Koripallo.com

Kataja Basket 2019-2020

Viestejä
212
Nyt sitten positiivista: voitto, Vanttaja, taisteluilme ja se, että (tuomareiden silmätikku?) Walters pysyi kentällä loppuun asti 4 virheellä. Negatiivista, että kiintiöteku taas saatiin/otettiin.
 
Viestejä
36
Mutta ei ole itsetunto riittävän hyvä että voisit huonoa oloasi olla purkamatta muihin kirjoittajiin täällä KESKUSTELUpalstalla.
Keskustelupalstalla.... Mitä keskustelua se on että haukutaan ja erotetaan pelaajia jotka eivät täällä pysty vastaamaan. No, onneksi Sten ja Vanttaja vastasivat irtisanojilleen tänään kentällä.
 
Viestejä
2 089
Keskustelupalstalla.... Mitä keskustelua se on että haukutaan ja erotetaan pelaajia jotka eivät täällä pysty vastaamaan. No, onneksi Sten ja Vanttaja vastasivat irtisanojilleen tänään kentällä.




Itsetunto? Hm.. Kannattaisi varmaan käydä enon ulkopuolella niin ymmärtäisi mitä oikea kritisointi ja jopa aiheeton vtuilu on.

Man up.
 
Viestejä
19 536
Tikulla silmään, joka vanhoja muistelee. En nimittäin haluaisi olla Enon miehen ilonpilaaja, mutta pakko vähän on. Viestihistoriansa sisältää paljon Katajaa, pelaajia ja valmennusta kohtaan haukkumista. Ei nekään silloin vastanneet..... Nyt sitten ollaan olevinaan niin kannattajaa, niin kannattajaa. Ei tuollaisella kaverilla ole katu-uskottavuutta kpcomissa.....Piste!
 
Viestejä
6 191
Jotain miinustakin oli jo ennen matsia mutta se sikseen. Nyt oli hyvä focus!!
 
Viestejä
36
Tikulla silmään, joka vanhoja muistelee. En nimittäin haluaisi olla Enon miehen ilonpilaaja, mutta pakko vähän on. Viestihistoriansa sisältää paljon Katajaa, pelaajia ja valmennusta kohtaan haukkumista. Ei nekään silloin vastanneet..... Nyt sitten ollaan olevinaan niin kannattajaa, niin kannattajaa. Ei tuollaisella kaverilla ole katu-uskottavuutta kpcomissa.....Piste.

Tikulla silmään, joka vanhoja muistelee. En nimittäin haluaisi olla Enon miehen ilonpilaaja, mutta pakko vähän on. Viestihistoriansa sisältää paljon Katajaa, pelaajia ja valmennusta kohtaan haukkumista. Ei nekään silloin vastanneet..... Nyt sitten ollaan olevinaan niin kannattajaa, niin kannattajaa. Ei tuollaisella kaverilla ole katu-uskottavuutta kpcomissa.....Piste!
En ole täältä katu-uskottavuutta hakemassa, minulle riittävät Joensuun pohjoisimman kaupunginosan soratiet.
en ole pysynyt uskollisena nuoruuteni ihanteille, vaan ymmärrys on onneksi vuosien mittaan kasvanut. Joen Suu, nyt grillihiilet pois hatusta, jäitä tilalle.
 
Viestejä
833
Ihmeellistä miksi tänne tullaan toisia nimimerkkejä syyttelemään. Ainakin ammatissani olen
Keskustelupalstalla.... Mitä keskustelua se on että haukutaan ja erotetaan pelaajia jotka eivät täällä pysty vastaamaan. No, onneksi Sten ja Vanttaja vastasivat irtisanojilleen tänään kentällä.

Sä oot melkonen veijari. Nytkin kehutaan vuolaasti jengiä ja peliä ja silti et sitä huomaa ;)


Nyt oli Vantajalla tekemisen meininkiä. Remontti Raymond ei kaatanut vanhaa palloiluhallia ;)
 
Viestejä
833
Urkalla voisi hyvin pelata enemmänkin näitä runkosarjan matseja kun yleisö mahtuu kyllä nykyisillä määrillä. Tunnelma ihan eri mitä areenalla, nautin!

Paitsi muutamat joutuvat seisomaan. Onneksi itse pääsin eturivin vip paikalle. Oli jännä katsoa peliä siitä! Palloiluhalli on toivottavasti vähän tunnelmallisempi ja tiiviimpi kun arena?
 
Viestejä
19 536
Ei mulla mitään hiiliä hatussa ole. Ja jäitä en päähäni laita.

Ja tähän vihonviimeiseksi lopuksi jankkaamisesta sopii varmaan muuan sanonta: Älkää tehkö niin kuin Enon Jets on tehnyt, vaan tehkää niin kuin hän nykyisin opettaa.....

No minä kylläkin teen aina niinkuin haluan......
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös