Koripallo.com

Korisliiga ja Ruutu

Viestejä
656
Olipas luokaton esitys Palotieltä tänään. Kun ottelun voitosta taisteltiin lopussa niin Palotie huusi ja hehkutti Vilppaan koreja. Kouvojen koreista tuli vain virkamiesmäinen toteamus. Puolueellisuuden hän tietenkin tulee kiistämään mutta ilmiö on ollut todettavissa jo monta kautta, kun toisella joukkueella on nimekkäämpiä pelaajia (joiden kanssa hän haluaa kaveerata) hän hehkuttaa kyseistä joukkuetta selostuksissaan selkeästi enemmän. Onneksi finaaleja hän ei tule tällä tavalla turmelemaan koska molemmista finalisteista löytyy tarpeeksi nuoleskeltavaa.
Naulan kantaan, erityisesti tämä tunnettujen pelaajien kanssa kaveeraaminen. Eihän hän esimerkiksi Huffistakaan sanonut koskaan mitään negatiivista.
 
Viestejä
2 415
Palotie innostuu kun Lokit saa hiemankin kiinni.

Heh! Ja pelin ekalla puoliajalla joku oli Twitterissä kommentoinut, kun Palotie hehkuttaa vain Nokian koreja. :)

Tuohon kysymykseen Palotie kommentoikin pelin aikana, että useimmiten se menee niin että hyvin pelaavan joukkueen suorituksia selostaja hehkuttaa ja pyrkii nostattamaan pelin momentumia (elää hetkessä?).. Tästä nosti esimerkkinä juurikin lauantaisen Vilppaan toisen puoliajan nousun Kouvoja vastaan.
 
Viestejä
1 674
Kuka vastaa Ruudun lähetyksissä pistetilanteen päivittämisestä?
 
Viestejä
176
Lähetyksen ohjaaja.
Ellei sitä osata lukea tulostaulujärjestelmästä, jolloin sen pitäisi seurata tulostaulun pisteitä. Minulla on vähän sellainen tunne, että ainakin joissan automaattikameraratkaisuiss näin on. Ainakin erityisesti, jos hyökkäysaikakellokin kulkee mukana.
 
Viestejä
317
Ellei sitä osata lukea tulostaulujärjestelmästä, jolloin sen pitäisi seurata tulostaulun pisteitä. Minulla on vähän sellainen tunne, että ainakin joissan automaattikameraratkaisuiss näin on. Ainakin erityisesti, jos hyökkäysaikakellokin kulkee mukana.
Kyllä, asia on automaattikameralähetyksissä näin, mutta Korisliigan puolella ei.
 
Viestejä
1 674
Palotie kiintiö tuli täyteen.

Palkatkaa se nyt jumalauta jonnekkin valmentajaksi tai vaikkapa Koiviston henkilökohtaiseksi hierojaksi nimittäin joku fetissi hänellä näyttää olevan kyseistä pelaajaa kohtaan ja ihan turha jauhaa mistään momentumeista.
 
Viestejä
2 415
Palkatkaa se nyt jumalauta jonnekkin valmentajaksi tai vaikkapa Koiviston henkilökohtaiseksi hierojaksi nimittäin joku fetissi hänellä näyttää olevan kyseistä pelaajaa kohtaan ja ihan turha jauhaa mistään momentumeista.

Onhan se ennennäkemätöntä ja anteeksi antamatonta, kun selostaja hehkuttaa hienoja suorituksia. :) Pitäisi vaan monotonisesti todeta, että "Nyt Vilppaan pelaaja teki korin". :rolleyes:

fzSZ.gif
 
Viestejä
1 674
Onhan se ennennäkemätöntä ja anteeksi antamatonta, kun selostaja hehkuttaa hienoja suorituksia. :) Pitäisi vaan monotonisesti todeta, että "Nyt Vilppaan pelaaja teki korin". :rolleyes:
Kun Palotie ei pysty hehkuttamaan molempien joukkueiden hienoja suorituksia niin se käy vähän hiertämään. Ehkä surkuhupaisimpina esimerkeinä tänään Koiviston ja Butlerin suorittamat hienot blokit. Koiviston kohdalla ulvontaa ja päälle kehuja. Butlerin kohdalla monotoninen toteaminen "Butler ennättää torjua", tosin ääni ehti jo hieman kohota koska heitto lähti Koiviston kädestä.
 
Viestejä
1 818
Täällä näköjään päivitetty hintoja, urheilu 5€/kk ja ei mainoksia 4€/kk. Olen valmiimpi maksamaan enemmän tuosta Ei mainoksia kuin tuosta itse Ruudusta. Varmaan siellä toimisolla joku on tuon huomannut myös, voidaan laskea Ruudun hintaa, koska rahathan me saadan paremmin tuolla ei mainoksia luksuspalvelulla.
 
Viestejä
2 238
Voi luoja tota kitinää tosta Palotien selostuksesta. Kyllä se pentele vie hehkutti ja huusi aikalailla molempien htviä suorituksia. Ja esim koivarin blokki oli kyl aika haalea kovimpiin huutoihin nähden.. Mut ottaahan se koville ja aistit herkistyy kun "väärä" joukkue vie. JAXUJA kaikille <3 :D
 
Viestejä
1 862
Ruudun asiakaspalvelu lähestyi iloisissa merkeissä:

Tietoa Ruutu+ Urheilu & Ei mainoksia -tilauksen hinnasta

Ruudussa jokainen asiakas voi räätälöidä tilauksensa sen mukaan, mitä sisältöjä itse haluaa katsoa. Urheilu-tuotteen lisäksi voit valita, katsotko ohjelmia mainoskatkoilla vai ilman.

Kustannusten muuttumisesta johtuen Ruudun hinnoittelua on päivitetty ja jatkossa Ruutu+-tilauksen hinta on 6,99 €/kk, Urheilu-tuotteen hinta on 5 €/kk ja Ei mainoksia -tuotteen hinta on 4 €/kk.

Tilaukseesi kuuluu sekä Urheilu-tuote että Ei mainoksia -tuote ja tilauksesi hinta nousee 11.5.2023 alkaen yhteensä +3,04 €/kk. Jos et halua, että Ruutu+-tilauksesi hinta nousee, voit muuttaa tilaustasi 10.5.2023 asti.


Nyt hinta 12,95 ja jatkossa siis 15,99. Toinen korotus vasta viimeisen vuoden aikana.
 
Viestejä
3 084
Ruudun asiakaspalvelu lähestyi iloisissa merkeissä:

Tietoa Ruutu+ Urheilu & Ei mainoksia -tilauksen hinnasta

Ruudussa jokainen asiakas voi räätälöidä tilauksensa sen mukaan, mitä sisältöjä itse haluaa katsoa. Urheilu-tuotteen lisäksi voit valita, katsotko ohjelmia mainoskatkoilla vai ilman.

Kustannusten muuttumisesta johtuen Ruudun hinnoittelua on päivitetty ja jatkossa Ruutu+-tilauksen hinta on 6,99 €/kk, Urheilu-tuotteen hinta on 5 €/kk ja Ei mainoksia -tuotteen hinta on 4 €/kk.

Tilaukseesi kuuluu sekä Urheilu-tuote että Ei mainoksia -tuote ja tilauksesi hinta nousee 11.5.2023 alkaen yhteensä +3,04 €/kk. Jos et halua, että Ruutu+-tilauksesi hinta nousee, voit muuttaa tilaustasi 10.5.2023 asti.


Nyt hinta 12,95 ja jatkossa siis 15,99. Toinen korotus vasta viimeisen vuoden aikana.
60% korotus vuodessa ja käytännössä mitään ei ole lisätty tarjontaan.
 
Viestejä
7 403
Olen hyvin vähän katsonut korista. Niinpä minulla on omituinen kysymys. Olen katsonut Ruudusta muutaman pelin ja ihmetellyt, miksi pelaajat nostavat jalkaansa pelin ollessa poikki ja ikäänkuin ottavat kädellään tossun pohjasta jotain?
Parketilla on aina enemmän tai vähemmän pölyä ja muuta likaa. Pelatessa pöly kertyy kenkien pohjiin ja tekee niistä liukkaat.

Kun kengät tuntuvat liukkailta, pelaajat pyyhkivät hien kostuttamilla käsillään pahimpia pölyjä pois kengänpohjista. Pyyhkäisyn jälkeen kengät tuntuvat hetken aikaa "tiukemmilta" eli ottavat paremmin kiinni parkettiin. Pidemmällä aikavälillä pyyhkäisyjen vaikutus on varmaan aika mitätön, mutta tuosta tulee joillekin pelaajille jopa lähes pakko-oireinen reaktio ja kädet hakeutuvat kengänpohjille lähes itsestään aina pelikatkoilla.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös