Koripallo.com

KTP 2019-2020

Viestejä
1 283

Tästähän voi vetää johtopäätöksiä että kokoonpanoon voi tulla muutoksia, jos esim. tänään tullaan vaan paikalle...:confused: Alkaa olemaan seurajohdollakin mitta täysi...
 
Viestejä
765
KTP:lle illan ottelun pitäisi olla läpihuuto juttu. Kouvoilta on joukkueen paras pisteiden tekijä pois pelistä ja tästä syystä rotaatio hakusessa, mikä varmasti näkyy eritoten hyökkäyspäässä. KTP:n pitäisi ottaa 30 pinnan voitto tänään.
 
  • Tykkää
Reaktiot: CZ
Viestejä
1 168
KTP taisi voittaa Syyskauden epätasaisimmat esitykset -palkinnon. Parhaimmillaan hiton kova, päättäväinen ja varsinkin korin alla dominoiva. Välillä peli oli taas aivan karmean välinpitämätöntä ja passiivista pelaamista jossa pelaamisen punainen lanka oli hukassa.

Tällainen joukkue tekee sarjasta mielenkiintoisen, kun et voi olla ollenkaan varma mitä tänään on luvassa. Monen (vedonlyöjä, coach) kannalta sama touhu voi olla hermoja riistävää.
 
Viestejä
1 095
Ois tullut isompi voitto ilman Pinkstonia. Äijällä ois potentiaalia , vaikka mihin mut asenne ihan surkea. Puolustaminen ei kiinnosta ja puskee vaan yksin. Onneksi muita lopussa kiinnosti voitto, niin puolustus parani. Hompalta hyvä viimeinen jakso Jos ois mun päätettävissä niin Pinkston vaihtoon.
 
Viestejä
146
Eiks se Calhuuni vapautunut nyt Katajasta, niin se varajenkiksi ja jos Pinkstonin leuat vaan louskuu eikä joukkuepeli kiinnosta, niin sitten pelaavaan kokonpanoon.
 
Viestejä
417
Ois tullut isompi voitto ilman Pinkstonia. Äijällä ois potentiaalia , vaikka mihin mut asenne ihan surkea. Puolustaminen ei kiinnosta ja puskee vaan yksin. Onneksi muita lopussa kiinnosti voitto, niin puolustus parani. Hompalta hyvä viimeinen jakso Jos ois mun päätettävissä niin Pinkston vaihtoon.

Samaa mieltä, taitoa löytyisi vaikka muille jakaa, mutta motivaatio on kuin harjoituspelissä. Onko miehellä jotain loukkaantumista mitä salailee, vai voiko oikeasti asenne olla noin löysä? Silloin, kun Pinkston "innostuu" pelaamaan, on mies melkein pitelemätön, mutta 90% ajasta ottaa "helppoja"/laiskoja ratkaisuja, eli 1vs1 kolmosia, tai jonkun puolihuolimattoman ajon korille, menettäen pallon tai saaden hyökkääjän virheen. Puolustuspäässä puolestaan apupuolustus ei kiinnosta ja toiminta muutenkin uskomattoman laiskaa.

Hyvinä hetkinä mies taas tekee ihan mitä tahtoo, ajaa järkevästi korille ja hankkii virheitä vastustajalle, vie puolustajansa poustiin ja viimeistelee uskomattomilla suorituksilla tai jakaa hienoja syöttöjä kavereille. Puolustuspäässäkin osaa olla todella "järkevä" ja hakea hyviä riistoja yms. Miten voi sama pelaaja vaihdella sysipaskasta sarjan parhaaseen vahvistukseen molemmissa päissä kenttää, ja vieläpä saman pelin aikana useamman kerran? Todella erikoista.
 
Viestejä
450
Olen alusta saakka ollut sitä mieltä että Pinkston on todella hyvä pelaaja, mutta kaverin saaminen innostumaan pelistä onkin sitten se toinen juttu, taidot ei katoa mihinkään mutta välillä tuntuu ettei peli vaan kiinnosta, vaikka kunnioitan Tomppaa hyvänä valmentajana, niin väitän ettei Kaminen osaa käsitellä Pinkstonia oikein, eli ei tunnu otetta jotenkin löytyvän eikä noi kemiatkaan oikein kohtaa, nuo keskinäiset väittelyt ei kuulu peliin. Kaminen itse kertoi että Jontun kanssa meni aikaa että löydettiin se yhteisen sävel, ehkäpä pitäisi tovi miettiä sen saman asian kanssa Pinkstonin suhteenkin, ehkäpä kaveri ei oikeasti olekkaan niin kovapäinen kuin näyttää....
 
Viestejä
1 095
Pinkstonista vielä, minun mielestäni kaveri pitää itseään liian hyvänä korisliigaan. Asenne on kaverilla ylimielinen se näkyy katsomoonkin ihan selvästi. Itse en ole seurannut mut ei kuulemme kättele tuomareita ennen peliä. Huhujen mukaan yöelämään asennetta piisaa. Toivottavasti alkaisi pelaamaan joukkueelle, niin meillä ois mahkuja vaikka mihin.
 
Viestejä
146
Olen alusta saakka ollut sitä mieltä että Pinkston on todella hyvä pelaaja, mutta kaverin saaminen innostumaan pelistä onkin sitten se toinen juttu, taidot ei katoa mihinkään mutta välillä tuntuu ettei peli vaan kiinnosta, vaikka kunnioitan Tomppaa hyvänä valmentajana, niin väitän ettei Kaminen osaa käsitellä Pinkstonia oikein, eli ei tunnu otetta jotenkin löytyvän eikä noi kemiatkaan oikein kohtaa, nuo keskinäiset väittelyt ei kuulu peliin. Kaminen itse kertoi että Jontun kanssa meni aikaa että löydettiin se yhteisen sävel, ehkäpä pitäisi tovi miettiä sen saman asian kanssa Pinkstonin suhteenkin, ehkäpä kaveri ei oikeasti olekkaan niin kovapäinen kuin näyttää....
Eiköhän Tomppa junnuvalmentajana oo tottunut käsittelemään murkkupoikia, olivatpa ne minkä ikäisiä tahansa
 
Viestejä
19 536
Miksi? Saakelin kovia äijiä kaikki. Kotimaisethan siellä pettää. Skamo ainoa onnistuja tänäänkin. Minne se Pauntsikin on hävinny. Kamisen koirankoppiin kai? Kuukkasella olisi ollut vire päällä, mutta sinne koppiin Kaminen pakitti hänetkin....

Kamiselle potkut! Mutta kun rahat on sielläkin loppu, niin mitään muutoksia ei oo ei tuu....On Suomi niin köyhä maa.....
 
Viestejä
216
Kevin voidaan pitää. Ponkston on pelle ja Wesley hymyilee silloin kun seisoo käsillään.
Russofobia muuten vaan pehmoinen
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
417
Kevin voidaan pitää. Ponkston on pelle ja Wesley hymyilee silloin kun seisoo käsillään.
Russofobia muuten vaan pehmoinen

Mielenkiintoiset mielipiteet. Langford ollut tällä kaudella todella ailahtelevainen heittonsa kanssa, joka nyt on oikeastaan kaverin ainoa ase hyökkäyspäässä. Puolustuspäässä pärjää hyvin senttereitä vastaan.
Pinkstonista olen mielipiteeni kertonut, avaria poskeen ja asenne kuntoon, niin on sarjan top3 jenkkejä.
Wesley on erittäin monipuolinen pelaaja, ja KTP:n tilastokärki melkein joka sarakkeessa, hullu pitäisi olla jos miehen kotiin laittaisi.
Russo on kokoisekseen todella lahjakas ja liikkuva pelaaja, jota ei jostain syystä osata vieläkään hyödyntää hyökkäyksessä kuin satunnaisesti. Palloa postiin tai ajoon, eikä kulmakolmosiin kaarelle..

Mitä tapahtuisi, jos Kaminen laittaisi seuraavaan peliin avaukseen 4 jenkkiä ja Lehtorannan, vaihdosta eniten minuutteja Skamolle, Kuukkaselle ja Hompalle? Rotaation kaventamista kannattaisi kokeilla, sillä aivan varmasti vaikuttaa pelaajien psyykkeeseen, alitajuntaisesti ainakin, tuo peluutuksen ailahtelevaisuus.
 
Viestejä
1 095
Pinkstonista oon oman näkemykseni kertonut. Muista sen verran ,et hyökkäyksessä näkisin mielelläni Russon korin alla enempi. Kevin on paikkansa ansainnut. Wesley vois olla vähän aktiivisempi, tyytyy välillä vaan liian näkymättömään rooliin. Kotimaisista Skamo on yllättänyt minut positiivisesti. Hompan otteet heittelee liikaa. Joonas vain väläyttelee ois parempaakin kykyjä. Mut uusi vuosi uudet kujeet.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös