Koripallo.com

Ulkopallo

Viestejä
1 277
Minkälainen pallo on paras ulkona tehtävään heittelyyn ja pelaamiseen. Jossain täällä on mainittu että harjoittelupallon pitäisi olla samanlainen kuin pelissä tulee käteen. Eli mikä merkki ja malli on paras ulkona pelaamiseen.
 
Viestejä
5 500
Vs: Ulkopallo

Nikella on yksi tosi hyvä ulkopallo, jossa pinta pysyy pölyisillä ulkokentilläkin pitävänä. En vaan muista sen nimeä tähän hätään. Ei ollut edes kovin kallis, olisiko ollut 25 €.
 
Viestejä
654
Vs: Ulkopallo

Nike 500! Oikeasti paras pihapallo mitä tiedän. Minulla on ollut sellaisia pian jo 10. Uutena helvetin hyvä pito, joka säilyy kauan. Paranee vanhetessaan, kun siihen tulee sileämpi tatsi. Alihinnoiteltu tuote, vain 10 euroa.
 
Viestejä
49
Vs: Ulkopallo

Alipito sanoi:
Nike 500! Oikeasti paras pihapallo mitä tiedän. Minulla on ollut sellaisia pian jo 10. Uutena helvetin hyvä pito, joka säilyy kauan. Paranee vanhetessaan, kun siihen tulee sileämpi tatsi. Alihinnoiteltu tuote, vain 10 euroa.
En Nike 500:aa ostaisi. Voisi sanoa, että hintaansa nähden ihan ok, mutta itse en kuitenkaan varsinaisesti tykkää, aika liukas ja tatsi ei mun mieleen. Ite sijoittasin Wilsoniin.
 
Viestejä
1 277
Vs: Ulkopallo

jotakin näiden http://www.amazon.com/s/ref=sr_nr_i_1/103-2709127-1827823?ie=UTF8&keywords=wilson%20outdoor&rh=i%3Aaps%2Ck%3Awilson%20outdoor%2Ci%3Asporting

tyylistä hainkin, mutta missä myydään turun seudulla?
 
Viestejä
3 106
Vs: Ulkopallo

Itselläni Niken Cage Vintage sisä/ulkopallo komposiittinahasta. En uskalla vielä kehua, koska on liukas pölyisenä. Toisaalta ei ole vielä kunnolla sisäänajettu. Muuten hyvä touch.
 
Viestejä
567
Vs: Ulkopallo

Mulla on Wilsonin Reaction, olen ollut erittäin tyytyväinen. Suosittelen ulkokäyttöön, jos ei hiekkakentällä pompottele. Sisälle sitten nahkapallo, Wilson tai Spalding.
 
Viestejä
654
Vs: Ulkopallo

Salmi sanoi:
En Nike 500:aa ostaisi. Voisi sanoa, että hintaansa nähden ihan ok, mutta itse en kuitenkaan varsinaisesti tykkää, aika liukas ja tatsi ei mun mieleen. Ite sijoittasin Wilsoniin.
et voi ola tosissasi!!!! Jos naikin viissatasessa on liukas tatsi, niin mitä Wilsonissa on? Helvetin liukas tatsi?
 
Viestejä
3 024
Vs: Ulkopallo

Alipito sanoi:
Nike 500! Oikeasti paras pihapallo mitä tiedän. Minulla on ollut sellaisia pian jo 10. Uutena helvetin hyvä pito, joka säilyy kauan. Paranee vanhetessaan, kun siihen tulee sileämpi tatsi. Alihinnoiteltu tuote, vain 10 euroa.
Jos se on oikeesti niin hyvä, miks sulla on ollut niitä jo kymmenen? Eikö hyvän pallon käyttöikä nyt ulkonakin ole pidempi?
 
Viestejä
654
Vs: Ulkopallo

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Jos se on oikeesti niin hyvä, miks sulla on ollut niitä jo kymmenen? Eikö hyvän pallon käyttöikä nyt ulkonakin ole pidempi?
Sitä en osaa sanoa itsekkään. Olenpahan vain aikani kuluksi ostellut.
 
Viestejä
354
Vs: Ulkopallo

Ku massii o!! 8) :p
 
Viestejä
49
Vs: Ulkopallo

Noh, itellä on ulkopallona wilson reaction, ja pito on niin nappi kun voi olla. Ja mukavan tuntusta materiaalia, varsinkin nike 500:aan verrattuna. Taitaa löytyä ainakin jumbon intersportista hintaan 30€ ei paha.
 
Viestejä
1 722
Vs: Ulkopallo

And1:n sellanen musta kuula tuli ostettuu pari kesää takaperin. Helvetin hyvä pallo ja kun alennuksessa maksoi sen 20e niin ei paljon keventänyt. Kestää yllättävän hyvin märkää vaikka pinta on jotain pehmeää, muttei kuitenkaan nahkaa. Olisko nimi ollu Playground Rock tai vastaava. Joku tietänee paremmin löytyykö kyseistä murikkaa enää kauppojen hyllyiltä.
 
Viestejä
654
Vs: Ulkopallo

Taavi sanoi:
Ku massii o!! 8) :p
Sitähän mulla riittää! :)

Salmi sanoi:
Noh, itellä on ulkopallona wilson reaction, ja pito on niin nappi kun voi olla. Ja mukavan tuntusta materiaalia, varsinkin nike 500:aan verrattuna. Taitaa löytyä ainakin jumbon intersportista hintaan 30€ ei paha.
Eikö se oo sisälle tarkotettu ???

#etuliite# sanoi:
Itse viissatasen kannalla. :peukku_ylös: Taisi Alipito vähän vain liioitella, eikös?
Ehkä vähän. Ilmoitettu määrä miinus yhdeksän. ;) No ei. Mutta kyllä niitä aika paljon on ollut.
 
Viestejä
19
Vs: Ulkopallo

Mr. Mef sanoi:
And1:n sellanen musta kuula tuli ostettuu pari kesää takaperin. Helvetin hyvä pallo ja kun alennuksessa maksoi sen 20e niin ei paljon keventänyt. Kestää yllättävän hyvin märkää vaikka pinta on jotain pehmeää, muttei kuitenkaan nahkaa. Olisko nimi ollu Playground Rock tai vastaava. Joku tietänee paremmin löytyykö kyseistä murikkaa enää kauppojen hyllyiltä.

Piste täältäkin kyseiselle kuulalle. Vaikken itse olekaan omistanut tuollaista niin hyviä kokemuksia löytyy ja yllättävän pitkään tuntuu kestävän kovassakin ulkokäytössä tuo pallo. Itelläni rupesi solution vähän repsottamaan niin ostin sisälle uuden (Baden) ja siirsin tuon vanhan ulkokäyttöön. Nyt on pari kesää palloiltu kohtalaisen ahkerasti silläkin ulkona mutta nyt tulee väistämättä vaihto eteen. Voisi tuollaisen Playground rockin tosissaan ostaa. Lisää kokemuksia ja juttuja kyseisestä pallosta kiitos....
 
Viestejä
24
Vs: Ulkopallo

Oon tässä miettiny että mitä eroa ulkopalloilla on? Toiset voi olla kyllä kestävämpiä, no jaa..., en tiiä. Mut mun yli 30 e ulkopallo on ihan yhtä hyvä ku alle 10 e pallo. Kertokaa mitä paremmuus eroja ulkopalloissa on kun en ite huomaa ;( ;D
 
Viestejä
1 277
Vs: Ulkopallo

jotku on sellasia kumisia/muovisia ja jotku on nahkaa muistuttava pinta?
 
Viestejä
170
Vs: Ulkopallo

reaction todella hyvä ulkopallo paranee vanhetessaan :) kestää useita vuosia
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös