Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 541
Kiva, kun wimi tulit taas käymään täällä. Päästään jälleen asiakirjoituksiin....

Ja toivottavasti täällä ei enää käsiteltäisi BB-asioita, eikä tästä tehtäisi mitään BB-osiota. Sillehän ne jotka haluaa tuota oksettavaa ohjelmaa kommentoida, voi perustaa ihan oman osion. Kiitos jo netukäteen.

Kaikille Äideille kiitokset siitä, että olette lapsia tehneet ja saaneet!

Huiomenna tulee muuten 67 täyteen, joten olen vielä tosi nuori ja hyvännäköinen atleetti.

Eikä mulla täällä rivariin muuton jälkeen mitään laavua ole. Rillauspaikka kuitenkin. Ihan katoksella.

Niin ja pikkuinen työpistekin on takapihan terassilla ihan naapureitten kiusalla....Siellä on vannesaha, pöytäsirkkeli, smirgelitahko, nauhahiomakone, smirgeli/nauhahiomakone, smirgeli/kiillotuskone ja tietenkin kaikenlaisia käsityökaluja, joilla voi puukkoja ja kirveitä rakennella. Nyt on viime aikoina enempi tullut kirveitä kunnostettua. Työpisteesssä on sermiseinät.

Ja on mulla vaatehuoneesta tehty myös puukko/kirvespaja. Sielläkin on työkaluja ihan riittämiin. On ratakiskosta tehty alasinkin....

Aika paljon siis mulla on rivarikaksioon saatu harrastusvälineitä mahtumaan.....

Just sain valmiiksi takapihan terasssin päälle valokatteen. Helppo oli rakentaa moinen. Sitä kun on kaikkien alojen asiantuntija, niin kaikki tuntuu niin helpolta.....
 
Viestejä
2 864
Vuorokaudessa kymmenkunta sivua kirjottelua, ei paha ;) Arvon tässä, että pitäsköhän lähtee juoksulenkille, kahtomaan vierestä ja juoksemaan perässä, kun urheilijat kisailoo sm maastoissa tuossa laululavalla. Mulla on hyvin rautanen kunto, ja kohillaankin vielä monellaki tapaa, mutta uskallan eppäillä, että suomen kärki mennee meikäläiseen nähen aika kaukana eellä.. korkeintaan naisjuoksijoihen perässä saatan pysyä. Ja samalla tottakai uuven motonet areenan ohi reittini vie, pittää tsekata, että onko telineet vielä paikoillaan, ja onko panniikkinappula vielä turvassa.. Ku ei sitä painetttu oo ainakaa vielä.. ;)

Kyllä on JOElla aikamoinen läjä työkaluja rivarin takapihalla, ja jos vielä rillikatoskin on.. On siinä kyllä tila käytetty varmasti tehokkaasti.. Puksutellaan! ;)
 
Viestejä
19 541
Kiitos wimi! Ja sitä onneehan tässä tarviikin aina vaan enempi, mitä vanhemmaksi tullee.

Kynnykset tuntuvat tulevan entistä korkeammiksi ja ylämäkiä on enemmän. Ja muutenkin kaikki on hittaampaa ja vaikeempaa. Kävin kuitenkin tänäänkin mettähommissa 4,5 tuntii. Sahasin akkusahalla/motorisahalla ja pilikoin ( kirveeellä ) noin pari henk.auton peräkärrillistä koivuklappei.....

Mutta onneksi tuo pääkopan sisällä oleva lihaskimppu tuntuu vielä jotenkin toimivan ja mielikin aina vaan pysyy siinä murrrosikäisen tasolla.....

Ja onhan sekin jo jonkinlainen ihme, että olen, varsin korkeasta iästäni huolimatta, pystynyt täällä kpcomissakin yli 18 vuotta olemaan asiakirjoittajien ykkösnimenä.... Vanha ylläpito sentään muisti minua joskus lahjoillakin. Mm. yhtenä Jouluna sain Sisu-bastillejakin askin.... Tämä nykyinen ei ole mitään antanut. No onneksi banniakaan....No on sentään joskus antanut huomautuksia....Onhan nekin tyhjää parempia....
 
Viestejä
242
On tullut seurattua paljon BB 2021. Osasyy on ollut koripallopersoona
Valavuoren edesottamukset. Porukat tuntuu tykkäävän hänestä.
Vauva BB 2021 ketju on todellakin pitkä. Katajan ketjussa päivityksiä tulee melkein samaan tahtiin kun taas Pyrinnön ketjusta pitäisi jonkun välillä muistaa pyyhkiä pölyjä.
Aktiivisia kirjoittajia on muutama. Lukijoita ehkä parikymmentä eli vähän kuin pienemmissä perhejuhlissa (muutama äänekäs ja loput kuuntelee)?
 
Viestejä
2 864
Se ois lauantai taas. laita veke lottonumerot, nyt on sellanen kutina, että sun rivillä tulee täysosuma. Ettei tarviis jatkossa enää töihin lähteä. Nytkin pitäs mennä tänään iltavuoroa painamaan, ja huomenna. Onneksi kuitenkin huomennakin on iltavuoro, joka tietää sitä, että tänään voi illalla töiden jälkeen korkata muutaman sihahtavan. Voi tulla kiire päivä, tästäkin ,koko viikko ollu työmaalla semmosta juoksua, että JOEkaan ei pysys enää vanhoilla päivillään perässä.

Jumpetti, ja sampetti, tuota perkuleen siitepölyä on joka reikä täynnä, silmät vuotaa ja kutisee, nokka on tukossa, aivastaakkaa ei sais, ainakaan työmaalla, koska korona. Ja koska maski. Mikä tähän auttaa, tuska on tuskaakin kauheampi. Tuntuu kun silmät ois muurautunu kiinni, vaikka kaikki kepulikonstitkin on jo käytössä. Keilailukaan ei auta.

Mutta puksutellaan, ja jytkytellään. Ja veke, muistahan lottonumerot.
 
Viestejä
1 596
Laitan tässä eilen näkemäni unirivin eli 11,12,17,27,29,30,31.Pitäkää nyt salassa, ettei oikea rivi leviä.

Kerron nyt tässä vielä, että meikäläinen on palannut keilailun huipulle. Heti kun oli tehty vahän vaikeampi keli , eli pitkä öljy radalla, niin meikäläinen teki mestarisuorituksen. Taitaa pukata mestaruutta. En ilkeä kertoa mitä voittaja saa ,ettette tule kateelliseksi. No saattaahaa ne muutamat maajoukkuekeilaajat yrittää voittaa.
 
Viestejä
1 718
Saako täällä muistella menneitä? Voitaisiin muistella entisiä kirjoittajia kuten JoKaFan, zack, Koripalloanalyytiklo#1 (lienee kyllä foorumilla edelleen eri nikillä) sekä uusimpana poistujana Matt...
 
Viestejä
242
Onpas täällä ollut hiljaista. Itsekin olen ollut liikenteessä koronarajat paukkuen. Ei voittanut Vala BB:tä. Mutta ehkä muutaman uuden fanin sai. En oo yhtään seuranu kendoa. Ei vaan kiinnosta. Kuirin ensimäistä WNFJG tai jotakin sinne päin ottelua katsoin hetken. Tai ainaki niitä jumalattoman pitkiä jalkoja. Lämmin tulee sit ensi viikolla. Oli lämmin tai ei korona kesä vielä vietetään. Ei tässä erikoisia kesä suunnitelmia ole. Eilen jo ressasin, että kohta ovat valoisat illat ohi. Eipä mitään. Kai se on jonkumonen päivä huomenakin.
 
Viestejä
19 541
Miut valittiin juuri Honkalammen nukkuvien puoluevirkailijoiden vaalikoneiden kammenkääntäjäksi, minkä hienoon ja kuuluisaan separaatorin toimenkuvaan liittyen pääsen mitä ilmeisimmin vielä vaikuttamaan vaalien tulokiin.....
 
Viestejä
242
Ihan loppu. Vessahätä herätti kaksi tuntia normaalia aikasemmin. Pistin vahingon kiertämään ja herätin koiran jalkaa nostamaan. Kuustuntia kuntoilua takana, josta ruohonleikkua pari tuntia. Kevään ensimäinen.
Nyt ansaitut konjamiinit.
 
Viestejä
2 864
veke, numerot, numerot. joko nyt osus, alkas olla rahan tarvetta ;)

Kiirettä on pitänäny niin perkuleesti, että hyvä kun on kerenny jalkaa nostaa ja pierasta. Kun pittää töitä tehä, ja vappallaakkii pittää töitä tehä, kuten nurtsin leikkuuta, puusavottaa ja semmosta pientä. Paitsi tämän illan ja huomisen oon vaan, ja korkkaan kylmiä juomia, ja saunon. käviskö pitsan pojilta hakemassa, tai leipomolta? Huomenna lenkkeilen, ellei oo rapula. Mutta mulla ei oonneks ikinä oo, joten ei oo huomennakkaan. Ens viikolla, tai seuraavalla, alkaa jytkyjä paukkua, nimittäin pitkiä pallon pompottajia on katukuvassa jo nähty ;)

Puksuti, ja nyt jääkaapille. ja sitten käyn ravintolalaivalla kahtomassa meinigin, otan yhen, tarkastan tarjonnan, ja sitten saunan lauteille.

ja miten vekellä keilat mäni, mänikö nurin, ja tarjosivatko olutta?
 
Viestejä
1 596
Olen nyt neljänneksi paras veteraanikeilaaja täällä ja paras kahdellä kädellä heittäjä. Palkintorahaa tuli huikeat 50 euroa.

Harkitsen vielä oikeiden lottonumeroiden antamista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös