Koripallo.com

Moderoinnin toimenpiteet

Minua kiinnostaisi (todella) vähän tietää, että kenellä kaikilla on useampi nikki ja erityisesti se, että kuka on tuo forumin näennäisesti asiallisin kirjoittaja. Ilmeisesti ainakin PT:tä on epäilty jonkun isomman asumiseen liittyvän lainan takaajaksi. Itsehän olen hölmöillyt tällä omalla nikilläni useammankin lepohetken arvoisesti ja jäähyt ovat olleet kyllä ansaittuja.

Tuo "ota itseäsi niskasta kiinni" ei suoranaisesti liittynyt millään lailla Siri Majan ja Ylläpidon väliseen keskusteluun. Ko. lausahdus on vaan niin juntti, typerä ja perisuomalainen sanonta ettei mitään rajaa, joten kukapa muu kuin minä sitä käyttäisi. :)

Ja hieman kaipaan Askelmerkkiä, tuota korispalstojen helmeä. Tietysti monenmoista harmitusta on havaittavissa, kun me korisporukat ollaan niin "älykkäitä".

Kannattaa vaikka katsoa Ano Turtiaisen videoita välillä, niin helpottaa.

Viimeksi muokattu:

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Olen muuten miettinyt että onko tosiaan niin, että täällä koripallo.com foorumeilla ei ole mitään IP checkiä siihen että jos jollain on samasta IP-osoitteesta 2 eri accounttia? Mun mielestä semmoinen pitäisi ehdottomasti estää, vaikka kyseessä olisi "veljen accountti".
Kyllä on tarkistuksia. Mutta dynaamiset IP-osoitteet tarkoittavat sitä, että n. joka toisella käyttäjällä on tiedoissaan samoja IP-osoitteita kuin jollain toisella käyttäjällä.

Rekisteröitymisen yhteydessä tarkistamme kaikki uudet tunnukset manuaalisesti ennen niiden hyväksymistä. Muutenkin meillä on aika hyvin keinoja tällaiseen tarttua, ja ennemmin tai myöhemmin käry käy, vaikka kuinka kuvittelisi VPN:ää käyttämällä tai jotenkin muuten onnistuvansa piilottamaan jälkensä.

Kyllä on tarkistuksia. Mutta dynaamiset IP-osoitteet tarkoittavat sitä, että n. joka toisella käyttäjällä on tiedoissaan samoja IP-osoitteita kuin jollain toisella käyttäjällä.

Rekisteröitymisen yhteydessä tarkistamme kaikki uudet tunnukset manuaalisesti ennen niiden hyväksymistä. Muutenkin meillä on aika hyvin keinoja tällaiseen tarttua, ja ennemmin tai myöhemmin käry käy, vaikka kuinka kuvittelisi VPN:ää käyttämällä tai jotenkin muuten onnistuvansa piilottamaan jälkensä.

Okei, mielenkiintoista kuulla että tästä asiasta ollaan tarkkoja. Hyvä moderointi on tosiaan erittäin tärkeää. Sekin että kerroit tästä minulla on hyvää moderointia.

Ylläpidolle terveisiä sen verran, että kannattaa sallia tietynlainen avoimuus täällä, muuten häviää kohta kaikki käyttäjät ja hommasta lähtee muutenkin idea. Älkää pliis antako jäähyä tästä

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.