Koripallo.com

Korihait 2006-2007

Viestejä
27
Jurg von Bonsdorf sanoi:
Jos Mara Kuisma pelaa keskiviikkona, kuten huhut kertovat, niin Korihait olisi saanut pitkästä aikaa koko joukkueen kentälle. Mutta kun ei niin ei vieläkään.

Lauantaina sitten Ukiin taas kattomaan peliä. Huhujen mukaan Kauha treenaa jo, mutta milloinkahan mahtaa koittaa pelamista?
Kuisma pelaa keskiviikkona. Ja mitä Kauhaan tulee niin ei tänään ainakaa harjoituksissa ollut.hän on aina välillä mukana, mutta ei ole vielä ollut yhdissäkään harjoitukssissa kaikissa harjoitteissa mukana. Itse on sanonut, että tammikuun kuluessa pitäisi päästä pelaamaan.Pelaamisesta ei tarkempaa tietoa.
 
Viestejä
4 452
Ihan hyvä haastattelu valmentaja Rantasesta tämänpäivän aluesanomissa: http://www.aluesanomat.fi/artikkeli.phtml?id=14820
 

reb

Viestejä
336
Timi sanoi:
Ihan hyvä haastattelu valmentaja Rantasesta tämänpäivän aluesanomissa: http://www.aluesanomat.fi/artikkeli.phtml?id=14820

mistäköhän epäilykset Edin jäämisestä kotiin oli lähtenyt liikkeelle? ::)
 
Viestejä
4 452
reb sanoi:
mistäköhän epäilykset Edin jäämisestä kotiin oli lähtenyt liikkeelle? ::)

Itse en kuullut mistää muualta kuin BigFishiltä, joka siitä kirjoitti toisessa topikissa!! Mutta ilmeisesti ollut asetta suurempi tornado kun on valmentajaa ja toiminnanjohtajaakin häiritty?
 

reb

Viestejä
336
Timi sanoi:
Itse en kuullut mistää muualta kuin BigFishiltä, joka siitä kirjoitti toisessa topikissa!! Mutta ilmeisesti ollut asetta suurempi tornado kun on valmentajaa ja toiminnanjohtajaakin häiritty?

niinpä! ed ihmetteli tota "lapsi sairas, parempi tarjous puolasta" kuulemani mukaan itsekin. on tää kummaa meininkiä. no, pääasia että kaikki kunnossa, toivottavasti tänään peli kulkee.
 
Viestejä
4 452
reb sanoi:
niinpä! ed ihmetteli tota "lapsi sairas, parempi tarjous puolasta" itsekin. on tää kummaa meininkiä. no, pääasia että kaikki kunnossa, toivottavasti tänään peli kulkee.

Itse ainakin käsitin tuon "isä kuollu, lapsi sairas jne." jutun vitsinä BigFishin kirjoitukseen, että Ed ei tulisi. Katso tuolta BigFishin, Jaffan ja A.Taten kirjoituksia. http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=22973.0
 

reb

Viestejä
336
Timi sanoi:
Itse ainakin käsitin tuon "isä kuollu, lapsi sairas jne." jutun vitsinä BigFishin kirjoitukseen, että Ed ei tulisi. Katso tuolta BigFishin, Jaffan ja A.Taten kirjoituksia. http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=22973.0

joo minä myös. joku suuri fani oli pelästynyt ;)
 
Viestejä
27
eipä vaan näytä tuo kurssi kääntyvän, vaikka oli Kuismakin mukana.. Ilmeisesti katseet on vaan suunnattava tuleviin karsintoihin... :-\
 

go

Pasi kentälle, Ja Yates pelaamaan.
ja jos ed otetaan jatkossakin kahdella kaikissa peleissä niin tarvitaan enemmän kaukoheittoja.
 
Viestejä
27
eipä tuo Nelson kuitenkaan mikään varsinainen kaukoheittäjä ole..vaikkakin, kun heittää, kolkit uppoaa tuolla 45%:n tarkkuudella. Vertailun vuoksi Lehtilä 22.6% ja Lehto 26.7%. Molemmat kuitenkin ymmärtääkseni hyviä kaukoheittäjiä, prosentit vain näyttäis toista...ja harvemmin muistaakseni Uuteenkaupunkiin on saatu sellaista todellista kolmosten heittäjää, jolla heitot uppoaisi tasaisesti. Korjatkaa, jos olen todella väärässä.. ;D
 
Viestejä
386
Tommy sanoi:
eipä tuo Nelson kuitenkaan mikään varsinainen kaukoheittäjä ole..vaikkakin, kun heittää, kolkit uppoaa tuolla 45%:n tarkkuudella. Vertailun vuoksi Lehtilä 22.6% ja Lehto 26.7%. Molemmat kuitenkin ymmärtääkseni hyviä kaukoheittäjiä, prosentit vain näyttäis toista...ja harvemmin muistaakseni Uuteenkaupunkiin on saatu sellaista todellista kolmosten heittäjää, jolla heitot uppoaisi tasaisesti. Korjatkaa, jos olen todella väärässä.. ;D

Kauha tiputtaa kolkit aika tappavan varmasti, kuten myös Kuisma.
 
Viestejä
5 339
Nyt se tapahtui,että korihaitten kotimaiset voitti vastapuolen kotimaiset pisteissä ;)
 
Viestejä
204
Tommy sanoi:
harvemmin muistaakseni Uuteenkaupunkiin on saatu sellaista todellista kolmosten heittäjää, jolla heitot uppoaisi tasaisesti. Korjatkaa, jos olen todella väärässä.

Jari "Jallu" Raitanen
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös