Koripallo.com

Korisliigan televisiointi

Viestejä
19 549
Vs: Korisliigan televisiointi

Kyllä se vaan on varminta tuo Live-seuranta. Jollei siis jämähdä paikalleen.....

Itse en muita valitse. Tosin eihän sitäkään jaksa koko aikaa seurata, mutta kun lukee hyvää kirjaa, niin voi välillä vilkaista.
 
Viestejä
16 284
Vs: Korisliigan televisiointi

EDIT: Problem solved...
 
Viestejä
2 089
Vs: Korisliigan televisiointi

katselen tässä Kouvot-Pyrintö peliä korisliiga tvstä.

Iso kumarrus Kouvolan suuntaan, on nimittäin ensimmäinen näkemäni peli tästä mediasta jossa näkyvät tilanne, pelikello ja 24 s kello.

Lisäksi selostus ja ei pelkkä selostaja vaan vielä kommentaattorikin! Ja ihan asiallisen oloisia kumpikin.

Hieno homma ja kiitos!
 
Viestejä
1 041
Vs: Korisliigan televisiointi

askelmerkki sanoi:
katselen tässä Kouvot-Pyrintö peliä korisliiga tvstä.

Iso kumarrus Kouvolan suuntaan, on nimittäin ensimmäinen näkemäni peli tästä mediasta jossa näkyvät tilanne, pelikello ja 24 s kello.

Lisäksi selostus ja ei pelkkä selostaja vaan vielä kommentaattorikin! Ja ihan asiallisen oloisia kumpikin.

Hieno homma ja kiitos!

Lahdessakin toimii mainiosti! Selostus tosin uupuu.
 
Viestejä
7 518
Vs: Korisliigan televisiointi

Selostajaa en tiedä, mutta kommentaattorina kouvojen junioripäällikkö. Nuori mutta koko ikänsä koriksen parissa kasvanut.
 
Viestejä
703
Vs: Korisliigan televisiointi

askelmerkki sanoi:
katselen tässä Kouvot-Pyrintö peliä korisliiga tvstä.

Iso kumarrus Kouvolan suuntaan, on nimittäin ensimmäinen näkemäni peli tästä mediasta jossa näkyvät tilanne, pelikello ja 24 s kello.

Lisäksi selostus ja ei pelkkä selostaja vaan vielä kommentaattorikin! Ja ihan asiallisen oloisia kumpikin.

Hieno homma ja kiitos!

Selostus ja kommentaattori on ihan jees lisä. Tilanne, pelikello ja hyökkäysaikakello on kyllä toiminut ihan hyvin suurimmasta osasta halleista, isoimpia ongelmia on ollut ainakin Joensuussa ja Loimaalla.
 
Viestejä
322
Vs: Korisliigan televisiointi

Surkeaa kuvaa Joensuusta. Pistetilanne ei näy ja kamera seilaa missä sattuu.
 
Viestejä
7 518
Vs: Korisliigan televisiointi

Sen verran palaan Kouvojen viimekertaiseen peliin. Automaattikameroiden toimintaan itse olen kovin tyytyväinen. Harmillisesti silti joskus jää nopeat hyökkäykset näkemättä, jos muu porukka jää seisomaan omaan päähän. Toisaalta myös ylhäältä prässätessä parilla pelaajalla jää sisäänheitot päätyrajalta näkemättä, jos iso osa porukasta on juossut jo toiseen päähän. Kuitenkin pääsääntöisesti kamerat tuntui toimivan tosi hyvin.
 
Viestejä
322
Vs: Korisliigan televisiointi

Kyllä Joensuusta kuvaus oli päin peetä. Kamera kuvaa tyhjää keskikenttää, kun korin alla tapahtuu. Sama tilanne vapaaheitoissa. Yleisön reaktioista piti arvata tuliko koria, vai ei. Pisteteitä ei näkynyt koko pelin aikana. Miksi täytyy mokomasta maksaa täysi hinta. No onneksi Karhu voitti.
 
Viestejä
1 512
Vs: Korisliigan televisiointi

No niin. Huomenna jo toinen matsi, joka ei näy korisliiga-tv:n kautta.
Eihän se vielä mitään, kun ISTV maksaa yhden euron tältä kuulta, mutta entäs sitten? Olen ostanut koko kauden kaikki pelit, joista sitten osaa ei edes striimata. Ei lukenut markkinointiteksteissä, edes pienellä präntillä.

Lisäksi korisliiga-tv:n palautesivu ei kuin sattumoisin edes lataudu... Voiko tämä olla tämän päivän toimintaa?
 
Viestejä
941
Vs: Korisliigan televisiointi

Oikeasti olisi aidosti jo aihetta kuluttajasuojavirastolle ilmoittamiseenkin mutta en halua lokata liittoa joka kuitenkin rohkeasti yrittää tarjota korista kaikille. Tällä hetkellä aika isosti ollaan miinuksella mutta jospa se kokemuksen kautta paranisi.
 
Viestejä
7 518
Vs: Korisliigan televisiointi

Annettana vielä positiivista kouvot-pyrkntö pelistä. Esimekillisesti pyysivät palautetta lähetyksestä ja myös reagoivat siihen lähetyksen aikana. Esim mielestäni saivat mikkisäädöt kuntoo pelin aikana ja toivottavasti samat äänitasot on ylhäällä seuraavaa lähetystä varten, missä selostus.
 
Viestejä
3 483
Vs: Korisliigan televisiointi

raappa sanoi:
Annettana vielä positiivista kouvot-pyrkntö pelistä. Esimekillisesti pyysivät palautetta lähetyksestä ja myös reagoivat siihen lähetyksen aikana. Esim mielestäni saivat mikkisäädöt kuntoo pelin aikana ja toivottavasti samat äänitasot on ylhäällä seuraavaa lähetystä varten, missä selostus.

Eiköhän Manskarilta jatketa edelleen selostuksien kanssa...en tosin tiedä onko ihan jokaisessa matsissa, mutta kuitenkin.

Lisäksi käsittääkseni tehdään jotain pieniä hankintoja vielä tuon äänenlaadun parantamiseksi...jos kuulin sivukorvalla oikein.
 
Viestejä
7 518
Vs: Korisliigan televisiointi

Minkähänlainen tuo diili on? Paljo joukkueet saavat lähetyksistä, vai onko se pelkkä näkyvyys mikä saa esim Kouvot panostamaan lähetyksiin? Ei kai sentää?
 
Viestejä
1 060
Vs: Korisliigan televisiointi

Ai siellähän tulis tänään kärkimatsi ISTV:ltä Karhu vs Biisonit?

Mites toi nyt menee, siis pitää tilata Urheilusanomat-lehti eurolla kuukaudeksi, että pääsee noita katsomaan? Lehdellä ei mitään arvoa mulle, miten toi käytännössä on tehty? Joku puolen tunnin profiilin-avaus + maksukorttitiedot palvelun antajalle jne, ?

Kuukauden jälkeen jatkuu sitten varmaan normaalihintaisena ilmoittamatta, kuten lehtien kohdalla käy aina.
 
Viestejä
308
Vs: Korisliigan televisiointi

Pelur175 sanoi:
Ai siellähän tulis tänään kärkimatsi ISTV:ltä Karhu vs Biisonit?

Mites toi nyt menee, siis pitää tilata Urheilusanomat-lehti eurolla kuukaudeksi, että pääsee noita katsomaan? Lehdellä ei mitään arvoa mulle, miten toi käytännössä on tehty? Joku puolen tunnin profiilin-avaus + maksukorttitiedot palvelun antajalle jne, ?

Kuukauden jälkeen jatkuu sitten varmaan normaalihintaisena ilmoittamatta, kuten lehtien kohdalla käy aina.

Juuri noin eli se jatkuu, ellei peru heti kuten minä tein.
Eli 1€ kk ja sitten loppuu siihen.
 
Viestejä
532
Vs: Korisliigan televisiointi

Martti Mielikäinen sanoi:
Oikeasti olisi aidosti jo aihetta kuluttajasuojavirastolle ilmoittamiseenkin mutta en halua lokata liittoa joka kuitenkin rohkeasti yrittää tarjota korista kaikille. Tällä hetkellä aika isosti ollaan miinuksella mutta jospa se kokemuksen kautta paranisi.

Kyllähän mä ainakin otan yhteyttä jos en näitä kaikkia matseja nää tällä 90€:llä. Kyllä ensisijaisesti katson oman joukkueen vierasmatsit ja sen jälkeen ne minua eniten mielenkiintoiset matsit (jos ei samalle päivälle osu oman joukkueen matsia). Kyllä silloin laittaa vituttamaan se, että sieltä on juuri se minua kiinnostava matsi vuokrattu jollekkin muulle palveluntarjoajalle.

Kuitenkin mainostavat näin tuotetta: "Tällä kausikortilla voit katsoa runkosarjasta kaikki suosikkijoukkueesi koti- ja vieraspelit jotka lähetetään KorisliigaTV:ssä suorina!"

Ei tuon luulis kauheesti jättävän tulkinnanvaraa.
 
Viestejä
1 512
Vs: Korisliigan televisiointi

Hakki sanoi:
Juuri noin eli se jatkuu, ellei peru heti kuten minä tein.
Eli 1€ kk ja sitten loppuu siihen.

Siis täh? Oletko perunut sen tilauksen jo nyt? Mites se tapahtuu?
Jos en ole perunut, olenko jo myöhässä, eli tuleeko seuraavan kuukauden tilausmaksu joka tapauksessa..? P..ntele sentään.
 
Viestejä
847
Vs: Korisliigan televisiointi

Nlkke sanoi:
Kuitenkin mainostavat näin tuotetta: "Tällä kausikortilla voit katsoa runkosarjasta kaikki suosikkijoukkueesi koti- ja vieraspelit jotka lähetetään KorisliigaTV:ssä suorina!"

Ei tuon luulis kauheesti jättävän tulkinnanvaraa.

Ikävä kyllä tuo korostettu virke tuossa ylhäällä nimenomaan jättää tulkinnanvaraa...
 
Viestejä
1 512
Vs: Korisliigan televisiointi

sideline sanoi:
Ikävä kyllä tuo korostettu virke tuossa ylhäällä nimenomaan jättää tulkinnanvaraa...

Juuri näin, ..."kaikki jotka lähetetään korisliiga-tv:n kautta suorina...". Ei siis välttämättä kaikkia. Vaikutelma kuitenkin annettiin siitä, että kaikki pelit näkyvät netissä, PLUS että osa näkyy telkkarista. Tästä ISTV:n kaltaisesta joko-tai -asetelmasta ei puhuttu mitään!

Soitin Urheilusanomien asiakaspalveluun ja irtisanoin ISTV:n. Kysyin listausta tulevan kauden ISTV-matseista, heillä ei ollut hajuakaan. Missä tuo listaus on? Sen perusteella voi jo kysellä korisliiga-tv:ltä lisää...

Luultavastihan tässä on käynyt niin, että korisliiga-tv pykättiin pystyyn sen jälkeen kun YLE ja Sanoma olivat jo sopineet tiettyjen pelien lähetysoikeuksista. Näin ollen kaikki se näkyy, mitä oli jäljellä. Tästä ei vain oikealla tavalla, vahingossa tai tahallaan, kerrottu kuluttajille.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös