Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
1 593
No olihan siellä nyt 21 osallistujaa Joe. Itse asiassa olin toinen, mutta laskuvirheen takia laittoivat neljänneksi. En viitsinyt protestoida kun selvisi jälkikäteen ja ero oli vain 20 euroa.

Sitäpaitsi tulin vielä toiseksi hallin kilpailun jälkeisessä kisassa, jossa lajina oli minigolf, tikanheitto ja koripallon heitto. Taisi olla joku neljäskin laji. Uusinnassa hävisin. No muutama olut siinä meni kisan tiimellyksessä.
 
Viestejä
2 832
Se ois perjantai, ja hellettä pukkaa pihalla. On kyllä liianki kuuma tämmönen keli, mutta en valita, mainihen vaan. Onhan tässä etujakin, kun tarkenee vähemmillä vaatteilla ulkosalla. Onhan sitä silmänruokaa myös tarjolla. Mitäs muuta on tarjolla tännään perjantaina, ja huomenna lauantaina?

No, pitäs lähteä kahtomaan pesäpallon paukuttelua, liekö jammu&co lehtereillä myös, uskosin.. Koripallon pompottajilla alko reenit tällä viikolla, eli ovat kaupungissa. Hyvissä ajoin alakaa pojat reenaamaan, mutta kunnossahan se on oltava, kun kausi alkaa syyskuussa. Tiiä vaikka jytkyjä ois tulossa, toimistolla valot ollu joka päivä. Näkis varmaan ilmannii, kun kaihtimia raottas vähän, piäsis luonnonvalo sisälle. Sulka ja mustepurkki on tallessa, toivottavasti ei muste näillä helteillä kuivu..

Suu kuivuu kyllä, joka tietää sitä, että nesteytyksen pittää olla kohillaan.. Joutuu siis juomaan, ihan vähän väliä. Vettä, ja paljon muutaki. Tietää sitä, että pesäpallopelissä pittää huulia kostuttaa ja kulauttaa kurkusta alas paikallista.

Huomenna on lauantai, mitähän sitä sitte.. Ai niin no, perkele, onkin iltavuoro töissä.. Vekeltä numerot sitten jo hyvissä ajoin aamupäivällä, kiitos ;)
 
Viestejä
1 593
Kaverin kanssa oli meillä vakiopaikka ulkobaarissa eli penkki. Nyt olivat keskiviikona poistaneet penkin , koska kuulemma säännöt vaativat, että jokaisella pitää olla pöytäpaikka. No nyt oli katsomossa tehty niin, että penkkejä oli nostettu katsomoon pöydiksi. Säännöt tällöin täyttyivät. No olutta kyllä sai ihan normaalisti, mutta hinta oli noussut 0.5 e. Ja lisäksi kaunis nuori tyttö myyjänä oli vaihtunut mieheen.

No jospa tänään tekisi laittoman teon ja nostaisi sen penkin siihen entiselle paikalle. Vaikea se on tällaiselle lainkuuliaiselle lain rikkominen. Epätoivo voi joskus ajaa epätoivoisiin tekoihin.
 
Viestejä
241
Olen käyny kerran Joensuus. No käyny ja käyny. Pysäköin ja pyysivät kohteliaasti jatkamaan matkaa.
Somejulkisuus ei ole aina positiivista. Joensuussa on yliopisto? Muistaakseni Jesse Niemi ja Nenonen ovat käyneet sitä? Tiedättekö saivatko maisterin paprut ja minkä alan? Onko muita tunnettuja urheilijoita ollut ko. opinahjossa? Tuli mieleen kielimuuri. Suomessakin lähtee porukaa opiskelemaan maksullisiin kouluhin ulkomaille ja porukkaa jännittää vieraalla kielellä tapahtuva opetus. Olikohan Jessellä ja Nenosella vastaavia haasteita? Olen muuten melkein laihtumassa. Vekekö antaa muutaman kerran vielä väärät lottonumerot niin ruokaan ei sitten rahat enään riitäkään. Viikon kevennys oli kyllä kun PM:n kärttyisyyttä ihmeteltiin vaalitenteissä ja joku menasi, että aamupala olisi jääny väliin.
 
Viestejä
241
Veke osanottoni. Hei haloo! kalja nousee 0,50€ ja sitä tarjoilee mies! Ei mitään pelisilmää. Olisivat pitäneet kauniin nuoren naisen ja nostaneet kaljan hintaa 2 eurolla, Veke olisi jättänyt vitosen tipinkin tai ainakin antanu tipiksi oikean lottorivin.
 
Viestejä
241
Anteeksi, että tänää ajatukseni kulkee limpeissä mutta en kyllä ymmärä tuota Veken penkkigatea.
Voisiko ola että tarjolija on transukupuolinen? Tänää nainen mutta huomena mies? Sama penkisä. Tänään penki mutta huomenna pöytä?
 
Viestejä
1 593
Tänään oli muuten korjattu Karjalaisessa keilailun veteraanikisan tulokset eli olin nyt kakkonen. En vaadi rahaa lisää itselleni. Olen niin vaatimaton mies.
 
Viestejä
2 832
Nimi kuitenkin lehessä, sehän on lätkätermejä lainaten, kiekko maaliin ja nimi lehteen. Ei tullu eurojaskassakaan penniäkään, nyt on kovat odotukset veken riville. On kuuma ulkona, mittari näyttää 33, ja ihan varjossa. Ei tarvii tehä mitään, kun hikoilee. Onneks on työpaikalla ilmastointi, sinne jäätyy vastaavasti. Tulee vielä tauti, kun kuumasta hyppää kylmään, ja takasin. Jos ois miljoona rahaa, ei tarviis tehä töitä. Puksutellaan.
 
Viestejä
241
Hienoa, että penkkigate ratkesi. Ihan en puremata niele Lebronin lämpötiloja mitä forecasta katoin.
Onko sinulla sellaine kaksoisnäyttö mittari? joka näyttää ulko ja sisälämön erikseen? Voitko tarkistaa, että oliko 33 in kohasssa? Jos näin kuiteki oli niin varovastI ulos ettei tule nuha kun hyppää kuumasta kylmään.
En tiedä kuinka isot palkiot keilaulussa on mutta Veke jos kuitekin vaatisit sen ja lahjotat sen Lebelle niin hän vois jäädä töistä pois. Pari satkuu rittäsi minulle. Tänään palkitsi itseni viskillä kun sentään puolotoistatuhata kaloria on jo tänään poltettu. Eli poltettua viskiä poltetulle keholle. Nyt terasille.
 
Viestejä
241
Terasilla jotain kakskyt kolmee. Onko teillä olut siitepölyy tavallista enemän?
Meinasin auton pessä mutta keltaisena kivempi kuin alukuperänen.
minulle sopii että lototaan vaan veke minä ja lebon. Veke saa kolme miljoonnaa, lebe viissataa tonnia ja minä sata. Jäädään kaikki eläkeelle ja veke tarjoo kahvit. En viitti pyytää pullaa kun vekestä tulee kuiteski pihi.
 
Viestejä
241
Tuli vähä huono omatunto tosta lotosta. Vajaa kymenen vuotta siten poikani kaveri kysyi yllätäen olemmeko rikkaita. luontoni ei riitänyt pahoita hänen mieltään.
 
Viestejä
241
Huhuu? Vähänkö harmitaa että huomena sataa. On olut niin kivaa. Kaloreita on poltetu. Nyt olut varaa kun ei lotottu. Kiitos Vekille kuitekin. Tänään Sasu ja barca kello yksitoista. Huomenna puki ja tanskan rulikaanit. Toivosin että suomi ei bussia parkeraa, pukin täytyy ottaa retkituoli keskirajalle. Marin ei päästä eestiveliä lapsia katsomaan. Eestisisko lähetäis velin takasin Suomeen. Mihinkä ei ole tervetullut.
Huomena kuntoilua ja vekin riipuvuudesta päästyä rillimakaraa.
 
Viestejä
241
Aurinko pimenys eilen. Minua ei haita sytytin valo sisälle. Pimeys oli neljäkymentä prosenttia. Sama kun viinapulossa. Minulla aurinko pimenys joka viikonlopu. Sunnuntaina iso helpotava päivä. Kun en vielä tiedä kenelle pitää antaa rahani.
 
Viestejä
2 832
Kyllä se on niin muuten, että mulle voi kaikki antaa rahhoo, jos sattuu ylimäärästä löytymään. Ja kyllä se on myö niinkii, jotta tännään aukivaa korkki pullosta, tai paremminkin tölkistä kuuluu sihahus. Perkuleenn kiire viikkon taas takana, joten oon ansainnu. Otan silleen sopivasti, ja käyn illalla saunassa, silleen kai sitä rentoutuu aika hyvin. Huomenna jos kävis pikkusen salilla kuntoilemassa, on kroppaa niin jumissa, jotta en tiiä että auttasko ees hieronta. Onhan niitä niitäkin erilaisia kyllä. Hierontoja siis. Niin on laiska olo, etten jaksaa ruokaakaa laittaa. Ostin rillatun, valmiin, roilerin, ja aattelin sitä nappaani vetästä illan mittaan. Jos kävisin rantaraitin kävelemässä illlalla, mutta en uskalla jokilaivalle kyllä. Oli virman tytöt oli eilen ollu jokilaivalla iltaa istumassa. Ihmettelinki, kun oli niin nuutunutta porukkaa töissä. Oli ilta kuulema vierähtänyt. Kyllä ne minuaki houkutteli eilen, mutta en tässä iässä ennää pystyny, kun olin töissä iltamyöhään, ja tännään menin heti aamuun. Ei oo nuori ennää.

Jos voittasin lotossa, niin lopettasin työnteon. Työpaikalla ainakin. Töitä voisin tehä, vaikka mökillä. Siellä teen muutenki, mutta voisin palkkatyöt lopettaa. Pitäs kuitenkin muutama sata tonnia saaha jostain. Nykysessä työpaikassa on kyllä näin kesällä se etu, että on helkkarinmoinen veto sisällä, ei pääse hiki tulemaan. Lisäks näin kesällä, on hyvät näköalat, oikein näköalapaikka on, jossa näkkee kaikenlaista kaunista, kun hepeneitä ei paljoa oo.. Joku laulo, että "käyn ahon laitaa, minä ilman paitaa..." Kuka lie ollu? Ilman paitaa ei passaa kyllä olla, ulkosalla, eikä työpaikalla varsinkaan. On semmonen pyykkilauta- vatsa, että kaikki vastaan tulevat varmaankin pyörtys heti.

Jytkytellään! Veke vois kokeilla keilausta muutaman kerran oikein kunnon humalassa, lyön vetoa, että tulos olis uran paras. Tulis joka sarjalla täyskaatoja.
 
Viestejä
19 536
Mitähän tarkoittaa tuo , kun jotkut muistaa toitottaa, että oli kivvaa mökillä ".? Minnuu ei oo koskaan kiinnostanu nuo mökkihommat, Joskus oon yhen yön ollu kaverin mökillä, kun jottain juotavvaa on riittäny.....Muuten alakaa painostammaan se saamarin hilijassuus....Kyllä elämää pittää löytyy ympäriltä....

Justiinsa tultiin esikalla kaupungista syömästä. Kielosta. Lapsukaiset oli jo jouluksi antaneet meille semmoisen lahjakortin sinne. Koronan takkii meni näin pitkään. Oli jo kortti menossa vanahaksi. Pakko siis oli käyvvä se tuhhoomassa.

Paljon jäi harmittammaan lasku..... Lahjakortilla ei saanukkan ryypätä.... 75 euroo makso juomat, kun eukko joi niin paljon.....Mutta ruokaa pittää kyllä kehhuu ja tarjoiluu. Ja siistein vessa, minkä oon koskaan nähny JOEN kaupungissa.....Se Kielon menu kesti yli kaks tuntii ja hyvä niin.....Ei ne kiirettä pitäny. Hyvin ehti uutta olutta ja airiskoffeeta välillä tilata.....
 
Viestejä
2 832
Kaupungin hienoin vessa? No sehän on itehi käytävä jossai kohtaa kokkeilemassa, jos nyt niin kehutaan.. Jotta miten toimii pönttö.. Jos se on niin viihtysä, niin siinähä suattaapi istuskella pitempäähi..

Pitäs tästä salille lähtee, kokeilla vieläkö sitä muistaa mitä siellä pittää tehä.. Jumissa on paikat, ja varmaan vielä enemmän reenin jälkeen.. Ja illalla ois potkupallopeli.. Toivottavasti ois kaatosade, niin ois viihtysämpää. Jokohan myö ens viikolla kuullaan pellaaja uutisia koripallon osalta.. Pittää vielä todeta, että komia on muuten Katajan patsas urheilupuistossa, kävin katastamassa ite eilen illalla. Se on siinä rampoliinipuiston kohilla.. Seuraavaks oottelen, että tulis uuven hallin etteen Rannikon patsas, ja viereen panniikkinappulan muotonen patsas..
 
Viestejä
241
Työpaikalla oli takaovi jäänyt sen verran raolleen, että livahdin siitä puolen päivän jälkeen. Kotiuduin juuri ja ujosti heitin vaimolle ”oli kiva nähdä” ja jatkoin saunan puolelle. Olo on kuin teininä kun en aamulla viiden aikaan uskaltanut mennä sisälle kun näin ikkunasta isän keittämässä kahvia.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös