Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tuo vakoilu pitää täysin paikkansa. Minullakin on tuossa GoFitness.fi mainos. Mutta minäpä olenkin niin ovela, että teen vastavakoilua ja käyn niiden sivuilla katsomassa, mitä ne touhuaa. Tuskin arvaavat ja ovat varautuneet, joten siitäpä saavat omaa lääkettä.

.vakoilusta tuli mielee. Pojal on tommonen 10sentii kertaa
helikotteri mihen saa live kuvaa . Harmi kun ei ole naapureita

Kieroa peliä jiiri. Sä voit wimi naapureiden puutteessa kopteroida itseäsi ja katsoa livenä vaikka netistä, mitä sä puuhaat sillä hetkellä. Ei tule tekemisestä pulaa.

Sarjassamme mielenkiintoisia yhteensattumia: Suomessa järjestetään yksi juhlakokous ja sen tiimoilta eilen itänaapurissa itkupotkuraivarit yltyivät huippuunsa, kun paria jäppistä ei päästetä maahan. (Toki nämä boikottilistalla olleet kohteet oli nimetty tietoisesti delegaatioon ja haettu hieman säpinää, mutta samapa tuo).

Tänään lipuu (kuin sattumalta... Okei okei ei tässä mitään salaliittoa ole) Helsinkiin laituriin viikonlopuksi USS Jason Dunham, mikä ei ole ihan tavallinen purtilo. Kumma kun tästä ei ole vielä älähdetty sen enempää tai alettu muuten pullistelemaan.

Joo. Tässä Kolmatta Maailmansotaa odotellessa lähdetään kohta sukujuhliin. Eukon suku on kyseessä. Meikäläisen puolen sukuhan osaa juhlia tarpeeksi ilman samaan paikkaan kokoontumattakin.

Laavukin on lähes valmis. Pikkuisen vielä toista maalikerrosta ja jotain kattolistaa vaille. Niin ja tietysti, niin eihän siinä vielä mitään tulisijaa, huuvaa eikä piippua vielä ole. Tänä aamuna paukuttelin kattohuopapaanut paikoilleen.

Se on sitten viimeinen lomapäivä ja ilimatkin näyttää sopivasti korjaantuvan, kun pitää maanantaina lähteä töihin. Mutta onneksi näin viimeisenä kesälomapäivänä sentään on kesä.

Koettakaa pärjäillä täällä. Minä tästä lähden.

"Vielä on kesää jäljellä..." ja lomaa myös. Runsaat pari viikkoa takana ja päälle neljä edessä, kestettävä on.

Jäin tässä jumiin lauseen osaan "ilman samaan paikkaan kokoontumattakin." Sehän nääs meinaa samaan paikkaan kokoontumista ihan samalla tavalla, kuin eukkosi suku tekee. Noin ilmaisten se on semmoinen hianosti viärällään ilmaistu kiaroilmaus.

Haades sanoi:
"Vielä on kesää jäljellä..." ja lomaa myös. Runsaat pari viikkoa takana ja päälle neljä edessä, kestettävä on.

Jäin tässä jumiin lauseen osaan "ilman samaan paikkaan kokoontumattakin." Sehän nääs meinaa samaan paikkaan kokoontumista ihan samalla tavalla, kuin eukkosi suku tekee. Noin ilmaisten se on semmoinen hianosti viärällään ilmaistu kiaroilmaus.

Heippa vaan kaikille . On fres olo .

Mutta se mikä loikas se korealainen . Kuvitteleeko se että me se ruokitaan ja pidetään vatteis .
Mikä se kansalaispalkka on ? Saako sen eläkäileiset ja duunarit ?

Ärsyttää noi saamattomat sossu pummit .

Moi wimi. Mikäs toi mun viestin lainaus on, et kommentoi siinä mitään? Ei se nyt sentään sanattomaksi sua vetänyt?

Haades sanoi:
Moi wimi. Mikäs toi mun viestin lainaus on, et kommentoi siinä mitään? Ei se nyt sentään sanattomaksi sua vetänyt?

Olen kyllä Joen kanssa samaa mieltä . Osataataan juhlia näkekemättäkin .

Eilen kävi toi mun amerikan serkku ja tulee huomen uudestaa .

On meis samoi geenei vaik on 20 - vanhempi .

:)

Se on wimi toki selvää, ettei suvun tarvitse juhliakseen samassa paikassa olla ja hyvä niin noin yleisesti ottaen. Moinen ei ollut edellä mun pointti, vaan yhden lauseen osan sisällön muotoilun lopullinen tarkoitus; joka ei tainnut olla alkuperäinen ajatus sitä muodostettaessa.

Etelä-Euroopan Dynamic Duon, Tsirpin ja Varoufuckin, jälkimmäinen puolisko on taas vauhdissa. Asuinmaansa velkojien toimia syyttää terrorismiksi, velkojat ovat siis terroristeja.

Nyt kun tämä meidän maamme on syytänyt sinne Molokin kitaan miljardeja, joita ei nähtävästi ole aikomustakaan maksaa takaisin (mutta lisää pitäisi antaa vastikkeetta ja sulaa hyvyyttä), mietitään tätä esitetyn valossa.

Kun Suomi on sinne meidän verorahoja (alkuperäisluulon mukaan lainannut) kylvänyt, Suomi on suunnitellut terroritekoa / -tekoja. Me kansalaiset teemme työtä nimenomaan sen takia, että Tsirp, Varoufuck ja kumppanit saavat rahaa (mulla oli tästä joskus ihan muu käsitys, mm. jotta perheeni saisi ruokaa kaupasta, katon pään päälle, jne., jne.), okei.

Ja koska meidän työstämme saatuja varoja käytetään terrorismin suunnitteluun, tämä tekee meistä jokaisesta vähintäänkin terrorismin rahoittajia. Vuonna 2015 Suomi on terroristivaltio ja minä olen terroristi, samoin te kaikki muut.

Olemme enintään erroristeja, sillä olemme erehtyneet rahoittamaan Tsirp-tsirpin ja Veroufuckin rolexit ja rölsröycet.
Itselläni on veronmaksajana kuitenkin hyvä mieli, sillä ilman meitä perusveronmaksajia eivät Dimitrios §Co olisi pystyneet viettämään aurinkoisia päiviä terasseilla ja rannoilla.
Täällä kolkossa pohjolassa on aivan sama olla töissä, kun ulkona sataa kuitenkin aina oli sitten kalenterissa joulu tai juhannus.

Näinhän se jiiri on. Vallitsevan eteläisen terassihätätilan takia keskeytän kesälomani ja menen takaisin töihin. Demokratian alkulähteiltä saamani faksin mukaan on edesvastuutonta pitää kesälomaa heinäkuussa (tai muulloin) Pohjois-Euroopassa.

"Ain laulain työtäs tee, siitä saamilla rahoillas et mittään tee,... Ne Hellakseen annetaan, takasin ei saada latiakaan..."

Mieleni on taas hetkellisesti kevyt, olen vapautettu. Tsirp ja Varafuck eivät kiitä, haukkuvat sitten taas kun rahaa tarvitsevat. Silloin alkusävelin: "Nyt on syyskuu,..."

Päivitystä:

Sukujuhlat meni hyvin. Kukkaan ei kuollu. Yks vaan kaatu.

Huomenna saan taas mennä töihin. Lepäämään.

Ruottin vieraatkin lähtee aamulla.

Laavu lähes valmis.

Ei mulla muuta.

Siis joku kaatui kukkaan vai kompastui siihen? Jommin kummin tai ehkei, mutta päädyin itse sittenkin jatkamaan lomailua Tsirpistä ja Varafuugasta huolimatta.

Vettä roiskii kaatamalla joten päädyin hakemaan 3 lootaa sandelssia.Ei tu klapinteosta mitään.Ai niin.hyvää tiistaita! Maanantai on jo takana! Pitää ajatella positiivisesti vaikka mulla ny on ikunen perjantai.

Teetkö muuten Joe klapit kirveellä vai klapikoneella?

Jep, kosteaa on täällä Heinolan suunnallakin. Mutta loma on lomaa ja säistä viis.

Kirveellähän niitä klapeja tehdään. Mamikset ja muuten huonokuntoiset käyttäköön koneita.

Vettä alkoi täälläkin vihmoa, mutta sain sentään laavun sisälle penkkien rungot tehtyä. Pitää sitten huomenna töissä ajaa istuinosat vaikkapa koivuvanerista. On se hyvä, että ainakin työpaikalla on materiaalia ja koneet.....

Jokohan neukut on antaneet anteeksi meidän poliitikkojen möhläilyt vai onko taas uusi syy pistää panssarit tulemaan tänne lopullisesti?

No ilmakkoa putsaan. Tulkoot, jos uskaltavat. Tämä poika taistelee isänmaan, kodin, rillimökin ja laavun puolesta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin