Koripallo.com

NBA 2k11

HEIKKI 2005

Vs: NBA 2k11

Timi sanoi:
Ei hyvää päivää tota Elite'ä, ihan uskomatonta sontaa.

Ehkäpä suurin floppi tulossa kautta EA:n historia.

Ehkä kaikkia ihmisiä ei vain kiinnosta pelata "realistista" koripalloa jonkun helvetin tv:n kautta. Uskokaa minua, silloin kun "realistisin koskaan"-koripallopeli julkaistaan, kukaan ei tule pitämään siitä. Miksi et menisi ulos tai halliin sitten suoraan pelaamaan oikeata koripalloa? Realistinen koripallopeli = utopiaa.

EA:n peli on hyvä niille, jotka haluavat rentoutua raskaan työviikon jälkeen. Aivot narikkaan, olut-tölkki auki ja EA:n lätty Pleikkarin syvyyksiin. Sitten vain donkkeja vapaaheittoviivalta ja kolmoset sukkana sisään puolesta kentästä. Pari tuntia viikossa on hyvä määrä tällaiselle pelill.

NBA 2k11 on sitten friikeille, jotka haluavat tuhlata elämänsä konsoleille.
 
Viestejä
9 123
Vs: NBA 2k11

En usko tähän teoriaan. Kaikkia kiinnostaa pelata hyvää korista ja hyvää urheilupeliä. NBA Liven alennustila ei ole selitettävissä sillä, että EA haluaisi tehdä jotain arcadehassuttelua kuluttajille. Ei ainakaan jos verrataan muihin kyseisen lafkan urheilupeleihin. Madden, Tiger Woods, NHL, Fifa... Kaikki urheilupelisarjojen aatelia ja kaiken lisäksi vielä aikamoisen realistiseksi viriteltyjä. Varsinkin Fifa ja Tiger Woods, änäriä tai Maddenia en niin paljon ole pelannut.

En näe millä logiikalla EA haluaisi tienata vähemmän rahaa koripallopelistään kuin muista pelisarjoista. Ja uskon, että koriksen osalta he nimenomaan tienaavat vähemmän, koska NBA 2K-sarja nyt vaan on enemmän kaikkien huulilla -> tekee todennäköisesti enemmän rahaa. Ja NBA Live/Total sarjan kehittäjätkin puhuvat joka vuosi pelin kehittämisestä parempaan suuntaan, en muista heidän nimenomaan tehneen pelistä tällaista, koska haluavat sen olevan arcadea. Ja onhan tuo peli arcadeksikin huono. Ei noista klipeistä vaan välity pelaamisen ilo ja nautinnolliset kontrollit, vaan jähmeys ja epämukava pelattavuus.
 
Viestejä
6
Vs: NBA 2k11

Niin, hyvä ne on rajat realismissakin pitää. Mutta koripallopeleissä on esimerkiks aina ollu ongelmana se, että heitot joko menee sisään tai ei mene, ja kaikki on pääosin tuurista kiinni. Omasta mielestä esimerkiks FIFA:ssa (joka muuten on PES:iä parempi ;)) hienoa on just se, että vetoja joutuu oikeesti treenaamaan että niitä saa edes maalia kohti. Toimii myös kaveriporukalla, kunhan kaikki on suurinpiirtein samalla tasolla. Tosin tää NBA Elite 11 taitaa just tähän yrittää tehdä parannusta, mikä on ihan hyvä juttu.

Realistista tai ei, ainakin ton videon perusteella NBA2K11 hakkaa EA Sportsin version 10-0. Mutta makuasioita... Mut topicci tais olla NBA 2K11, joten :-X.
 
Viestejä
4 452
Vs: NBA 2k11

Tuurista kiinni joo, mutta voit vaikuttaa siihen tuuriin heiton releasilla. Oikeassa kohdassa päästetty veto uppoaa varmemmin, myös pelaajien taito vaikuttaa releasin leveyteen, kuten fifassakin, potkuihin.

Myös pelaajan kuumaana/kylmänä olo vaikuttaa luonnollisesti asiaan.
 
Viestejä
563
Vs: NBA 2k11

http://www.easports.com/blogs/itsinthegame/post/slug/nba-elite-delayed-nba-jam-ships-on-wii-next-week-xbox-360-and-ps3-coming-before-holidays
Luojan kiitos NBA Elite 11 viivästyy näillä näkymin ensi vuoden puolelle. Ei sillä niin väliä, minkälainen pelistä lopulta tulee, mutta jos joku nyt haluaa ostaa korispelin, niin ei onneksi vahingossakaan valitse EA:n tuotetta.

Onhan nuo nyt aivan käsittämättömiä juttuja, joita peliin on edes meinannut tulla.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pTTKap_V0s0[/youtube]

Samasta aiheesta sven göran jo postasikin linkin, mutta onhan tuo täysin hinnatonta.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Iddp4fGBFV8[/youtube]

Enää puoltoista viikkoa NBA 2K11:n julkaisuun.
 
Viestejä
953
Vs: NBA 2k11

Tänään laitoin Nba 2k11 tilaukseen, mitä olen youtubesta katsonut 2k:n foorumeilta lukenut niin näyttää kyllä hemmetin hyvältä peliltä.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l6z4j5ajxck&feature=channel[/youtube]
 
Viestejä
4 452
Vs: NBA 2k11

Itselläni kanssa lähtenyt 2k tilaukseen.

Ite tykkään pelailla tolla 2k kameralla ja nämä demot yms. kun on pelattu tuolla sidelinella (vai mikä oli), niin en koskaan näe noin hienoa grafiikoita, sillä ainakin itse miellän, että 2k:ssa on asteen verran huonommat grafiikat. Tämä sideline kamera on tehty lähinnä pelin promoamiseen, ei pelaamiseen. Paras pelikokemus irtoaa 2k:sta, vaikkakin graffojen kustannuksella.

Huhhhuh tota Eliteä ;D
 

tyhmä

Vs: NBA 2k11

Älkää nyt pitäkö minua ihan päättömänä näiden kysymysteni suhtee kun en ole niin konsoleihi perehtynyt :D

1.Eli olen ostamassa PS3 120GB, onko järkeä vai onko pakko olla isompi kovalevy?
2.Pystynkö pelaamaan tuolla konsolilla 2K11 livessä muita vastaan?
3.Entä onnistuuko jos pelaan livessä kaverin kanssa samalla puolella jtn heppua vastaan?
 
Viestejä
9 123
Vs: NBA 2k11

tyhmä sanoi:
Älkää nyt pitäkö minua ihan päättömänä näiden kysymysteni suhtee kun en ole niin konsoleihi perehtynyt :D

1.Eli olen ostamassa PS3 120GB, onko järkeä vai onko pakko olla isompi kovalevy?
2.Pystynkö pelaamaan tuolla konsolilla 2K11 livessä muita vastaan?
3.Entä onnistuuko jos pelaan livessä kaverin kanssa samalla puolella jtn heppua vastaan?

Ei ole pakko, pystyt, onnistui ainakin viime versiossa luoduilla hahmoilla pelaaminen toisia heppuja vastaan.
 
Viestejä
3
Vs: NBA 2k11

Jos ennakkotilaa ton nba 2k11 niin tuleeko se julkasupäiväks kotiin vai pistääkö ne vast sit sen postiin??
 
Viestejä
71
Vs: NBA 2k11

Pitäs tulla julkasupäivänä. Ite oon tilannu discshopista ennakkotilauksia ja joskus on tullu jopa päivän aikasemmikii.
 

meighy

Vs: NBA 2k11

pistäkäähän sitten heti tuleen kommenttia pelistä ja sen kokemuksista ensi tuntumalta. Itse ostan pelin 14.10 kun tulee tili.

oon hieman käsi, kun en ole PS3 aikaisemmin omistanut ja sitten kun pitäisi päivittittää pelaajia tuolla NBA 2k11 ni onko se vaikee homma
 
Viestejä
6
Vs: NBA 2k11

lctt sanoi:
Jos ennakkotilaa ton nba 2k11 niin tuleeko se julkasupäiväks kotiin vai pistääkö ne vast sit sen postiin??
Joo, yleensä noi ennakkotilaukset tulee kyllä julkasupäiväks kotiin. Joskus tosin saattaa olla huonompaa tuuria ja tulee vasta seuraavana päivänä. Esimerkiks NHL- ja FIFA-sarjoissa varmin tapa on ollu ihan se että käy pelin hakemassa aamusta GameStopista tms., mutta en tiedä et onko NBA:n tila sit kuinka hyvä noiden "tavallisten" kauppojen suhteen.
 

john wall

Vs: NBA 2k11

ovatko tämän vuoden draft pelaajat jo joukkueiden kokoonpanossa?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös