Koripallo.com

Korihait 2018-2019

Status
Viestiketju on suljettu.

divariin

Ei nyt varsin vakuuttavalta näytä.
Joka vuosi on nyt hommattu divarista pelaajia ja divarijenkkejä ja tulos on tunnettu.

Toki viime kauden pelaajat lähtevät muualle kun vieläkin on palkat maksamatta.
 
Viestejä
1 375
Ei nyt varsin vakuuttavalta näytä.
Joka vuosi on nyt hommattu divarista pelaajia ja divarijenkkejä ja tulos on tunnettu.

Toki viime kauden pelaajat lähtevät muualle kun vieläkin on palkat maksamatta.
Eikö linsenssi haettaessa liitti kertonut että kaikki velvoitteet on hoidettu
 
Viestejä
581
Taitaa olla uraauurtava ulkomaalaishankinta, kokemusta Norjasta (!!!), Luxemburgista ja Suomen 1B-divisioonasta. Ennenkuulumatonta.
 

Kirsi

Jep. Ei ainuttakaan liigapelaajaa vielä rosterissa.
Mitähän tuo johtokunta oikein touhuaa??
Jos ei ole rahaa, tai kiinnostusta kerätä sitä niin kannattaako mennä liigaan.
 
Viestejä
1 375
Jep. Ei ainuttakaan liigapelaajaa vielä rosterissa.
Mitähän tuo johtokunta oikein touhuaa??
Jos ei ole rahaa, tai kiinnostusta kerätä sitä niin kannattaako mennä liigaan.
Miten määrität kuka on liigapelaaja?
 

mörökölli

Ei hyvältä näytä, taitaa jäädä kausikortti hommaamatta.
 

Katsojista

Todelliset kannattajat ja koripallon ystävät painavat takamusta Pohitullin penkkiin joka kausi, gloryhuntterit satunnaisesti ja tuuliviirinä käyttäytyen.
 
Viestejä
1 375
Kuitenkin toi kausikortti haaste mennyt hyvin joten katsomossa pitäisi enemmän olla ihmisiä kuin viime kaudella.Annetaan nyt työrauha joukkueenkasamiseen uskoisin et valmentaja tietää mitä haluaa budjetin puitteissa.Asiat etenee kuten uuden hallinkin suhteen.
 
Viestejä
77
Kausikorttihankkeessa on Korihaiden "myyntisrategia" unohtanut erään tärkeän pointin. Kausikortit syövät kertalippijen myyntiä, mutta eivät kasvata yleisömäärää. Näin halvalla kun aletaan myymään tuotetta, moni on varmaan yhdistänyt ostonsa. Samalla kausikortilla käy pelejä katsomassa useampi ihminen, jotka muuten olisivat ostaneet kertalipun.
 
Viestejä
1 375
En tohon ihan usko paljon kortteja ostaneet firmat ja yritykset jotka yrittävät saada uusia katsojia katsomoon.Tietenkin yksityisetkin niitä varanneet kuten itsekin 2kpl itselle ja tyttärelle.Toki tytär ei olisi tarvinnut kun itse pelaa korihaissa ja pääsee juniori lisenssin kanssa otteluihin.Paljon on kiinni ketä pelaajia saavat lopuiksi jos hyvin menee uskon katsomossa olevan enemmän kuin viime kaudella
 
Viestejä
378
Terve. Itse olen siis sitä mieltä että katsojat löytävät ennemmin Ujk::n eli siis (paikallinen jääkiekkojoukkue) peleihin kun korihaiden peleihin. Se on siis veikkaukseni, toivotaan että olen väärässä.
 
Viestejä
2 333
No nyt oli yllättävä uutinen.

Virtus Lumezzane ja Italian kolmossarja. Millainen lie taso?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös