Itse olen ollut nyt Viihteen asiakas kaksi päivää ja katsonut yhden pelin kokonaan ja testannut kahta. Voin vastata muutamiin täällä esitettyihin kysymyksiin.
Maksaa vain sen 7.9€ tms (en kyllä tiedä miten laskuttavat, sillä kortinnumeroa en ole minnekkään antanut, olen antanut itseni ymmärtää, että sähköpostilasku tulee joskus)
Pystyy katsomaan tietokoneella nettiselaimen kautta tai puhelimen/tabletin google playstä ladattavan sovelluksen kautta
Kuvan isolle ruudulle saa joko tietysti hdmi piuhalla tai sitten tietokoneen näytön peilaamalla chromecastiin. Samoin puhelimen ruudun saa suoraan peilattua telkkariin, mutta ei siis ole chromecast tukea, eli voisi esim puhelimella samaan aikaan tehdä jotain muuta.
Pelejä ei tällähetkellä pysty katsomaan jälkikäteen (paitsi jos on digiboksi ja siihen kuuluva joku paketti, joka maksaa jotain muuta) kuitenkin Elisasta on luvattu, että tallenne mahdollisuus on tulossa kauden alkuun mennessä, mutta sen tulosta tai toimivuudesta en pidättäisi henkeä..
Karhun europeli oli hyvällä kuvanlaadulla, mutta siellä taisikin olla yksi kameramies paikalla. Niissä kahdessa pelissä mitä testasin kuva olikin taas taattua automaattikameralaatua ja ei laadulla ja striimin toimivuudella häikäissyt.
Olikohan jotain vielä...
Edit. Siis se viihde ilman mitään on ilmainen, mutta sport siis maksaa sen n. 8€. Ja Nba tilaukseen ei kannata yhtään verrata, niin eri maailmasta se on jokatavalla valitettavasti.. Hienoahan se olisi jos joskus edes päästäisiin vähän lähemmäksi sitä tasoa..