Koripallo.com

Korisliigan televisiointi

Viestejä
39
Vs: Korisliigan televisiointi

halpamatkaaja sanoi:
Onkohan kukaan arvon koripallo.comilaisista saanut KorisliigaTV:lta mitään hyvitystä viime viikon Seagulls-Kataja-farssista? Purjeessa ollut asiakastuki lupasi chatin kautta, että "hyvitetään heti huomenna sähköpostilla kaikille..", eipä oo mitään kuulunut. Yksittäislipun itse ostin ekaa kertaa ko. matsiin.

Tähänpä voi itse vastata nyt, että hyvityskrediitit napsahti tilille ja hoisivat homman ok.. ihanpa sujuvasti tuli tuo striimi kotkasta tänään joten ei ehkä pidä heittää lekaa kaivoon
 
Viestejä
7 517
Vs: Korisliigan televisiointi

pitääkö tuossa rekisteröityä tai ottaa joku kokeilujuttu vai pitäisikö ton olla ilmanen?
 
Viestejä
829
Vs: Korisliigan televisiointi

Eurolla saa 30 päivän kokeilujakson. Mutta ei tuo tunnu pyörivän, vaikka olen rekisteröitynyt, kirjautunut ja maksanut tuon kokeilujakson.
 
Viestejä
1 291
Vs: Korisliigan televisiointi

Eikös korisliigatv:stä pitänyt nähdä 90e kaikki runkosarjan pelit? Ei tuo tämän illan peli ainakaan näkynyt. #kusetus #korisliigatv
 
Viestejä
532
Vs: Korisliigan televisiointi

Topi123 sanoi:
Eikös korisliigatv:stä pitänyt nähdä 90e kaikki runkosarjan pelit? Ei tuo tämän illan peli ainakaan näkynyt. #kusetus #korisliigatv

Eikö matsi näkynyt kausikortilla? Itse en kerennyt työkiireiden vuoksi tsekkaan. Jos näin on niin vituttaa jo nyt.
 
Viestejä
1 291
Vs: Korisliigan televisiointi

Istv näytti puolet pelistä.
 
Viestejä
559
Vs: Korisliigan televisiointi

Nlkke sanoi:
Eikö matsi näkynyt kausikortilla? Itse en kerennyt työkiireiden vuoksi tsekkaan. Jos näin on niin vituttaa jo nyt.

Ainakin minä luukin kausikortin ostaessani näkeväni kaikki peli, ainakin ne jotka pelataan noissa kameroiduissa halleissa. Korisliiga kusetti ainakin minua, ostamani matsi otettiin minulta pois ja myytiin ISTV:lle. Toivottavasti näitä jälleenmyytyjä ja samalla kausikorttilaisilta poisotettuja pelejä on mahdollisimman vähän tai sitten ne sijoiteltaisiin niin että jos joku peli myydän muille jälleenmyyjille yksinoikeudella niin samana päivänä näkyisi joku toinen peli.

Eli. Älkää myykö pois pelejä jotka ovat pelipäivän ainoita otteluita.
 

vmp

Viestejä
296
Vs: Korisliigan televisiointi

Cabernet sanoi:
Ainakin minä luukin kausikortin ostaessani näkeväni kaikki peli, ainakin ne jotka pelataan noissa kameroiduissa halleissa. Korisliiga kusetti ainakin minua, ostamani matsi otettiin minulta pois ja myytiin ISTV:lle. Toivottavasti näitä jälleenmyytyjä ja samalla kausikorttilaisilta poisotettuja pelejä on mahdollisimman vähän tai sitten ne sijoiteltaisiin niin että jos joku peli myydän muille jälleenmyyjille yksinoikeudella niin samana päivänä näkyisi joku toinen peli.

Eli. Älkää myykö pois pelejä jotka ovat pelipäivän ainoita otteluita.
Eiköhän suurin osa FYT-passin ostaneista ainakin halua nähdä nimenomaan tietyn joukkueen pelit. Jos kausikortti on myyty periaatteella näe kaikki joukkueesi pelit, niin ei se paljoa lohduta, jos juuri sitä peliä ei näe, mutta näkee sitten samaan aikaan jonkun muun pelin. Tässä on nyt niin suuren luokan kusetus tehty ja luulisin, että jäljet johtavat sylttytehtaalle, eli meillä on siellä liitossa niin helkkarin tyhmiä ukkoja palkollisina, että eivät yksinkertaisesti huomanneet, että näinkin voi käydä. Mietittiin vaan, että susijengin hypellä vedetään nyt korista isosti ylöspäin, mutta lopputulema on sitten vähän toisensuuntainen. Toisaalta voi olla, että liiton maksamilla palkoilla sinne ei parempia henkilöitä saada töihin, joten täytyy tyytyä näihin yksinkertaisiin.
 
Viestejä
1 060
Vs: Korisliigan televisiointi

Aikamoinen pissanhaju tässä hommassa on, onneksi en itse ostanut palvelua. Tostahan vois jo valittaa jonnekin kuluttajavirastoon.
 

CZ

Viestejä
507
Vs: Korisliigan televisiointi

Se kuka on mennyt ostamaan Fyt-passin, Kouvot/Vilpas, on varmaan eiliseen tyytyväinen, kun ei kuitenkaan nähnyt suosikkijenginsä peliä...
 
Viestejä
1 367
Vs: Korisliigan televisiointi

saa varmaan rahat takas kun ei enää toimi androidilla pelit, aika jännä että eilen vielä toimi ja tänään sano että android ei ole tuettu :D
 
Viestejä
533
Vs: Korisliigan televisiointi

Jakkeri sanoi:
saa varmaan rahat takas kun ei enää toimi androidilla pelit, aika jännä että eilen vielä toimi ja tänään sano että android ei ole tuettu :D

Kysyin ennen palvelun alkua, että mikäs homma tää on, ettei androidia ole tuettu. Vastauksena tuli, että ilmeisesti korisliiga.fi sivustoa on käytetty enemmän iosilla, joten eivät ainakaan toistaiseksi aijo androidille palvelua tuottaa. Aivan kädestä!
 
Viestejä
1 367
Vs: Korisliigan televisiointi

Kerpo sanoi:
Kysyin ennen palvelun alkua, että mikäs homma tää on, ettei androidia ole tuettu. Vastauksena tuli, että ilmeisesti korisliiga.fi sivustoa on käytetty enemmän iosilla, joten eivät ainakaan toistaiseksi aijo androidille palvelua tuottaa. Aivan kädestä!

siis mitä vittua!? ite testasin ennen kuin tilasin että toimii, ja eiliseen asti toimi normaalisti
 
Viestejä
941
Vs: Korisliigan televisiointi

Tästä korisliigatelkkarifarssista voisi saada varmaan aikaan ihan hauskan lyhyen dokkarin. Olisi nimittäin hauska nähdä mitä siellä kulissien takana kikkaillaan.
 
Viestejä
699
Vs: Korisliigan televisiointi

Jakkeri sanoi:
siis mitä vittua!? ite testasin ennen kuin tilasin että toimii, ja eiliseen asti toimi normaalisti

Omissa testailuissa on kyllä aina herjannut että ei tueta, mikäli selaimen asetuksista ei ole ollut valittuna työpöytäversio. Sen jälkeen yleensä on toiminut. Paitsi että ainakin yhdellä Samsung Galaxy Tab4:llä on tehnyt niin, että testivideo toimii hienosti, mutta varsinaisesta pelistriimistä ääni kuuluu mutta kuva ei. Sitten kun laitoin KorisliigaTV-käyttäjätukeen tiedustelua miksi testistriimi toimii, mutta pelistriimi ei, niin vastausta ei ole kuulunut. Ei tämä nyt ihan putkeen ole mennyt.. :(

Mielenkiintoinen valinta, että mobiililaitteiden 80 prosentin markkinaosuus ei ole riittävä peruste tuelle, kun sitten ios-laitteita tuetaan kyllä. Okei, mä tiedän että Westis käyttää omenaa, kai se on sitten riittävä peruste. ;D

Vielä tuohon Tab4:ään, onko joku saanut sillä toimimaan, ja jos on niin millä kokoonpanolla? Firefoxilla en ole vielä kokeillut, Chromella toimii ylläkuvatusti, eli ääni tulee mutta kuva ei. Androidin versio taisi olla 4.4.2 ja Flashinä se viimeisin Androidille ladattavissa oleva.
 

42

Viestejä
3 370
Vs: Korisliigan televisiointi

Martti Mielikäinen sanoi:
Tästä korisliigatelkkarifarssista voisi saada varmaan aikaan ihan hauskan lyhyen dokkarin. Olisi nimittäin hauska nähdä mitä siellä kulissien takana kikkaillaan.

Joku "Täynnä telkkarikorista"-tyyppinen ehkä? ;D
 
Viestejä
310
Vs: Korisliigan televisiointi

Tuohon Android-asiaan. Liitto vastasi somessa jonkun kysymykseen, ennen lanseerausta, että käyttäjätutkimuksensa mukaan liiton nettisivuja käytetään mobiililaitteilla useimmiten Applella. Tästä syystä palvelu on kehitetty sitä silmälläpitäen.

Muistaakseni jossain mainittiin, että Androidillakin pitäisi toimia, mutta eivät lupaa mitään, koska eivät halua maksaa korvauksia jos ei toimikaan.

Oma mielipide on, että androidkäyttäjien määrä on todnäk niin suuri, että sen pitäisi ehdottomasti toimia myös.

Aika päin helvettiä on koko palvelu ja markkinointi toteutettu. Esimerkiksi se että myydään joukkuepassia, mutta myöhemmin pelit siirtyy johonkin muihin (maksullisiin) palveluihin eikä näykään...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös