Koripallo.com

PeKa 2011-2012

Viestejä
108
Vs: PeKa 2011-2012

YoungHoop sanoi:
Pahoitteluni virheestä. Sekoitin Karisen ja Viitasen... Korjattakoon se myöhemmin. No jaa, siitä ei oikein ota selvää, että onko se HERHILÄINEN, AMPIAINEN vai MEHILÄINEN.

Juu, en mä sitä henkilökohtasesti tarkottanutkaan, lähinnä vaan ääneen pohdin ettei muualla tiedetä huiman logosta. Eikä toi toinenkaan moka niin haittaa, on se mukava päästä vähän pätemään välillä! ;D
 
Viestejä
2 784
Vs: PeKa 2011-2012

Piipari mukana liveserannassa, virhe vai oikeasti jo palannut mukaan?
 

Macci

Vs: PeKa 2011-2012

Macci sanoi:
Ja uusi jenkki ei sitten kerinnytkään peliin?

Ja alkaa uhkaavasti näyttää McCantsille ovea . . . Ei näy WNBA opit enään kentällä
 
Viestejä
1 462
Vs: PeKa 2011-2012

Macci sanoi:
Ja alkaa uhkaavasti näyttää McCantsille ovea . . . Ei näy WNBA opit enään kentällä
Kyllä kaikki paitsi Piipari ovat pelissä mukana. Tai no oikeastaan kaikki ovat pihalla. Ainoastaan vanhempi Lehtoranta saanut OK-arvosanan...
edit: Basket.fi näköjään merkinnyt Phillipsin Piipariksi. Huiman Madina Ali satutti päänsä jysähdettyään lattiaan, mutta ilmeisesti pahempaa ei sattunut!
 
Viestejä
2 784
Vs: PeKa 2011-2012

kyllähån nyt on jo tarkkojen harkintojen aika koskien vahvistuksia. Vielä ehtii vahvistukset hyvin sopeutua mukaan joukkueeseen.

Ja kyllähän McCants oli jo cupin pelissä vaisu vaikka nyt sentään jonkinlaiset tehot tekikin
 

Potkut

Vs: PeKa 2011-2012

Mac sanoi:
kyllähån nyt on jo tarkkojen harkintojen aika koskien vahvistuksia. Vielä ehtii vahvistukset hyvin sopeutua mukaan joukkueeseen.

Ja kyllähän McCants oli jo cupin pelissä vaisu vaikka nyt sentään jonkinlaiset tehot tekikin
Sepolle kenkää!
 
Viestejä
283
Vs: PeKa 2011-2012

Eniten allekirjoittanutta huolestuttaa se, että PeKalla ei näytä olevan varaa tummiin pelihousuihin. Mites tämä on mahdollista?

Käsittääkseni NSM-säännöt määrää, että peliasun tulee kokonaisuudessaan olla samaa väriä. Siis käytännössä kotona vaalea ja vieraissa tumma. Tämäkö ei koske hallitsevaa Suomen mestaria? Paikallínen Karhukopla ei kai sitten ole saanut kerättyä tällä kertaa varoja tummiin housuihin. Vai onko nämä rahat uudelleenvarattu jenkkipelaajia varten? Että voidaan roudata aina vaan uutta pelaajaa Ameriikasta Karhulaan...?

Itse olen syntyjäni Kotkasta. Onneksi PeKa on Kymistä, ei tarvii hävetä niin paljoa.
 
Viestejä
1 462
Vs: PeKa 2011-2012

Nessi sanoi:
Eniten allekirjoittanutta huolestuttaa se, että PeKalla ei näytä olevan varaa tummiin pelihousuihin. Mites tämä on mahdollista?

Käsittääkseni NSM-säännöt määrää, että peliasun tulee kokonaisuudessaan olla samaa väriä. Siis käytännössä kotona vaalea ja vieraissa tumma. Tämäkö ei koske hallitsevaa Suomen mestaria? Paikallínen Karhukopla ei kai sitten ole saanut kerättyä tällä kertaa varoja tummiin housuihin. Vai onko nämä rahat uudelleenvarattu jenkkipelaajia varten? Että voidaan roudata aina vaan uutta pelaajaa Ameriikasta Karhulaan...?

Itse olen syntyjäni Kotkasta. Onneksi PeKa on Kymistä, ei tarvii hävetä niin paljoa.
Jotain hässäkkää siellä oli peliasujen kanssa käsittääkseni. Säännöt sanovat, että jos kotijoukkueella on tummat asut päällään, on vierasjoukkue velvollinen laittamaan vaalean asun. Esim. ToPo miehissä pari vuotta takaperin pelasivat ruskeissa peliasuissa kaikki ottelunsa, joten vierasjoukkue joutui pelaamaan kotiasussa. En tiedä oliko eilen juuri siitä kysymys, mutta ei se varsinainen sääntörikkomuskaan ollut.

Edit: Voi olla mahdollista, että siniset shortsit jäivät Kotkaan.
 
Viestejä
264
Vs: PeKa 2011-2012

Nessi sanoi:
Itse olen syntyjäni Kotkasta. Onneksi PeKa on Kymistä, ei tarvii hävetä niin paljoa.

Ja minä kun aina luulin että Peli-Karhut oli Karhulasta, mutta aina oppii jotain uutta :p Kuten nyt vaikka että PeKan historia ulottuu Karhulan historiaa pidemmälle.
 
Viestejä
1 547
Vs: PeKa 2011-2012

Arrow sanoi:
Ja minä kun aina luulin että Peli-Karhut oli Karhulasta, mutta aina oppii jotain uutta :p Kuten nyt vaikka että PeKan historia ulottuu Karhulan historiaa pidemmälle.

Tsop, tsop! PeKa on perustettu Karhulassa 1945.
Karhulan (teollinen) historia yltää ainakin 1600-luvulle...
 
Viestejä
2 257
Vs: PeKa 2011-2012

Mac sanoi:
kyllähån nyt on jo tarkkojen harkintojen aika koskien vahvistuksia. Vielä ehtii vahvistukset hyvin sopeutua mukaan joukkueeseen.

Ja kyllähän McCants oli jo cupin pelissä vaisu vaikka nyt sentään jonkinlaiset tehot tekikin
Keskisuomalaisessa Kurki ilmaisi hyvin selkeästi pettymyksensä vahvistuksiin, eteenkin McCantsiin.

Paikallislehti Äksän sivuilta juttua:

http://www.äks.fi/?pg=uutiset2&pg2=uusimmat&id=127&alku=0
 
Viestejä
1 462
Vs: PeKa 2011-2012

jeesjees sanoi:
Keskisuomalaisessa Kurki ilmaisi hyvin selkeästi pettymyksensä vahvistuksiin, eteenkin McCantsiin.

Paikallislehti Äksän sivuilta juttua:

http://www.äks.fi/?pg=uutiset2&pg2=uusimmat&id=127&alku=0
Aamun Kymen Sanomissa oli täysin sama juttu ja kuva... Eikä lehden juttu ole sama kuin tämä netissä oleva: http://www.kymensanomat.fi/Online/2011/10/08/PeKalle+kylm%C3%A4%C3%A4+kyyti%C3%A4/2011312217124/4

Videomatskua tulossa nettiin tuokion päästä.
 
Viestejä
2 784
Vs: PeKa 2011-2012

No niin!
Tulihan se voitto, näköjään se vaati jenkki trion täyteen sekä Piiparin.

MUTTA silti "Rashanda McCants Can't" eli kiireesti vaihtoon
 
Viestejä
1 462
Vs: PeKa 2011-2012

Mac sanoi:
MUTTA silti "Rashanda McCants Can't" eli kiireesti vaihtoon
En hätiköisi vielä. Toki ollut hyvin vaisu kolmessa pelissä, mutta kattellaan vielä pari seuraavaa. Taitoja kyllä löytyy, motivaatio-ongelmana.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös