Koripallo.com

Kataja Basket 2022-23

Viestejä
1 352
Kuka sitten ottaa ne pakolliset tekut jos ei Virtanen ole puikoissa?Turunen tuskin ottaa on itse rauhallisuus tilanteessa kuin tilanteessa
 
Viestejä
2 831
Näyttää aika seksikkäältä koripallolta, todella hyvältä ;) Sanoko joku ettei kolmoset tipu, hä? ;) Puks, jytkytetään!
Kaikki heittää kolmoset sisään, tumppi on kuningas! Patsasta myös tumpille!
 
Viestejä
2 382
Hurjaa kolmostykitystä Katajalta varsinkin Hirvoselta. Katotaan jatkuuko sama loppuun asti. Yllättävän iso ero ainakin vielä
 
Viestejä
1 593
Oli muuten halpaa olutta ennen pelin alkamista. 3 e tölkki. Olen tätä samaa esitellyt meidän baarin pitäjälle, mutta ei ole vielä syttynyt. Pakko oli ottaa 2 peräkkäin, ettei baarinpitäjä jäänyt tappiolle.

Eipä meitä monta "tosifania" paikalla ollut. Mutta sitkeästi kannustettiin. Lommin puolesta eniten olen onnellinen. Paikkaa vasten saatiin Lommille luotua hyviä paikkoja. Ja sukka suhisi.
 
Viestejä
833
Oli muuten halpaa olutta ennen pelin alkamista. 3 e tölkki. Olen tätä samaa esitellyt meidän baarin pitäjälle, mutta ei ole vielä syttynyt. Pakko oli ottaa 2 peräkkäin, ettei baarinpitäjä jäänyt tappiolle.

Eipä meitä monta "tosifania" paikalla ollut. Mutta sitkeästi kannustettiin. Lommin puolesta eniten olen onnellinen. Paikkaa vasten saatiin Lommille luotua hyviä paikkoja. Ja sukka suhisi.

Muut tosifanit juo 1€ premium olutta ja ottaa sanalla aurinkoa ulkomailla. Onneksi Ruutu kuljettaa kuvan ja äänen.

Hieno matsi. Hieno peli Lommilta ja Hirvonen nyt on legenda. Kotietu hänellä tänään!

Hyvä Kataja!
 
Viestejä
2 831
Loistava peli eilen, ai ettien että jotta jytkyttää vieläkin, ja kohta on jo keskiviikko! Vilpas kaatuu niin jotta heiluu ja kotietu tulla rusahtaa niin jotta jysähtää, hieno peli tulossa, ja kevättä pukkaa! ;) Ennen ke. voikin paukutella kattomalla pesistä, lätkää ja huomenna etenniin dirre b;tä, jossa sukka heiluu myös! ;)

Vois kokkeilla muute tuota reeceäkin rosteriin joskus, jos vaikka törnerillä sattuu heikompi jakso ;) Ei muuta kun puksutellaan!

Ai niin, onko tj kehitelly jotain uutta leijareita ajatellen? taksitolpalla kuuluna huhua, jotta vilpas pelissä testataan jotain päräyttävää! Jytk.. ;)
 
Viestejä
833
Pelistä vielä. Jotenkin paljon vapautuneenpaa kuin mitä viimeiset, en jaksa laskea, pelit ovat olleet.

Olisiko Pistuuli sanonut:
1) Ihan ***** sama, tehkää mitä haluatte.
2) Lommi, Lindberg, Knihtinen ja Hirvonen. Unohdin remmin kotiin, joten tänään saa kolmosta heittää, ilman että joutuu vaihtoon, jos yksikin menee ohi.
3) Kouvojen ranka on kätki mm. Pöllän takia ja Hirvonen nyt vaan tuntee omien entisen pelikavereiden jetkut ja metkut.

Joka tapauksessa, Lommin onnistuminen oli minulle jopa hienompi asia kuin pelin selkeä dominointi, vikan erän alkua lukuunottamatta.

Hienoa oli myös se, ettei Kouvojen paikka tuottanut lainkaan ongelmaa. Klassinen Smithille sisään toimi hyvin, koska Toikkasesta ei ollut ilman Pöllää lainkaan vastusta ja kyllähän Smith muutaman terävän Hook-heiton teki. Hirvonen oli vihdoin sillä tasolla, jonka miellän kun pelaaja mietin. Tälläsiä pelejä pitäisi vaan saada lisää alle. Turnerkin oli rauhallinen ja virheitä ei tehnyt 10 pisteen edestä. Lindberg ehkä vaisu? En katsonut ihan koko peliä..

Loistavaa joka tapauksessa! Fanit kiittää ja kumartaa!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös