.
Vilppaankin ennakossa tälle on keksitty panos; runkosarjan voiton varmistaminen. Salon ulkopuolelta katsoen mikään muu tuntuu enää täysin teoreettiselta vaihtoehdolta, mutta ei silti hassummin keksitty. Whatever turns you on...
Toivottavasti tulee joka tapauksessa hyvä matsi! Karhulla on kuntopuntarin perusteella ainakin jonkinlaiset eväät juuri nyt tarjota Vilppaallekin kunnon vastus, ainakin kotiedun myötä.
Ennakot huokuvat lisäksi molemminpuolin tyylikästä respektiä...:)

Karhubasketin ennakko:
Karhubasket

Vilppaan vastaava:
Keskiviikkona Kauhajoella panoksena runkosarjan voitto
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 625
Viestejä
211
HEI Salolaiset
Olen tulossa lauantaina Kataja-otteluun , onko niin että paikkalippuja ei myydä vaan tuolla 15€ piletillä saa mennä istumaan missä vapaata on ?
kiitos vastauksesta etukäteen
 
Viestejä
858
HEI Salolaiset
Olen tulossa lauantaina Kataja-otteluun , onko niin että paikkalippuja ei myydä vaan tuolla 15€ piletillä saa mennä istumaan missä vapaata on ?
kiitos vastauksesta etukäteen

Joitain VIP-paikkoja varattu jengille, muuten suo istua minne huvittaa (itse suosittelen mahdollisimman lähelle Ultria!)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös