Koripallo.com

Liigamanageri 2023-24

Viestejä
6 452
Onko nuo jo lopettaneet ja Suomesta lähteneet kaverit tahallaan/tahattomasti vielä valittavissa kakkoskierrokselle?

Peltokangas kai lopetti jo viime kauteen ja lisäksi tuolla on paljon jenkkejä, jotka eivät ole enää Suomessa. Ei sillä, että mitään väliä olisi :cool: Nopeaan katsottuna myös Kauhajoen Sanford puuttuu listasta kokonaan.
 
Viestejä
1 729
Joo, juurikin noin, eli pistelasku sekoaa muuten, ja ylläpitäjä on ollut liian laiska piilottaakseen nimiä listoilta erikseen. Visionääri poimii sieltä poispotkitun jenkin 1k hintaan penkille odottelemaan uutta sopimusta Korisliigaan.

Uusi kierros alkaa huomenna. Tehkäähän joukkueet. Nyt on mahdollisuus hypätä mukaan puhtaalta pöydältä taistelemaan kierrosvoitoista myös niiden joilta ensimmäinen kierros meni ohi.
 
Viestejä
35
@Mokeski vaihtoja ei pysty tekemään, antaa ilmotuksen "Olet jo käyttänyt pelaajavaihtosi tällä kierroksella".
Menee taktiikat nyt v*tuiks kun olin suunnitellu tekeväni vaihdon ennen huomista kierrosta:D
Tä on kyllä omalta osalta ihan hävitty kierros muutenki jo eikä panoksena tässä kohtaa enää oo kun maine ja kunnia...
 
Viestejä
317
@Mokeski vaihtoja ei pysty tekemään, antaa ilmotuksen "Olet jo käyttänyt pelaajavaihtosi tällä kierroksella".
Menee taktiikat nyt v*tuiks kun olin suunnitellu tekeväni vaihdon ennen huomista kierrosta:D
Tä on kyllä omalta osalta ihan hävitty kierros muutenki jo eikä panoksena tässä kohtaa enää oo kun maine ja kunnia...
Sama täällä. Ilmoitti, että joukkue olisi liian kallis vaihtojen jälkeen, ei pidä paikkaansa.
 
Viestejä
645
Ei ole tullut pisteitä Bisonsin pelaajille. Eli tuleeko pelaajalta pisteet nyt kuitenkin, jos teen vaihdon tänään?
 
Viestejä
15
Ilmeisesti eiliseltä kierrokselta ei ole vielä rekisteröitynyt pisteitä kenellekkään pelaajalle, ehkä ne sieltä ilmestyvät!
 
Viestejä
1 729
Kaikella rakkaudella, mutta esim. juuri tuo pelaajavaihto, niin eikö se voisi tulla samana päivänä (heti) voimaan?
Varmaan joo, mutta vaatisi jonkin verran lisää ohjelmointia - pääasiassa sen että pelaajavaihtojen ajankohtia ja otteluiden alkamisaikoja pitäisi alkaa tallentamaan tietokantoihin minuutin tarkkuudella. Ei sinällään mitään rakettitiedettä, mutta aikaresurssit ovat rajalliset.
 
Viestejä
94
Pahoittelut Lahtelaisille että valitsin pari teidän pelaajaa joukkueeseen.

On oikein kunnon anti-Midaksen kosketus tähän hommaan. Ensimmäisen kierroksen joukkueessa olleet pelaajat pelasi eilen season high pelejä ja nyt uudella kierroksella olevat eivät näemmä ole koskaan ennen pelanneet koripalloa
 
Viestejä
682
Pisteet tulee kyllä.

Ne jotka halusivat tehdä eilen vaihtoja, voivat lähettää mulle yksityisviestiä tai sähköpostia osoitteeseen liigamanageri@gmail.com, ja teen vaihdot manuaalisesti kuin olisivat tapahtuneet eilen.
Pistin postia ja vaihtokin on järjestelmään ilmaantunut, mutta pisteet eivät ole päivittyneet vaihdetun pelaajan osalta. Onko tässä jotain kesken vai ihan oikea virhe?
 
Viestejä
1 231
1700642721515.png

Vuodesta toiseen tuntuu menevän samalla tavalla :) Ensimmäinen kierros ollaan aivan kujalla ja kolkutellaan jumbosijaa, jonka jälkeen pelaajat taas tuttuja ja lähdetään ylöspäin. Kyllä tästä vielä noustaan!
 
Viestejä
1 666
Olin myös itse hetkin tyytyväinen kohisten nousseesta sijoituksesta täysin epäonnistuneista valinnoista huolimatta. Sitten vilkaisin pistetilannetta häntäpäässä. 1. kierroksella pisteitä keräsi 457 jengiä, toisella 292. Nyt on vaan paha mieli.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös