Koripallo.com

Miesten EM-karsinta - Sudet näyttää epäilijöille!

Pääseevätkö Suomen miehet EM-kisoihin?

• Kyllä

Ääniä: 123 44,9%
  • Ei

Ääniä: 151 55,1%

• Äänestäjiä
    274
Vs: Miesten EM-karsinta - Kohti Puolaa

Maanantaivalmentaja sanoi:
Näistä toiveena:
Portugali
Tsekki
Bulgaria
Suomi
Samoilla linjoilla toivelohkon suhteen. Tsekin saaminen kakkoskorista olisi äärettömän tärkeää jatkomahdollisuuksien kannalta. Latvia on vielä ok, kunhan vältetään Italia ja Turkki.
peru sanoi:
Arvontaahan voi seurata suorana Fiban sivuilta: http://www.fibaeurope.com. Alkaa Suomen aikaa kello 12.
Kiitos tiedosta. En olisi noin aikaisin tajunnut ruveta väijymään. Jännäksi menee...

Edit: Samalla arvotaankin kaikki lohkot naisista nuoriin. Yhteensä 16 sarjaa eikä mitään ole vielä aloitettu arpoa. Onko kukaan löytänyt tarkempaa aikataulua tapahtumalle?

Komento takaisin. Tietenkin meni aikavyöhykkeet sekaisin. Sori. Kello 13 alkaa siis arvonta ja järjestyksestä ei ole ainakaan minulla tietoa. Edellä saattaa siis parhaimmassa tapauksessa olla 14 arvontaa ennen kuin päästään miesten karsintoihin.

peru sanoi:
Komento takaisin. Tietenkin meni aikavyöhykkeet sekaisin. Sori. Kello 13 alkaa siis arvonta ja järjestyksestä ei ole ainakaan minulla tietoa. Edellä saattaa siis parhaimmassa tapauksessa olla 14 arvontaa ennen kuin päästään miesten karsintoihin.
Eikös se ole klo 11 CET eli 12 täkäläistä aikaa?

Laku Pedersen sanoi:
Eikös se ole klo 11 CET eli 12 täkäläistä aikaa?
No niinhän se on. Minä lopetan sekoilun tähän. :-X

foreveryoung sanoi:
Koskas noi siis arvotaankaan?
Eli aikataulun mukaan arvonta on parhaillaan menossa, mutta ei tuolla fiban live-seurannassa vielä hirveästi aktiviteettiä ole.

Joo ei näytä täälläkään tapahtuvan mitään. Mikälie sitten on vikana tossa.

peru sanoi:
Eli aikataulun mukaan arvonta on parhaillaan menossa, mutta ei tuolla fiban live-seurannassa vielä hirveästi aktiviteettiä ole.

No sitähän mäkin täällä, että olenko mä ihan pihalla kaikesta ;D

No nyt päivitty jotain liveä noihin edellisiin. Että oisko jotain viivettä ollut tai aika ilmotettu väärin.

A-lohko

Italia, Serbia, Bulgaria ja Unkari Suomen seuraksi.

Täytyy toivoa että karvakourat napsivat pisteitä muilta ja samalla itse voittaa Bulgaria sekä Unkari. Ristiinpelaamisia, ristiinpelaamisia!

Perisuomalainen tappiomieliala näköjään jo vallalla ja "tosiasiat on tunnustettu". ::) Möttöläkin oikein toivotteli katsojat tervetulleeksi seuraamaan, kun nämä koripallon huippumaat antavat Suomelle selkään. Eihän sellaista viihdettä joka päivä näe!

On aika helvetin surullista, jos maajoukkueen keulakuva ei usko omiinsa tuon enempää. Tai vaikka ei uskoisikaan, niin pitäisi edes turpansa kiinni mediassa ja jauhaisi jotain liturgiaa siitä, miten kisapaikkaa lähdetään ehdottomasti hakemaan.

Karsinnoissa ainakin Italia on täysin mahdollista voittaa, jos joukkueelle sattuu vähänkin huono päivä ja Suomelle hyvä.

Koko koripalloileva Eurooppa on jo varmasti kirjoittanut meidän lohkostamme kaksi jatkoonmenijää eli Italian ja Serbian. Emme kuitenkaan lähde antautumaan kättelyssä, vaan taistelemme varmasti viimeiseen peliin asti, Möttölä lupaa.

Itse en ole näynyt kun yllä olevankommentin, mikä on ihan paikkansapitävä mutta ei missään nimessä "hanskat tiskiin" lyövä.

Toivottavasti Suomi menee kisoihin, mutta yhtä lailla kiinnostaa B-divisioonaan putoamisen välttäminen. Tietääkö kukaan mikä on sarjajärjestelmä putoajia etsittäessä?

B ja D -lohkot olisivat olleet huomattavasti "helpompia". No, ei muuta kun hoidetaan Unkari ja Bulgaarit ja muutama yllätys +ristiinpelaamisia. Kyllähän suomen alle 20-vuotiaatkin kaatoivat Italian kaksi vuotta siten... ;)

Anteeksi negatiivisuuteni, mutta miten ihmeessä yli puolet vastaajista uskoo Suomen pääsevän kisoihin?
Muistetaan se, että viime karsinnoissa taistelimme itsemme pois rupuisesta B-sarjasta, eikä sekään ollut mikään läpihuutojuttu. Tietenkin olen onnellinen Suomen puolesta ja miehet saavuttivat tavoitteen eli nousun ja tästä on hyvä jatkaa, mutta että samantien sitten kisoihin asti?!? Nyt realismia peliin. Toivottavasti Suomi pystyy vakiinnuttamaan paikkansa A-sarjassa - koska tulevasuus näyttää jokseenkin lupaavalta(Koponen, Lee, Haanpää) - jotta sitten joku kaunis päivä voitaisiin oikeasti pelata pääsystä kisoihin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.