Koripallo.com

KTP 2014-2015

Viestejä
1 041
Vs: KTP 2014-2015

Eijjumalauta näiden valmentaja vaihtoon pellejen kanssa.

Millä tavalla sarjajohto on kosmetiikka? Ollaan voitettu pelejä (mukaanlukien Kouvot, Biisonit ja Karhu), johdetaan sarjaa. That simple.
 
Viestejä
30
Vs: KTP 2014-2015

60 pinnaa omiin ja puolet pelattu! Avoimet ovet! Karhu olis voinut laittaa helposti 70 pinnaa huolellisemmalla viimeistelyllä. Ja KTP:n hyökkäykset...korin alle ei päästä/osata ton kokoisella hyökkäysarsenaalilla, jolla pitäis kyllä onnistua, ollenkaan. Kolmosia vedetään surutta alle 10 sekunnin hyökkäyksen. 5/18 28%!!! No toki, kun sinne korin lähelle ei mennä niin jostainhan se pallo sinne rengasta kohti on lähetettävä!
 
Viestejä
30
Vs: KTP 2014-2015

Olut-Ukko sanoi:
Eijjumalauta näiden valmentaja vaihtoon pellejen kanssa.

Millä tavalla sarjajohto on kosmetiikka? Ollaan voitettu pelejä (mukaanlukien Kouvot, Biisonit ja Karhu), johdetaan sarjaa. That simple.

Sillä tavalla on, että Kouvot ei ollut se Kouvot, joka nyt on. Karhu haki vasta peliään. Biisoneille olis voitu ihan hyvin hävitä, voitettiin säkäkorilla ja Kataja oli pahasti vajaamiehinen, kun voitto otettiin kahden jatkoajan jälkeen.

Jos touhu jatkuu tällaisena, niin runkosarjan päättyessä on KTP:n yläpuolella Karhu, Pyrintö, Bisons, Kouvot, Kataja ja ehkä Lahti!
 
Viestejä
1 041
Vs: KTP 2014-2015

kokenutkotkalainen sanoi:
Sillä tavalla on, että Kouvot ei ollut se Kouvot, joka nyt on. Karhu haki vasta peliään. Biisoneille olis voitu ihan hyvin hävitä, voitettiin säkäkorilla ja Kataja oli pahasti vajaamiehinen, kun voitto otettiin kahden jatkoajan jälkeen.

Jos touhu jatkuu tällaisena, niin runkosarjan päättyessä on KTP:n yläpuolella Karhu, Pyrintö, Bisons, Kouvot, Kataja ja ehkä Lahti!

Pistetäänkö jallupullo vetoa, että KTP ei takuulla tule olemaan runkosarjan 7.?
 

42

Viestejä
3 372
Vs: KTP 2014-2015

Olut-Ukko sanoi:
Pistetäänkö jallupullo vetoa, että KTP ei takuulla tule olemaan runkosarjan 7.?

Minä voisin tulla tähän mukaan! Juan Valdez poimii vain kypsät pavut.
 
Viestejä
1 041
Vs: KTP 2014-2015

42 sanoi:
Minä voisin tulla tähän mukaan! Juan Valdez poimii vain kypsät pavut.

Multa meni vähän ohi, että miten se kahviukko tähän liittyy, mutta virtuaalista kättä päälle!
 
Viestejä
1 511
Vs: KTP 2014-2015

Olut-Ukko sanoi:
Multa meni vähän ohi, että miten se kahviukko tähän liittyy, mutta virtuaalista kättä päälle!
Ettekös te nyt 42:n kanssa ole vähän niinku samaa mieltä tässä asiassa? Voittehan te kätellä tietysti, mutta en ole vielä huomannut että vetoa olisi kukaan ottanut vastaan. En minäkään ottaisi. KTP saa kotiedun, mutta ei voita runkosarjaa...
 
Viestejä
1 041
Vs: KTP 2014-2015

Oldraccoon sanoi:
Ettekös te nyt 42:n kanssa ole vähän niinku samaa mieltä tässä asiassa? Voittehan te kätellä tietysti, mutta en ole vielä huomannut että vetoa olisi kukaan ottanut vastaan. En minäkään ottaisi. KTP saa kotiedun, mutta ei voita runkosarjaa...

Niin no joo, riippuu vähän miten sen käsittää. Vastauksena minulle, vaikutti vedon hyväksymiseltä. Nyt kun mainitset, niin voi tosiaan tarkoittaa päinvastoinkin. 42 itse selventänee asian?
 
Viestejä
453
Vs: KTP 2014-2015

On se vaan ihmeellistä kun sarjajohto ei ole mitään, joukkueet jotka on voitettu on olleet rampoja, väsyneitä kesken kuntoisija jne. ja mitä vielä pelitkin on voitettu ihan väärin perustein, tuurilla jne. VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ... puuttuuhan meiltäkin Jukka, osa pelaajista on vajaakuntoisia ja ottelusuma on ihan järjetön mutta näillä mennään ja pulinat pois. Niin kuin olen jo aiemmin todennut katsotaan sitten keväällä missä mennään kun europelit on taakse jäänyttä elämää ja joukkue on toivottavasti saanut harjoitella/ pelata terveenä... nyt huomenna vilppaan kaatoon ja kannustusta peliin perskules...
 

42

Viestejä
3 372
Vs: KTP 2014-2015

Olut-Ukko sanoi:
42 itse selventänee asian?

Anteeksi, olin epäselvä. Tarkoitin nimenomaan niin, että jos Olut-Ukolle sopii ja haaste otetaan vastaan, niin minäkin haluaisin tulla. Tuon varmempaa vetoa ei ole pitkään aikaan ollut näköpiirissä. Vahva aavistus, että kokenutkotkalainen ei tähän kuitenkaan tartu.
 
Viestejä
30
Vs: KTP 2014-2015

42 sanoi:
Anteeksi, olin epäselvä. Tarkoitin nimenomaan niin, että jos Olut-Ukolle sopii ja haaste otetaan vastaan, niin minäkin haluaisin tulla. Tuon varmempaa vetoa ei ole pitkään aikaan ollut näköpiirissä. Vahva aavistus, että kokenutkotkalainen ei tähän kuitenkaan tartu.

Oikein aavistettu! Vedot lyön Veikkauksen kautta, mutta mielipiteessäni pysyn. Kotietua ei tule! Kaivakaa tämä sitten keväällä esille ja puukottakaa niin paljon kuin sielu sietää, jos se kotietu tulee! Sitähän minäkin toivon, mutta en siihen usko!
 
Viestejä
1 041
Vs: KTP 2014-2015

kokenutkotkalainen sanoi:
Oikein aavistettu! Vedot lyön Veikkauksen kautta, mutta mielipiteessäni pysyn. Kotietua ei tule! Kaivakaa tämä sitten keväällä esille ja puukottakaa niin paljon kuin sielu sietää, jos se kotietu tulee! Sitähän minäkin toivon, mutta en siihen usko!

Harmi. Olisi ollut helppoa viinaa.
 
Viestejä
417
Vs: KTP 2014-2015

Vastustajat rampoja ja hakivat peliään nönnönnöö.. KTP:ko muka oli valmis heti kauden alussa kun voittoja tuli, vaikka valmentaja juuri aloittanut ja kaksi tärkeimpää suomalaista uupui? Juuh. Unohtakaa nyt jo se valmentajavaihto lässytys ja keskittykää oman joukkueen kannustamiseen. Miettikää nyt vaikka Katajan rosteria viime kausilla ja saatuja tuloksia. Lensikö Toijala ulos? Ei.
Tottakai pelissä on paljon puutteita, mutta mahtaakohan eräät "kannattajat" nyt vertailla tämän kauden KTP:tä viime kauden joukkueeseen? Sehän nyt on itsestäänselvää, ettei kaikkia kuvioita ja asioita ole vielä ehditty käymään läpi kun ohjelmassa on normitreenauksen lisäksi EC-pelit, neljäs jenkki, loukkaantumisia, parantumisia, otteluruuhkaa ja ties mitä muuta kivaa, mitä ei katsomoon asti edes näy. Myös Saksan pelityyli lienee melko erilainen Suomeen verrattuna..

Toki kriittinen saa, ja pitääkin olla, mutta järkeä käyttäen. Jos seuraavista 10:stä pelistä tulee alle puolet voittoja niin sitten katsellaan asiaa uudelleen.
 
Viestejä
141
Vs: KTP 2014-2015

Tiätääks kukaan et pitääkö kylillä kuultu huhu paikkansa et joku/jotkut basketin pelaajista ei oikeen tulis toimeen ton mirolybovin kanssa?? Vaikuttaa kuulemma helposti peliesityksiin tollaset skismat????
 
Viestejä
65
Vs: KTP 2014-2015

No uskon että vanttajalla ja ponttiksella napit vastakkain. Viime kaudella avauksen mies, nyt tuskin 10 minuuttiakaan. Peluuttaminen ihan perseestä. Europelissä oltiin koko viiminen neljännes 30p tappiolla ja junnut voitiin laittaa vasta 2 minuutin kohalla ennen pelin loppua. Mielestäni ktp suoritus on ollut heikkoa, erittäin ailahtelevaa. En myöskään ymmärrä että miksei cory johnsonille anneta peli aikaa. Omaan silmään puolustaa hyvin ja hyökkäyksessäkin ihan kelpo mies. Ja nytkö mies sitten kotiin europelien jälkeen jossa peliaikaa kertyi huimat 5min per peli. Sitten sanotaan että ei voi peluuttaa kun ei ehdotty harjoittelemaan niin ei päässyt peliin kiinni. No se on varmaan ihan coachista kiinni että halutaanko se pelaaja siihen pelityyliin kiinni. Jos kaveri pelaa ammatikseen korista niin harvemmin se sopeutuminen jää pelaajasta kiinni. Toivon että homma alkaa muuttua sellaiseksi tasoksi johon ktp on erittäin kykeneväinen. Huhhuh.
 
Viestejä
492
Vs: KTP 2014-2015

kolmonen_pohjaan sanoi:
Tiätääks kukaan et pitääkö kylillä kuultu huhu paikkansa et joku/jotkut basketin pelaajista ei oikeen tulis toimeen ton mirolybovin kanssa?? Vaikuttaa kuulemma helposti peliesityksiin tollaset skismat????

ei mikään ihme...
 

#7

Viestejä
63
Vs: KTP 2014-2015

kolmonen_pohjaan sanoi:
Tiätääks kukaan et pitääkö kylillä kuultu huhu paikkansa et joku/jotkut basketin pelaajista ei oikeen tulis toimeen ton mirolybovin kanssa?? Vaikuttaa kuulemma helposti peliesityksiin tollaset skismat????

Eipä ole minun korvaan tällaisia kuulunut. Itse olen kuullut Ponttiksesta lähinnä positiivista. Meuhkaaminen pelin aikanakin on vähentynyt.
 
Viestejä
1 018
Vs: KTP 2014-2015

Haloo. KTP on sarjan kärjessä ja täällä maristaan ihan ufoista. Sehän on selvä asia, että valmentajan ja pelaajan välit joskun kipinöivät ja se kuuluu asiaan. Erityisesti jos joukkueen sisällä on kilpailutilanne jossa valmentajalla on vaihtoehtoja niin tahtoo olla että joku on tyytymätön. KTP on yksi todellisista mestarikandidaateista edelleen keväällä 2015.
 

#7

Viestejä
63
Vs: KTP 2014-2015

leka sanoi:
Haloo. KTP on sarjan kärjessä ja täällä maristaan ihan ufoista. Sehän on selvä asia, että valmentajan ja pelaajan välit joskun kipinöivät ja se kuuluu asiaan. Erityisesti jos joukkueen sisällä on kilpailutilanne jossa valmentajalla on vaihtoehtoja niin tahtoo olla että joku on tyytymätön. KTP on yksi todellisista mestarikandidaateista edelleen keväällä 2015.

Juuri näin. Ihme huttua täällä viimeiset sivut. Koutsille kenkää jne... Fakta on, että KTP on uuden valmentajan johdolla joulukuussa sarjan kärjessä. Ollut oikeastaan siellä koko kauden. Odottiko joku jotain enemmän tai parempaa?

Toki myös kaikki myöntävät, että eihän tuo peli ole vielä ihan lopullisessa formissa ollut. Pitääkö sen tässä vaiheessa kautta ollakaan, kun voittoja tulee?

Viime vuosina usein tässä kohtaa kautta on pelattu parhaat matsit ja keväällä ei ole enää peli parantunut. Kun ei nyt tarvi jenkkejäkään vaihtaa, niin on aika pirun iso riski, että peli tästä vielä kevättä kohti paranee. Ja kun nyt ollaan keulilla, niin vaikkei kaikille, niin kyllä tää meno mulle ainakin kelpaa.
 
Viestejä
453
Vs: KTP 2014-2015

Komppaan edellisiä eli juurikin näin, niin kuin olen pitkin kautta sanonut olen ihan tyytyväinen joukkueen nykytilaan pois lukien loukkaantumiset, niin no kai joku valopää voisi syyttää valmentajaa siitäkin... :eek: nooh vinoilut sikseen, mutta kyllä eilinen matsikin osoitti miten hyvin kestettiin kouvojen tulo iholla, ei pantu päätä pensaaseen vaan oman tekemisen kautta hoidettiin homma kotiin, eli terveen joukkueen merkki joka kertoo kyllä valmentajan ja joukkueen yhteisestä kemiasta
nyt kun europelit alkaa olla takana joten päästään keskittymään kotosarjaan ja mikäs se on mukavampaa kuin tehdä se keulapaikalta, ei muuta kuin Joulutauolle ja sitten nokka kohti kevään pleijareita...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös