Koripallo.com

Elisa Viihde & koristelevisiointi

Viestejä
2 290
On kyllä vahva epäilys, että menee hyvinkin paljon Korisliigan kannalta huonompaan suuntaan. Jäi se Susijengin buumikin hyödyntämättä, korpivaellusta on nyt tiedossa, 80-luvun tyyliin. Ennen Tuukka Kottia muuten Jokke Heikkisellä oli eniten maaotteluita. :D Tiedän tietysti, että noista kasarin koohottajista kukaan ei omien juttujensa perusteella haluais pelata nykypäivän nynnyjen kanssa. "No Markkasen kans korkeintaan." Nii, silloin oli kovaa tappelua Albaniaa ja Luxemburgia vastaan.

Ymmärrän kyllä Elisa Viihdettäkin hyvin.

Toisaalta Esportia varmaankin pian kohta kaikki kahtellaan, joten mitä väliä koriksella?

Kyyniseksi muuttuminen on kyllä pahin kohtalo mitä ihmistä voi kohdata. Odottaa kaikelta ja kaikilta aina pahinta, karkottaa kaikki muut ympäriltään. Otan osaa.
 
Viestejä
4 028
Kyyniseksi muuttuminen on kyllä pahin kohtalo mitä ihmistä voi kohdata. Odottaa kaikelta ja kaikilta aina pahinta, karkottaa kaikki muut ympäriltään. Otan osaa.

Älä suotta, kaikki hyvin. ;) Hieman huumoriakin koetin heikolla menestyksellä viljellä. :D

Vaikka ihan asiaaKIN myös puhuit, tällä kertaa. Jos siis puhutaan yleisellä tasolla.

Ihan oikeasti ajatukseni tuon kaiken keskellä oli se, että toivottavasti korisliigaa näkee myös jatkossa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
3 094
Älä suotta, kaikki hyvin. ;) Hieman huumoriakin koetin heikolla menestyksellä viljellä. :D

Vaikka ihan asiaaKIN myös puhuit, tällä kertaa. Jos siis puhutaan yleisellä tasolla.

Ihan oikeasti ajatukseni tuon kaiken keskellä oli se, että toivottavasti korisliigaa näkee myös jatkossa. :)
Näkee ja komiasti
 
Viestejä
3 084
Onko jotain tietoa jossain että se Ruudulle menisi. Itselle toki maistuisi kun muutenkin ruutu+ tilaan käytännössä ympäri vuoden.
 
Viestejä
840
Onko jotain tietoa jossain että se Ruudulle menisi. Itselle toki maistuisi kun muutenkin ruutu+ tilaan käytännössä ympäri vuoden.
Itse asiassa kun mietin, niin en keksi maksullisista kanavista parempaa vaihtoehtoa kuin Ruutu. Toivotaan, että Korisliiga löytyy jatkossa sieltä. Pääsisi yhdestä (Elisa viihde) maksukanavasta samalla eroon.
 
Viestejä
4 028
Itse asiassa kun mietin, niin en keksi maksullisista kanavista parempaa vaihtoehtoa kuin Ruutu. Toivotaan, että Korisliiga löytyy jatkossa sieltä. Pääsisi yhdestä (Elisa viihde) maksukanavasta samalla eroon.

Tämäkin kyllä aika ymmärrettävä näkökulma asiaan. Urheilusta saa maksaa pitkän pennin, jos on kovemman luokan penkkiurheilija. Ja jos siihen päälle vielä sarjojen suoratoistot..
 
Viestejä
1 818
Kyyniseksi muuttuminen on kyllä pahin kohtalo mitä ihmistä voi kohdata. Odottaa kaikelta ja kaikilta aina pahinta, karkottaa kaikki muut ympäriltään.
Mutta houkuttelee samalla ympärilleen lisää kyynikoita, ja silloin on kivaa.
 
Viestejä
4 028
Mutta houkuttelee samalla ympärilleen lisää kyynikoita, ja silloin on kivaa.

Henke, ihanko oikeasti minä houkuttelen muita kyynikoita ympärilleni? Voisin vaikka veikata, että melko positiivisia lähes kaikki mun viestit on olleet, jos historiaani katsoo. Tietysti tosikot eivät aina kaikista sekavista viesteistä tykkää, ja sehän on lopulta vain plussaa. Ja kyynisyys joskus suojaakin hieman elämässä, toisaalta mulle lienee aika sama miten täällä palstoilla asioista ajatellaan.

Tietysti eri asia on se, jos loukkasin jotain kasarin korispelaajaa (joka saattaa tällä palstalla pyöriä) tai jotain esportin pelaajaa. Heille kerron ihan aidon anteksipyynnön. :)
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1 818
ihanko oikeasti minä houkuttelen muita kyynikoita ympärilleni? Voisin vaikka veikata, että melko positiivisia lähes kaikki mun viestit on olleet, jos historiaani katsoo.
Hahahaah, en tarkoittanut ketään henkilöä, muuten vain kyynikoista ja näin. Mutta tuossahan olisikin projektin paikka, tutkia kaikki viestit ja tehdä sen perusteella profilointia.

Itsehän olen negatiivinen kitisijä
 
Viestejä
4 028
Hahahaah, en tarkoittanut ketään henkilöä, muuten vain kyynikoista ja näin. Mutta tuossahan olisikin projektin paikka, tutkia kaikki viestit ja tehdä sen perusteella profilointia.

Itsehän olen negatiivinen kitisijä


Juu, sarkasmin ja kyynisyyden kyllästämissä keskusteluissa saattaa tietty itsekin huomata, että tuli väärinymmärretyksi. :)

Ennen oli helpompaa, Kekkonen sanoi miten asiat on. ;)
 
Viestejä
4 028
Ok, nyt ymmärsin! :) Vähän hitaalla käyn joskus minäKIN. ;) Ehkäpä vaikuttaa sekin, ettei ole jäänyt juurikaan mieleen ko. jannun kommentit. Sekin lienee hyvä asia.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
306
Olisi hyvä miettiä, miksi Elisa Sport luopuu (luopuisi?) televioinneista? Etenkin jos se korvaa koriksen jollakin muulla lajilla.
Olematta kyynikko, niin kannattavaa liiketoimintaa tuskin kukaan kuoppaa.

Veikkaus-tv:lle pelit sopisivat. Ei tarvitsi edes maksaa, kun kanta-asiakkaaksi pääsee vain ilmoittautumalla.
 
Viestejä
666
Olisi hyvä miettiä, miksi Elisa Sport luopuu (luopuisi?)
Tai miksi koripalloliitto haluaa leikkiä jonkun toisen kanssa? Varmaa on, että jompi kumpi pitää muuta vaihtoehtoa taloudellisesti kannattavampana.

Elisa Viihde Sport on vähän marginaalissa sikäli, että mahtaako sitä kukaan ottaa ihan vaan yleisesti kiinnostuksesta urheiluun? Jonkun Ruudun kautta saadaan varmasti enemmän potentiaalisia katsojia.
 
Viestejä
666
Ja nyt kun tuota vilkaisin niin kyllähän Ruudusta saa rahalle huomattavan paljon enemmän vastinetta.
 
Viestejä
1 818
Elisa Viihde Sport on vähän marginaalissa sikäli, että mahtaako sitä kukaan ottaa ihan vaan yleisesti kiinnostuksesta urheiluun?
Ei ole ollut mitään mielenkiintoa tähän.

Ja nyt kun tuota vilkaisin niin kyllähän Ruudusta saa rahalle huomattavan paljon enemmän vastinetta.

Ruudusta en ole koskaan tainnut katsoa mitään muuta kuin NBA:ta, vain sen takia Ruutua joskus tilaillut.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös