Koripallo.com

Ulkopallo

Viestejä
307
Vs: Ulkopallo

Mulla on joku halppis pallo ei viitti kauheen kallista ostaa ku menee aika helposti puhki!
 

KB24

Vs: Ulkopallo

Mulla menee tällä hetkellä Wilsonin Reaction. Loistava pallo ulko peliin jota ei pieni kosteus haittaa pitoo löytyy silti. Ei ollu mikään kallis kun ostin se oli jotain 30€
 
Viestejä
762
Vs: Ulkopallo

KB24 sanoi:
Mulla menee tällä hetkellä Wilsonin Reaction. Loistava pallo ulko peliin jota ei pieni kosteus haittaa pitoo löytyy silti. Ei ollu mikään kallis kun ostin se oli jotain 30€
Joo, mutta sisäpallona suoraan sanottuna paska ::)
 
Viestejä
762
Vs: Ulkopallo

tälleen sanoi:
puhuttiin ulkopalloista
Ajattelin silti mainita, että sisäpalloksi ei kannata ostaa.
 
Viestejä
5
Vs: Ulkopallo

Olisko tommonen pallo hyvä ulkopalloksi: http://www.koripallo.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=3&products_id=43

Pikaisia vastauksia.
 
Viestejä
234
Vs: Ulkopallo

Mikko sanoi:
Olisko tommonen pallo hyvä ulkopalloksi: http://www.koripallo.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=3&products_id=43

Pikaisia vastauksia.

yhellä kaverillani tollanen, mielestäni toimii hyvin :)
 
Viestejä
31
Vs: Ulkopallo

Itellä on joku Wilson en muista mallia, kuitenki tosi hyvä ja mukava pito :) 30 egee makso...
 
Viestejä
1 277
Vs: Ulkopallo

Nuggets-3# sanoi:
Itellä on joku Wilson en muista mallia, kuitenki tosi hyvä ja mukava pito :) 30 egee makso...
Wilson Reaction. Mulla sama. Tuntomerkit täsmäs.
 

Naikki

Vs: Ulkopallo

www .ats.pl/~elbe/pilka%20kosz%20Baller%20brazowa-a.jpg

Tuon näköinen pallo löytyy itseltä. Oiskohan joku 15 euroo ollu, saattoi olla alennukses.
Hyvin kestänyt kulutusta (pallossakin sentään lukee "Ultra Durable Cover" :eek: ), pito pysyny hyvänä vaikka vähän pölyistä. Välillä kyl tuntuu että pallon pomppu ei noudata fysiikan lakeja, tosta kuvastaki jo melkee näkee et siinä on tosi syvät uurteet saumoissa, jotka saattaa vaikuttaa asiaan. Omien pallonkäsittelytaitojen huonontumisestahan ei siis voi olla kyse ;)
 
Viestejä
1 063
Vs: Ulkopallo

Ittelläni löytyy Niken pallo (en muista nyt numeroa) Todella hyvä pito ja muutenkin pomppii todella hyvin. Eikä maksanut kun ehkä 10 euroa muistaakseni.
 
Viestejä
3 675
Vs: Ulkopallo

Jonkinlainen AND1 on kova
 
Viestejä
85
Vs: Ulkopallo

Pistehai sanoi:
No en tiiä onko paras, mutta fiilis on ainaki huipussaan. Ei tiiä miks mut tolla tulee aina se paras heittely fiilis :)
 
Viestejä
3 675
Vs: Ulkopallo

Pistehai sanoi:

Liian kevyt pallo? Vai onks toi se kokoo 5? Tollane 5 kokoo on sellane leija, että! Mut jos 6 tai 7, ni en tiiä?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös