Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
2 831
Nonniin, puksuti ja jytkyti, veli, ja siskokullat, mitäs tänä lauantaina? JOE käyny perinteisesti taas jalosteella, ja minä kävin leipomolla. Talvea kohti männään, tännään ensi lumet jo maassa, meleko livakkoo oli, kun kesäkumit on biilissä vielä alla. On vielä ens viikonnii, sen verran laiska oon, jotten kehtoo ite vaihtoo, kun huolto pirssille on parin viikon päästä..

Illalla pukkaa peliä, pallopeliä ja muuta, leonin paita kattoon, ja voitto kottiin, baarissa on väliajalla käytävä. Giniä on maistetttava, kuten myös pyhäinpäivän kunniaks kalakkunnoo, se on hyvvee. Sitte muutahi on suun maukasta.. Ilalla tietty sauna, sitten vasta ihan myöhällä.. Naapuriin muutti joku japanilais- kiinalainen nuoripari, oikein mukavia.. Ainahi mausteista ruokoo tekkööt, kun tuoksuu tuliselle..

Mitäs muuta on tulista? vekellä keilat kummoon ja ukko perrään, vai veikö veke kuitennii palloa... JOE loimuttaa lohta pöntössä, ja AN.. Mitäs hän tekköö?`Wimistä puhumattakkaan, tietysti viiniä lipittellöö.. ;)
 
Viestejä
19 536
Ja paskan marjat tässä oo missään jalosteilla käyty. Koronassa oon ollu koko viikon ja vasta tännään vappaannuin karanteenista. Eukko sai koronan ensin ja minä vasta kolomen päivän päästä. Mutta paranin kyllä noppeemmin. Nyt oon niin terve, kun kohta seitenkymppinen mies yleensäkään voi olla. Ei siis kehumista eikä aiheuta mitään suuria ja kovaäänisiä hurraahuutoja.....
 
Viestejä
2 831
JYTKYTTÄVÄÄ perjantaita! Eiku raveihin ja sihijuomat auki. Joe elää, hienoa, miten kirkasta valoa sais olla.. kannattaa oluella alottaa :cool:
 
Viestejä
2 831
Ja lauantaita, joko on makkarat kiukaalla? Ite aattelin iskee hookoon sinistä kiukaalle vanhaan perinteiseen malliin, siihen veeliksin ketsuppia ja auran sinappia, eipä sitä muuta tarvii. Lonkeroa, kylmästä, niin siinäpä se. giniä pikkusen unilääkkeeks ;)

Ja lotto sissään tottakai, niin jotta rusahtaa ja paukahtaa, joten ei muuta ku miljoonat taskuun. Puksutellaan jytkytellen!
 
Viestejä
19 536
Koko päivä oon jytkytelly keittiössä....No ensin kylläkin piti joka huone imuroida ja muutenkin siivota, kun hän, joka on kuulemani mukaan meistä kahdesta se kauniinpi osapuoli, käy vielä semmoisissa hommissa, kuin työt.........No kaunishan sitä olen minäkin.... Kirveitä oon tehny ihan niska limassa ja kiitos siitä tietysti kuuluu itselleni....:)
 
Viestejä
1 593
Meikäläiselle viimeinen kerta työnantajan kustantamassa liikkuntaviikonlopussa Peurungassa. Monesta lajista tietysti keiilailu. No ainakin juomista on riittävästi, kun arvelin, että kaikki kinuavat kohta köyhältä eläkeläiseltä.

Olen kohta urani huipulla keilailussa. Koko ajan tulokset paranee. Taas uusi finaalipaikka varmistettu. Tomas Käyhkö heitti tänään saman karsinnan. Johtaa ylivoimaisesti. Menossa Amerikkaan 4 kuukaudeksi keväällä. Pitäisiköhän yrittää eläkeläiskisoihin siellä. Jotain samaa meissä on. Kova kisa minun kanssa tulossa finaalissa.

Katsoin äsken Only Fans dokumenttiohjelmaa. Käsittämätöntä on mitä kaikkea ihmiset haluavat nähdä esim piereskelyä ja paskantamista. JOE pärjäisi hyvin siellä. Kuka voisi vastustaa halkojen tekoa ja puukkojen ja kirveiden veistoa. Erityisen kiinnostavaaa olisi Jokipoika-makkaroiden paisto ja pieni sievä juopottelu. JOEN eläketulot olisivat satoja tuhansia euroja.

Itse kyllä laittaisin kurkun housujen sisään ja kävelisin kaupungilla sen kanssa. Naiset pyörtyisivät. Näitä on siis jo nyt nähtävänä. Kopioin idean.
 
Viestejä
2 831
Tulee Haades mieleen . Hitto on sitä tyyppiä ikävä . Viikon päästä teen elämäni isoimman päätöksen .
Kosit? Siinä pitää olla tarkka. Viiniä tai giniä pitää olla nauttinu valmiiksi jo pikkusen, ja kannattaa penkki olla lähellä, jos huippaa. Kannatta myös muistaa polvistua, ja varata rukkaset lähelle, jos pakit tulee, niin on jotain annettavaa.. ;)

Vekelle pitää kyllä suositella sitä, että pistää kurkun housuihin, ja lähtee keilavoiton jälkeen kaupungille kuppilaan ja sieltä vielä sitten nuorison suosimaan yökerhoon. Siellä muuten ois naiset nuoremmasta vanhempaan heti kiinni iholla, eikä siitä tilanteesta oo mitään mahollisuuksia pakoon, on pakko ottaa vastaan mitä annetaan. Minä ainakin oisin iloinen ;)

Jokipoja makkaran paisto ja oluen ja ginin juopottelu kuullostaa hienolta, ja sitähän se onkin - turhaan sitä kukaan kieltämään, ettei se muka houkuttaisi kovasti... ;) JOE voisi lisäksi ribsiä paistella, ja kohta on joulukinkutkin jo suussa sulamassa.. ;)

Veke ehottomasti voi lähteä ameriikkaan kisoihin, ja kun ammattilainen on, niin eläkeläisarjoissahan siellä tienaa enempi kahisevaa tuohta, kun ite ammattilaiset.. Sitte voisit jo lottonumerotkin laittaa tulemaan, kun ois sukanvarret sulla täynnä.. ;)

Ei muuta kun jytkytellään, kuten JOE perjantaina.. Sunnuntaita männään, iltaa vielä, mitähän sitä vielä iltaan keksis ;)

Ai niin, unohin vielä, että Only Fans on myös älyttömän hieno palvelu, sinnehän vois perustaa omankin kanavan.. Varsinkin JOE, ja Veke. Toki minäkin, mutta kun minua jo muutenki ihaillaan, niin ei oo varma, tarviisinko sitä.. ;)
 
Viestejä
2 831
Taas on lauantai. Eilen oli perjantai. Mitteepä porukalle kuuluu? Ei se auta ku lähteä lenkille, ja katastaa onko motonetti vielä paikallaan..
 
Viestejä
1 593
Giniä, olutta, koripalloa , jalkapalloa ja raveja yhtäaikaa. Alushousut ostin Black Fridaynä. On sellaiset tosi tiukat. Kuten noilla kurvikkailla naisilla. Kyllä nyt pullottaa.
 
Viestejä
19 536
Hiihtolajeja, ei giniä eikä muitakaan alkkomahoolituotteita.....Elä Veke pijä sitä kylymää ginipulloo siellä kalsareiden sisällä pullottamassa.....Tullee vielä eturauhasen tulehus.....
 
Viestejä
2 831
Se on hieno päivä tännään. Itsenäisyyspäivä, ja pelipäivä, ja kunnon Jytkyttävä voitto tuli kooprista. Hieno päivä, hieno kausi, gini maistuu, ja juhlapäivän kunniaks loimulohta ja hk;n sinistä ;)

Linnan juhlat alakaa kohta, liekö pakko kahtoa, ihan perinteestä, mite lie hienoja pukuja, ja läikkyykö kellään tuopista yli rinnuksille.. ei oo vielä kuitenkaa ehtinä vierotusoireita tulla linnanjuhlista, vaikka pari vuotta ollunna väliä jo.. Pittää kahtoo etkot, juhlat, ja jatkot, liekö pikkutunneille männöö.. No, saunassa on käytävä välissä ;)

Autonnii pesetin ja tankkasin tännään, ennen ku kovemmat pakkaset tulloo, kyllä kiiltää ku sanonko mikä, ja vahahi on pinnassa.. Ja rahat mäni, kun tankki mäni täyteen.. Oisko JOElla tai Vekellä heittee eurojaska numerot tälle iltoo, ois ihan muhkea potti.. ;) Jytkytellään, poijat ja tyttöset ;)
 
Viestejä
2 831
Giniä, olutta, koripalloa , jalkapalloa ja raveja yhtäaikaa. Alushousut ostin Black Fridaynä. On sellaiset tosi tiukat. Kuten noilla kurvikkailla naisilla. Kyllä nyt pullottaa.
Pittää kysyä vielä, jotta onko Black Horset vielä?.. Saumalliset vai saumattomat? Mitä vaimo tykkevvää, vai eikö...? ;)
 
Viestejä
19 536
Mie ostin tässä viikko sitten Tokmannilta kiireessä parit pitkät kalsari. Liian pitkät ne olikin, mutta mikä pahinta, niissä ei ollut sitä aukkoa edessä. Eikä kyllä takanakaan......No eihän niitä voinu pittää, kun kusella käyessä piti päällyshousut puottaa kinttuihin, joten kävin ihan vartavasten Sittarilta ostamassa ne Mustat Hevoset ja kaksin kappalein......Niihin olivat vielä raahtinneet tehä sen aukonkin, joten loppu hyvin, kaikki hyvin. No vaikkakin oli vähän outoa se, että kun tehhään yks viilto, niin hinta nousee puolella......
 
Viestejä
1 593
Vaimo tykkäsi kovasti uusista. Hoikentavat kovasti. Olivat Sloggi-merkkiset.Oli aukko edessä. Siitä päättelin, että miehille tarkoitetut.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös