Koripallo.com

BC Nokia 2017-18

Viestejä
25
Eilinen Pirhosen lehdistö tilaisuus?

sopimus on ensikaudesta 6 kuuden kotimaisen kanssa? Dolenci, Skamo, Mäkelä, Alanen, Mattila ja Haapoja??
Mites Ahonen?

Ymmärsinkö oikein?

Kuka ottaa Henkan roolin eli kapteeni??
 
Viestejä
6 444
Hallihankkeesta ei tainnut loppujen lopuksi olla mitään konkreettista, mutta allekirjoittanutta lämmittää sopimustilanne ensi kaudelle eli Alanen ja Dole. Jos Skamo ja Mattilakin jatkavat, niin tilanne sen kuin paranee. Lisäksi mulla on aika vahva hunch, että eräs serbiherrasmieskin pukee Nokian paidan ensi kaudella päälleen, kaikki puheet viittaa nyt siihen suuntaan. Toki yllätyksiä matkan varrelle voi tulla.
 
Viestejä
93
Serbin jatkoon Nokialla ottavat tahot kantaa näin:

Pirhonen: Ei ole minun käsissäni jatkaako Labo myös ensi kaudella Nokialla
Serbi: Ei ole minun käsissäni jatkanko myös ensi kaudella Nokialla.

Kenenköhän käsissä jatkot on?
Laborantti neuvottelee jatkostaan käsittääkseni ihan itse, kun Draganilla ei ole agenttiakaan.
 
Viestejä
291
Kouvot vois ottaa Labon ensi kaudeksi, kun on luvattu mennä kolmella jenkillä
Big-Labo on jo nyt sellainen kulttihahmo Nokialla ja muutenkin tosi viihdyttävä pelaaja, että toivottavasti jäisi vielä sinne. Painaa kolkkia pussiin ja Jutimaiset fistpumpit päälle. Ei voi olla tykkäämättä.
Ja Kouvot pelaa ensi kaudella 3 ulkomaalaisella :D Ja paskat. Niinhän piti tämäkin kausi vetää loppuun kolmella.
 
Viestejä
1 159
Jos Labo tulee myös ensi kaudeksi...

uusi paavi.gif
 
Viestejä
533
Labolla näköjään huilipäivä tänään ja Dole pitkästä aikaa mukana kokoonpanossa. Toivottavasti tänään ei tule sunnuntain kaltaista "ulospuhallusta"
 
Viestejä
19 541
Tiettävästi itse Paavikin on kovin kiinnostunut Nokiasta ja on joukkueen kova fani. Epävirallisten huhujen mukaan Vatikaani harkitseekin Paavin viitan vaihtamista kus....eikun keltaisen väriseksi. Samoin kaikkien kardinaalien.
 
Viestejä
19 541
Kiitos Matt!

Mutta paskan marjat tässä mitään sultsinoita on joutanut vääntämään. Hyvä kun on tortut irronneet....

Tekemääni Bowie-puukkoon tein tupen. Nahasta, jos ymmärrät. Rokkodiilin nahasta olisin tehnyt, mutta pakko oli tyytyä nautaan. Niin ja kävin tänään röntgenikuvauksessakin. Pää kuvattiin. Mittään ei sisältä löytyny. Vikkaa meinaan.
 
Viestejä
6 444
Jatkossa runkosarja voitaisiin jättää Nokian ja Katajan osalta pelaamatta ja aloitettaisiin suoraan playoffsien ensimmäiseltä kierrokselta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös