- Viestejä
- 6 619
Joo, kyllähän evp KP.comilainen kuitissaan ihan oikeassa on.
Niin, tuon on tehnyt joku, jolla ei ole hajuakaan miten noita tehdään, ei minkäänlaista some-askarteluharrastusta. Pienellä vaivannäöllä Karhun ”sometalliin” varmasti sais pari innokasta nuorta, vaikka vaihtuvalla tekijällä. Kai sitä lakeuksillakin nuoriso snäptsättää ja tiktokkaa? Yhdessä tekemisen meininkiä kun muuten(kin) on.
Tulipa mielenkiinnosta tsekattua Korisliiga-seurojen budjetteja kausilta 2015-21. Pyrintö ollut joka kaudella budjettilistauksen häntäpäässä, käynyt tasaväkistä budjettipainia mm. Ura-Basketin kanssa.
Miten tuo on edes mahdollista Suomen toisiksi suurimmalla talousalueella?
Voisko johtua että on yleisseuraTulipa mielenkiinnosta tsekattua Korisliiga-seurojen budjetteja kausilta 2015-21. Pyrintö ollut joka kaudella budjettilistauksen häntäpäässä, käynyt tasaväkistä budjettipainia mm. Ura-Basketin kanssa.
Miten tuo on edes mahdollista Suomen toisiksi suurimmalla talousalueella?
Tampereella on uusi hieno jäähalli ja pesisareena sekä Tammelaan kohoaa uusi futisstadioni. Olin viikonloppuna Pyynikillä katsomassa koriksen harkkapaliä ja kyllä olosuhteet verrattuna noihin kahteen uutuuttaan kiiltävään on poikkeuksellisen iso.
Mutta nyt on tullut sitä Kik Jamsin toivomaa somesisältöä. Ei mennyt hukkaan sekään kuitti.Pyrinnön markkinointi voisi myös auttaa, jos pitäisi omat nettisivut jotenkin ajan tasalla. Vai onko tällä kaudella vain 6 pelaajaa ajantasainen tieto?
Kauden 2023-2024 pelaajat
pyrinto.fi
Oma mielipide on se, että seurojen pitäisi ottaa some paremmin haltuun. Se ei kuiteenkaan tarkoita sitä, että kaikki pitäisi tehdä itse (huonosti tehty sisältö on enemmänkin säälittävää/huivittavaa). Ehkä Korisliiga seurat odotavat liikaa, että salit täyttyy Susijengin menestymisen myötä ja kyllä liitto hoittaa rummutuksen heidän puolesta.
En ole ihan varma minkälaisia määriä kausikortteja seurat myy, mutta en usko, että niitä ihan älyttömästi menee. En ole edes ihan tietoinen korttien hinnoittelusta. Somen avulla pitäisi saada houkuteltua niitä satunnaiskatsojia, joista sitten saadaan tehtyä niitä faneja ja tulevia kausikorttilaisia.
Ja vielä pitää muistaa, että some on muutakin kuin Twitter, Facebook ja Instagram.
Toki pelaajienkin olisi hyvä ymmärtää, että ovat osa tätä sirkusta. Tarvitaan persoonia ja kaikista ei siihen ole.
Kenellä on teidän mielestä parhaiten some hallussa?
Lahti Basketballilla tyylikkäin kokonaisuus. Mustavalkoteema kaikessa, hyviä somejulkaisuja, kaikinpuolin ammattimaista tekemistä somessa.
Rekry on tällä hetkellä vasta auki.Pyrinnön markkinointi voisi myös auttaa, jos pitäisi omat nettisivut jotenkin ajan tasalla. Vai onko tällä kaudella vain 6 pelaajaa ajantasainen tieto?
Rekry on tällä hetkellä vasta auki.
Juuri saamamme tiedon mukaan Pyrintö hakee Miesten Korisliigan tiedottajaa (korvaus), Markkinointivastaavaa (korvaus) ja "Myyntivoimaa" (provikka).
Ehkä comilta löytyy Pyrintö-henkisiä somemestareita näihin hommiin? Yhteystiedot hakuihin ne tutut, yv:llä toki allekirjoittaneeltakin.