Koripallo.com

JOEN SUU

42

Viestejä
3 353
Jos vähän muutetaan nimeä, niin Teemalta tuli just hieno dokumentti Beck nimisestä henkilöstä etunimeltään Jeff. Kova jätkä. Ja nyt en tietenkään puhu ruotsalaisesta dekkarisarjasta.
 
Viestejä
240
Sanonko vielä jotain todella todella rumaa, mikä on ihan tuolta äänihuulilta tulossa?......No en viitsi, koska täällä voi käydä alle kouluikäisiäkin tutustumassa näihin täysin ala-arvoisiin kirjoituksiin, mitä tänne jotkut kirjoittavat:D
Tää on kyllä iso harmi ja on myös vähentänyt omaa kirjoitteluani tähän ketjuun.
Toivotttavasti ko. kirjoittajat kokevat piston sydänmessään ja kunnioittavat ketjun historiaa sekä pidättäytyisivät kirjoittelusta joka ei edusta ja/tai kunnioita ketjun alkuperäistä tarkoitusta.
 
Viestejä
19 536
Samaa mieltä aaännän kanssa.....Vaikka rehellisesti sanoen en tiedä, mikä tämän ketjun tarkoitus on tai on ollut.....:cool:

Ja samaa mieltä myös 42 :sen kanssa. Jeff Beck kuuluu tai siis kuului niihin kitaristeihin, joita kuunnellessa iho menee niinsanotusti kananlihalle.....Oli viime kesänä Tampereella. Naapurin samoja ikiä kanssani oleva ukko oli siellä. Itse en päässyt.....
 
Viestejä
2 831
Launtaina mennään taas. Sauna tulille illalla, ja pitsalauantai! Ihan valmiina käyn, kun en jaksa tehä tännään. Virvokkeita pittää nauttia illalla myös, ja kahtoo jiäkiekkoa hallilla tännään, kun pallonpompottajat pelovvaa vieraissa. Ruuvusta pittää kyllä sitä herkkua siemailla samalla. Se on käytävä myös hiihtolenkki tännään, kun keli on vielä kohillaan. Huomenista etteenpäin pakastuu kunnolla taas, saapi karvareuhkan ehtiä. Lottohi pittää viiä kioskille, voisko se veke nyt heittää ne oikeet numerot vihdoin, ois rahalla tarvetta ;) No, millonka sitä ei ois. Joka tappauksessa on ennemmin köyhä ja terve, kun kippee ja rikas. Leipomolta kävin piirakat ja vehnäset hakemassa. Ei muuta kun puksutellaan, onko JOE veistänä varsia, ja loimuttana lohta? Veken eläkepäivät vaan rullovvaa..
 
Viestejä
240
Olisiko taas laadukkaamman kirjoituksen aika?
Voi vitsi mikä päivä on ollut! Aamulla puuro, kahvi ja laatulehti.
Sen jälkeen The Finnisher’in peli. Lauri jätti Orlandon fanit itkemään kun pelin ollessa jo ratkennut donkkas korin, jolla 30 pisteen raja rikkoutui.
Sääli on sairautta! Toivottavasti nykyinen hallitus katsoi kimpassa Laurin suorituksen!
Kupponen kahvia kera IS ja IL. Sitten Ylilaudan selailua ja sielläpä hypähti silmille kun kaveri oli muuttamassa Joensuuhun. Paikallinen häntä opasti kaupunginosien suhteen:
”Vältä
-Noljakka
-Rantakylä
Keskusta jees, asuinalueina hyviä
-Vehkalahti
-Karhunmäki”
Mä ainakin olisin kiinnostunut missä OP on?
Ai miksikkö? No etten aja vahingossa keskustan ohi.
Vähänkö alkoi selkään sattumaan sohvalla loisiminen, niin siivosin yhden kerroksen. Asiat sitten johtaa toiseen ja kolmanteen. Eli siivouksen yhteydessä parit oluet. Sauna päälle, löylyt ja heps kukkarallaa laadukasta kirjoittelua tässä ketjussa. Ei huono?

PS. Kävin pesulla ja shampoo vaahdotti hiuksia hierottaessa niin paljon, että pesin sillä samalla Daavid vartaloni.
Muutaman kerran vastaavassa tilanteessa olen miettinyt miksi käyttää
shampoon lisäksi suihkusaippuaa?
Shampoo on ilmeisesti kalliimpaa mutta ei sitä extrana niin paljon mene. Lisäksi säästän ajassa pari minuuttia, sekä eri pullojen lutraamisen.
Tähän ei sitten kommenttia, että käytä molempiin sopivaa ”sport” vaihtoehtoa. Ehkä, jos asuisin Noljakkassa.
Tänään jytkytellään riippuen kullien vs. kataja lopputuloksesta.

1678463133237.jpeg
 
Viestejä
2 831
Kannattaa asua joensussa joka tappauksessa, tämä niin pirun ihana kaupunki, ja täkäläiset naiset on paljon rempseempiä ja kauniimpia kun muualla, riippumatta siitä missä kaupunginosassa assuupi ;)
Meikäläiselläkin on sikspäkki, vartalon on kun C.Ronaldolla, eli timmiäkin timmimpi, vaikka syön hk;n sinistä ja juon giniä,ja välillä käyn leipomolta munkit ja pojilta pitsat. Ilmanko meikäläistä ollaan vetämässä joka suuntaan koko ajan naikkosten puolesta. Mutta olen luja, en sorru kun silloin tällöin ;) Ja muuten OPssa ei kannatta tillii olla. Kannattaa olla muussa pankissa. Ja etennii kannattaa olla kaikki kätteisenä tallessa ;)

Ei muuta kun jytkytellään, ja tännään jytkytellään t75 raveissa oikein olan takkoo, tuliskohan jackpotti.. ;) Puks!

Onko JOE rillannarillanna?
 
Viestejä
240
No niin. Takassa tuli ja eka löylyt otettu. Kuulolaite myös säädetty.
Tänäänkin testataan mutta ei shampoo vs. suihkusaippuaa.
Karhulta on tullut uusi ”KUPARI, kypsytetty pidempään poikkeuksellisen pehmeäksi” olut. Vielä on avaamatta mutta koht silleen testaamaan. Tuskin maltan odottaa saunan jälkeisiä vaimon sanoja. ”Voi kun sä tunnut tänään niin pehmeältä.”
Voisin alkaa iivomaisesti Karhun mannekiiniksi mutta se ei taida toimia. Hänen kädessään katsojat heti huomaa ”punaisen härän” mutta minun tapauksessa katseet kiinnittyväisivät vain yllä olevan kuvan mukaiseen habitukseeni.
Sanaleikit ovat kivoja tai jopa pikkunäppäriä. Tiedättekö mistä ”mannekiini” sana tulee?
Eiköhän se ole alkuperältään poliisisanastoa.
 
Viestejä
240
No niin. Osa 2
Lasiin (Riedel) kaadettuna jättää toivotunlaisen vaahtokukan.
Nuuhkaisu tuo pehmeän maltaisen (positiivisen) aistikokemuksen.
Siemaisu, kevyt purskuttelu suussa ja sylkäisy lavuaariin.
Loppupäätös. Olut houkuttelee juomaan joten ehkä ensi perjantaina siihen on mahdollisuus ja testi saa jatkoa.

Eilen YLE 1 21:00-23:00. Mikä ilotulitus!
Kaikki ne jotka eivät ole katsoneet Putousta moniin vuosiin (kuten minä) ja eilinen pienpuolueittein vaalitentti jäi katsomatta, niin kipin kapin Areenaan.
Tämä toimisi Putouksen tavoin eli joka viikko yksi puolue tippuu jatkosta ja ”voittaja” selviää 12 viikon kuluttua. Voittaja pääsisi sitten samoihin tentteihin valtapuolueiden kanssa.
Kaiken kaikkiaan kyseessä oli erinomainen tilaisuus nähdä ja kuulla ”sanaa” valtapuolueitten ulkopuolelta.
Ajatusta herättelevä oli, että useimmat esillä olijoista olivat aiemmin edustaneet 1-3 muuta puoluetta.
Tämä ei ollut kannanotto poliittisesti vaan hätähuuto hyvien viihdeohjelmien puolesta.
 
Viestejä
2 831
Nonnii nonnii, tiällähän on hiljasta? Mite JOE, mitä VEKE, mitä AN`? Mitä kaikki muut? Mitäs tännään, mitäs huomenna?
Paljon kysymyksiä, vähä vastauksia.

Tännään ja huomennahi pallon pomppupelien kahtomista, kiekon kahtomista, ginin nauttimista, hyvvee ruokoo, ulkoilua ja saunomista. karhuntaljoo ei kyllä oo, mutta en kyllä tarvihekkaa.. JOEltaha semmonenhi varmaan löytyy. Mitäs apetta JOE tännään kokkovvaa, tietysti käynä jalosteella taas.. Kohta on piäsiäinen, onko sillo lammasta pöyvässä vai kalkkunnoo vai molempia? Virpomavihtoja pitäs jostain kaivella vuan mistä?

Veke tietysti eläkepäivistä nauttina keilapallon ja konjakin seurassa ;) Puksutipuksuti, lottopäivä, joko jysähtää? mainittaan vielä jotta naikkoset on edelleen yhtä hyvän näkösiä ku aiemminnii ;)
 
Viestejä
1 593
Ei hyvää kuulu. Polvi kipeänä eikä pysty keilaamaan. Onneksi on villasukat eikä mattoja lattioilla, niin vvoi hiihdellä parketilla. Teeveen ääressä koko viikonloppu. Ginikin loppui eilen enkä älynnyt käydä ostamassa. Eikä oo Tonic-vettäkään, jos tuolta varastosta jonkun lahjapullon löytäisikin.

Huonosti menee, mutta ensi viikolla taas sitten nousuun. Jospa pääsisi jo pyörälläkin liikkumaan.
 
Viestejä
19 536
No niin. Koskapa tänään tulee tasan 20 vuotta siitä kun aloitin kpcomissa ainutlaatuisen urani koko palstan johtavana asiakirjoittajana, niin aion juhlia tätä saavutustani seuraavalla tavalla:

Ensinnäkin aion kohta avata pullon. Joo. Ei ginnii. Mellanööliä. Nimeltään Kukko.....Voi olla, että illan mittaan avaan useammankin ja senhän tietää naapurit ainakin siitä, että saatan alkaa kukkoilemaan jopa minua isompien ja vahvempien kanssa. Ehkä myöhemmin illalla alan kiekumaankin ja muutenkin riekkumaan. Se on kuitenkin varmaa, että muutun ainakin pahailkiseksi.....

Toiseksi, niin juhlistan tätä suurta juhlaapäivää myös niin, että tulen huomenna, jos suinkin vaan kykenen ja eukko luvan antaa ja muutenkin kunto kestää, Joensuun torille pitämään puheen tästä hienosta ja joskus jopa vaikeastakin taipaleesta täällä ja muutenkin esiintymään uudessa lookissani. Olen nimittäin pudottanut tai ainakin johonkin kadottanut 14 kg entisestä ja niin vakuuttavasta painostani..Myös hiukset ovat harmaantuneet alkutaipaleelta ja etenkin vähentyneet. Muuten olen erään puliukkokaverini mielestä kyllä vaan komistunut...( tarjosin pari kaljaa hänelle )

Mukaan tulen varaamaan pari päkkii keskiolutta ja yhden punkkupullon....48 ensimmäistä minua onnittelevaa ja lahjan antajaa hellin oluttölkillä. Punkun kylläkin juon itse.....Tilaisuus alkaa klo 12.00 siinä Gloorian kohilla. Nuorin poitsu on luvannut tulla kuomuperäkärrin kanssa siihen pakkaamaan saamani runsaat ja arvokkaat lahjat. Sinänsähän en lahjoja kovin paljon tarvitse, kun sain jo heti syntymässä niitä niin paljon.....

Toivotan myös torille tervetulleeksi Siitosen Peten, jonka kanssa haluan kokeilla kolkkiheittokilpailua. Tuon oman korin ( vaikkapa olutkori ) mukanani. Kumpi voittaa tuon kisan, hän saa liittyä Katajan seuraavaan matsiin takamieheksi. Tai oikeastaan, jos minä voitan, niin haluan sentterin paikan....Eli eipä se Peten paikka siellä kentällä ole vielä lainkaan varmaa. Ei ollenkaan. Voin haastaa heittokilpailuun myös Hektuurin ja K_A:n....Minä heitän heitä vastaan takaperin.....sen verran ylivoimainen heitä vastaan luultavasti olen....

Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten Arvoisa Ylläpito aikoo muistaa minua tästä? Onko tulossa jotakin lahjaa vai pelkkää bannia....?

Ps. Wimin ottaisin niin mielelläni juhlimaan kanssani, mutta hänellä kun on se uusi elämä uuden rakkaan kanssa, niin turhaa on toiveeni....Kunnioitan kuitenkin wimin päätöstä. Tulen kuitenkin muistamaan hänet ikuisesti tämän palstan toisena oikeana asiakirjoittajana, rehellisenä miehenä mielipiteissään, kunnollisena kansalaisena ja muutenkin isänmaallisena ystävänä.....

Elikkä Tervetuloa huomenna klo 12.00 torille!

Nähdään!

Joe
 
Viestejä
2 831
Hienoa JOE, aivan loistavan upeaa! Eli aattelit heti puolilta päivin hyvissä ajoin alotella, mikäpä sen hienompoo ;) mie kävin tuossa tännään jo torilla kahtomassa ja varmistamassa että lava on paikallaan ja sen, jotta uuven jytkyhallin katolle on jo valettu paikat tuleville patsaille. Yllätyksenä siellä on kolmantena valettu paikka itse JOE;n patsaalle!

Se on hienoa, jotta sihhauttelet siellä, mutta muita nyt giniähin ;) ja muistathan huomenenissa sitten, jotta siinä kuomullisessa kärryssä on sisältönä varmuuveks kuitenkin paikallista giniä.. nii korkkeella on kuomu, jotta mahtuu lahjat.. varsinnii ku gginit on juotu, ja osa laitettu salloon mänemään.. Onhan juhta-merkkinen kärry, vai kuitennii motonetti kuomulla taitaa olla..;)

Ja muistatathan ehottomasti Jytkyttää ja paukuttoo oikkein kunnolla, alakaen jo tästä illasta ;) Huomenissa varmasti veke liittyy joukkoon iloseenn jytkyttämään! ;)

Ja ylläpito vois JOElle nyt ainahin jonkun kymppitonnin pistee kahisevvoo tulemaan, on se sen ansainna.. Mulle riittää puoletttii siitä.. enempi nimittäin.. ;)

Hieno kausi, hieno kevät, ja tarvittaessa JOE vielä kentälle motonettiin tai ainahi penkin piähän jos hätä tulloo..
 
Viestejä
240
Onnittelut!!!
Paljon olet kirjoittelullasi tuonut esille arkisia asioita (askareet ja perhe) jotka ovat rikastuttaneet allekirjoittaneen saunailtoja. Harmittelinkin jossain vaiheessa, että muuttunut elämäntilanteesi toi muutoksia myös arjen askareisiin. Aiemmin se oli kuin vanha mustavalkoinen Suomi-Filmi laavuineen ja kirvesvarsineen. Valitettavan vähäiseksi kirjoittelusi on jäänyt.
Asiakirjoittajaksi en itseäni laske ja pahailkisyyskin joskus vaivaa. Mutta samanlainen harmaa tyyppi minäkin ja ilmeisesti nyt Sinua lihavampi. Onnittelut painonpudotuksesta!
Toivottavasti jaksat vielä seuraavat 20v.
Olet juhlasi ansainnut!
 
Viestejä
1 593
aivan upea suoritus JOE. Mitä olisi kpcom ilman sinua. Toivottavasti saamme lukea sinun jäätäviä analyyseja vielä seuraavat 20 vuotta. Kohta on varmaankin lähialueiden koivikot jo kuitenkin suojeltu , joten sinulla riittää aikaa tänne myös.

Koska olen aamu-uninen saatan myöhästyä tuosta klo 12 tilaisuudesta. Voisiko joku videoida JOEN puheen. Eihän tuohon juhlapäivän valintaan vain vaikuttanut vain torin runsas ilmainen makkara- ja keittotarjonta?.
 
Viestejä
2 831
Tottakai ilmainen makkara ja varsinkin keitto (lue; ceittooo) kiinnosteloo JOE;ta ja muitahi ;) Auta armia(s), jos vielä ämpäreitä ois jaossa.. ämpäri, joka ois täynnä kataja- pilsneriä, giniä ja heinosen munkkeja ;)

Kello on tätä kirjoitettaessa 12.03, onko JOE jo aloittanut ;)
 
Viestejä
39
Aprillia!

Hattu pois päästä ja iso kumarrus.
20 vuotta tällä palstalla on hieno suoritus. Herkimmät ”asiakirjoittajat” ovat vetäneet herneen nenään ja heittäneet pyyhkeen kehään. Onneksemme JOE ei vähästä hätkähdä. Pikkuisen tässä taannoin jo huolestuin, kun JOE otti tunteella erään häiriköijän ulostulon. Mutta sekin klaarattiin.
Se mikä tässä eniten huolestuttaa, on JOEN kirjoitustahdin hiipuminen.
Alkaako hän nyt maksamaan hintaa nuoren vaimon pidosta, joka tiettyjen voimien ehtyessä vaatii erityisiä ponnisteluita ettei ehdi kirjoittamaan. Vai onko se sittenkin niin, että eläkeläisen aika on kortilla ja on niin paljon muuta tekemistä.

Toki meillä on vielä toivoa, jos on uskominen Päivi Lipposta. Ikä tekee tehtävänsä ja hänen mukaansa Paavo on nyt vetäytynyt pelkästään kirjoittamaan. Miksei JOEkin…
 

42

Viestejä
3 353
Syksyllä tuli itellekin täyteen 20v palstalla. MattHeldman kyllä pistää kuukauden vielä paremmaksi. JOE on toki ollut huomattavan paljon meikäläistä aktiivisemmin näppäimistön äärellä, siitä propsit!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös