Koripallo.com

Dallas Mavericks

Viestejä
14
semmone
 

Liitteet

  • Screenshot_367.png
    Screenshot_367.png
    11,9 KB · kertaa luettu: 416
Viestejä
411
Itse olisin nähnyt Kemban vaikka Jazzissa paikkaamassa Conleytä. Kemba on nimittäin oikeasti ihan kelpo takamies. Parhaimmillaan todella huippu.
jetsulleen. Olin vähän järkyttynyt, kun tajusin, että tämä ukkohan olisi ollut otettavissa, vaikka hinnasta en tiedä mitään. Kokoahan Kemba ei olisi tuonut Jazziin lisää, siis puolustuspäähän erityisesti, vaikka olisi kyllä tuonut paljon muuta hyvää.
 
  • Tykkää
Reaktiot: 3PO

3PO

Viestejä
179
jetsulleen. Olin vähän järkyttynyt, kun tajusin, että tämä ukkohan olisi ollut otettavissa, vaikka hinnasta en tiedä mitään. Kokoahan Kemba ei olisi tuonut Jazziin lisää, siis puolustuspäähän erityisesti, vaikka olisi kyllä tuonut paljon muuta hyvää.
Kemba olisi kustantanut niinkin paljon kun 2,1milj.$ eli käytännössä ilmainen.
Eivät olleet Jazz:n konttorilla hereillä ollenkaan. Kemba olisi ollut kuitenkin varmasti oiva palanen konseptiin. Nyt se jeesaa Dallasia.
 
Viestejä
83
Minulla kyllä meni Mavsien kannatus tauolle tämän Kyrie kaupan jälkeen...
Ei vain pysty kannattamaan joukkuetta, jossa Kyrie pelaa (itse asiassa toivon, että Mavs häviää tästä lähtien kaikki ottelunsa, niin kauan kuin Kyrie pelaa joukkueessa).
Niin ja miksikö: koska Kyrie on ollut ja on minun ykkösinhokkipelaajani koko NBA:ssa (syitä on niin monta etten ala niitä tässä nimeämään (eikä ketään varmaan kiinnostakaan)).
 

3PO

Viestejä
179
Minulla kyllä meni Mavsien kannatus tauolle tämän Kyrie kaupan jälkeen...
Ei vain pysty kannattamaan joukkuetta, jossa Kyrie pelaa (itse asiassa toivon, että Mavs häviää tästä lähtien kaikki ottelunsa, niin kauan kuin Kyrie pelaa joukkueessa).
Niin ja miksikö: koska Kyrie on ollut ja on minun ykkösinhokkipelaajani koko NBA:ssa (syitä on niin monta etten ala niitä tässä nimeämään (eikä ketään varmaan kiinnostakaan)).

Kyllä minua kiinnostaa todella, vaikka arvaankin mitä ne voisi olla.

Miksi pitää olla kaikkien samassa muotissa pelaajistossa. Se, että menee omia polkuja ja luo oman tien on mielestäni varsin ok.
Hän on kaikkien aikojen paras pallonkäsittelijä ja taitavin pallonkäsittelijä. Hän on Uncle Draw one and only.

Itse inhoan (vaikka en varsinaisesti inhoa, mutta käytetään sitä nimitystä nyt..) enemmän Lukaa... jatkuvasti inisee ja osaa olla täysverinen k*r*ä omille joukkukavereille myös. MJ oli myös, mutta ei kuten Luka.

Vaan ihan mielenkiinnolla kyllä, että miten voi vihata kaikkien aikojen taitavinta kaveria, joka osaa tehdä vielä viihdyttävää showta... ;) Toki inhoaahan moni myös kaikkien aikojen parastakin... eli LeBron Jamesta.
 
Viestejä
2 182
En tiedä em. nimimerkin syitä Kyrien inholleen. Jos nyt aloitellaan listaamaan potentiaalisia syitä, korkealle voisi päästä julkinen ja vaarallinen antisemitismi sekä holokaustin kieltäminen, seuraavaksi sitten muiden vahingollisten salaliittoteorioiden levittäminen (erityisesti koronan osalta).
 
Viestejä
83
Vaan ihan mielenkiinnolla kyllä, että miten voi vihata kaikkien aikojen taitavinta kaveria, joka osaa tehdä vielä viihdyttävää showta... ;) Toki inhoaahan moni myös kaikkien aikojen parastakin... eli LeBron Jamesta.
Varmaan helpoiten sen miksi Kyrie on inhokkini voi selvittää kuuntelemalla Palotien Kaunis Pelin podcastin uusimman jakson, jonka Kyrie sisällön allekirjoitan täysin.

Jos et halua sitä tehdä, niin lyhyesti asia on näin: Myönnän, että Kyrie on viihdyttävä pelaaja, eikä minulla ole hänen pelaamiseensa sen kummemmin valittamista, vaan hänen inhoamisensa perustuu kentän ulkopuolisiin tapahtumiin ja tekoihin.

Palotien poscastissa kertomien asioiden lisäksi Kyrie edustaa sitä uskontokuntaa mistä en liiemmin pidä, joten jo pelkästään sen perusteella suhtaudun häneen varauksella (oli hän sitten kentällä kuinka hyvä pelaaja tahansa). Sanottakoon nyt, että pelkästään hänen uskontokuntansa ei riitä minulle hänen inhoamiseen, vaan esimerkiksi Shaq oli minun suosikkipelaajiani, vaikka samaa uskontokuntaa onkin.

Ai niin vielä (kun hänetkin otit esille) Lebrasta, joka kuuluu myös minun inhokkeihini totean että (vaikka varmaankin erityisesti nyt häntä pitäisi hehkuttaa). Niin Lebran inhoaminen taas perustuu hänen kentällä tekemiinsä asioihin eli lähinnä siihen loputtomaan valittamiseen, joka tilanteissa jotka ei ole mennyt hänen haluamallaan tavalla (joo monet muutkin (kuten Luka) valittavat samalla tavalla). Mutta jotenkin vain minua ärsyttää kun GOAT tittelistä kilpaileva pelaaja käyttäytyy noin. Minusta hänen pitäisi käyttäytyä GOAT arvon mukaisesti eikä niin kuin jokin "surkimus" joka valittaa joka asiasta.

Tämä viesti nyt ei oikeastaan liity mitenkään Mavs , joten pahoittelen. Vastasin vain minulle esitettyyn kysymykseen. Niin ja uskontoasioista en tällä foorumilla ala enempää keskustelemaan (jokaisella on oikeus mielipiteeseen (ainakin Suomessa).

Jatketaanhan vain hyvän NBA-koriksen seuraamista!
 
  • Tykkää
Reaktiot: 3PO
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös