Koripallo.com

NBA-palstan valvontahärdellit

Viestejä
9 123
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

En näe mitä yllä on kirjoitettu, mutta toistan aikaisemman pyyntöni: Yhden asian nimimerkit, jotka on tehty yksittäisen kirjoittajan suoranaiseen vainoamiseen eivät varmastikaan kuulu uudistetun moderointilinjan alle, joten odotan toimenpiteitä.

Yhteisen paremman keskustelukulttuurin puolesta,
King James
 
Viestejä
3 029
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

Sukupuoli: Mies
Ikä:32

Say it ain't so King James... Olit siis about 30 -vuotias kun Koripallo.comin foorumeille ilmestyi Hiekkalaatikko ihan vain sen takia, että sinun ja lukuisien kakkosnikkiesi trollaukset mahtuisivat suomalaisen koripallokeskustelun lomaan. Vau.
Vaikka kirjoitustesi taso onkin huomattavasti noussut noista Hiekkalaatikon ajoista, on tyylisi edelleen sen verran provokatiivinen ja ylimielinen, että kuittailu tulisi kestää. Varsinkin kun tämä "henkilökohtaisuuksiin meneminen" näyttää kuitenkin keskittyvän keskustelupalstoilla esitettyihin mielipiteisiin.
Palstan häiriköihin ei lukeudu KingHaywood, vaikka hän sinua tuntuukin seuraavan. Ole imarreltu, älä marttyyri.

Valvontahommiin sen verran, että ainakaan omina mode-aikoinani ei ollut muita mahdollisuuksia kuin muokata ja siirrellä kirjoituksia sekä lukita topiceja. Vain Ylläpidolta onnistui bannaaminen ja sitäkin kaiketi aika harvoin joutui käyttämään. Ehkäpä olisi paikallaan antaa modeille banni-oikeudet ja jakaa jäähyjä vähän tasaisemmin?
Tänne jouduttiin aikanaan sitä rekisteröintipakkoakin anelemaan vähän turhan pitkään, ehkä Ylläpito tällä kertaa reagoi nopeammin...
 
Viestejä
9 123
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

Minulla ei ole kakkosnikkejä.

Jos minulle ja muille asiakirjoittajille annetaan työrauha, keskityn täysin asiakirjoitteluun. Olen siinä ymmärryksessä, että ylempi taho on aikeissa siivota palstan meininkejä uusien linjanvetojen osalta kovemmalla kädellä, ja olenkin antanut kirjoitusteni puhua puolestaan tämän linjauksen jälkeen.

Asialinjoilla nyt ja aina, jos keskustelupalstan asioista päättävät tahot sen mahdollistavat.
 
Viestejä
218
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

Konkreettinen esimerkki siitä miten uhotaan etukäteen ja miten se toteutetaan.

NBA-finaalit 2011: Jason Terry uhoaa kolmannen pelin jälkeen, ettei LeBron James pysty koko pitkän sarjan ajan nollaamaan häntä. Lausunta on häkellyttävä, liki hullu. James on lajin suurimpia tähtiä, fyysinen ihme ja Jason Terry on maximissaan kelpo kakkosmies. Miten mies on niin sekaisin, että lähtee tuossa kohtaa trashtalkkaamaan ja mesoamaan tuon tason pelimiestä vastaan, kun oma jengi on finaaleissa 1-2 tappiolla? No viis siitä, merkittävin fakta on että mies vastasi huutoonsa. Terry pelasi loput finaaleista loistavasti, kun taas James tunnetusti katosi totaalisesti. Game viitosen dagger-kolkki Jamesin naaman edestä symbolisoi tuota täydellisesti.

Ainoa asia mitä sulta KJ täällä pyydetään on, että jos lähdet uhoamaan etukäteen, niin seiso myös sen takana.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 605
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

Säkkikankaat ja tuhkapussit voi palauttaa kauppaan, turha ruveta marttyyreiksi. Moderointilinja pitänee jatkossakin ja ylläpito on ainoa, joka paukuttaa bannivasaraa, se kun on sen verran raskas työkalu että heikommat oikeudenjakajat voivat vahingossa huitaista syytöntä siinä matkalla.

Paras keino ansaita itselleen työrauha on antaa se myös muille. Loanheittokilpailussa väistämättä roiskuu ja jo lapsena olisi pitänyt oppia että "no ku toiki" ei ole pätevä puolustus.
 
Viestejä
9 123
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

KingHaywood jättäköön toistuvat henkilöön menevät loukkaukset jatkossa pois. LeBroniin liittyviin kysymyksiinsä saa toki jatkaa vastausten etsimistä miten haluaa, asialinjojen puitteissa.

Joko ollaan asialinjoilla tai sitten ei olla, minä vastaan kuten minulle huudetaan.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 605
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

King James sanoi:
KingHaywood jättäköön toistuvat henkilöön menevät loukkaukset jatkossa pois. LeBroniin liittyviin kysymyksiinsä saa toki jatkaa vastausten etsimistä miten haluaa, asialinjojen puitteissa.

Joko ollaan asialinjoilla tai sitten ei olla, minä vastaan kuten minulle huudetaan.

Samat säännöt koskevat teitä molempia. Katso uudestaan pari viestiä ylempää asia loanheitosta.
 
Viestejä
759
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

Naurattaa itseänikin hieman nämä King Jamesin syytökset muita kohtaa.
Kaverissa ei ikinä le itsessään mitään vikaa vaan aina vika löytyy muista---> ei näin!


Mielestäni on myös turha tulla ylläpidolle vinkumaan ,että tuolla haistatellaan LeBron jamesista sitä ja tätä.
Katselehan omia viestejä kun suolaat samalla mitalla Kobe Bryantiin liittyviä lauseita!

Saatat olla jo päälle 30-vuotta tai sitten alle 18v nulikka, mutta silti nyt järki käteen.
 
Viestejä
1 392
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

Täällä on kyllä uskomaton asenne välillä. Kun nytkin katsoo parin päivän sisällä otteluseuranta ketjua niin jos ei "haterit" ole huutamassa niin silloin fanit on kyselemässä missä on haterit? Näyttää vähän siltä että ei täällä edes porukka halua käydä minkäänäköistä keskustelua vaan keskitytään hiekkakakkujen kaatamiseen silloinkin kun niitä ei ole.
 
Viestejä
9 123
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

Herätkääpä taas välillä siellä norsunluutornissa.

Koko palstan ylivoimaisesti turhin paskaspämmääjä Trölli riehuu valtoimenaan tällä alueella. Kaverin jokainen kirjoitus on täysin sisällötöntä jöötiä, jossa yritetään saada väsynyttä Kobe vs. LeBron väittelyä pystyyn. Nyt kaveri tykittää paskaansa ei yhdellä, ei kahdella, vaan kolmella nimimerkillä.

Mitä jos laittaisitte tukasta vittuun kaverin koko köörin, vähän vaikka Hiekkalaatikolle opettelemaan asiakeskustelua?

Trölli
kbryant24
BigP
 
Viestejä
1 447
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

King James sanoi:
Herätkääpä taas välillä siellä norsunluutornissa.

Koko palstan ylivoimaisesti turhin paskaspämmääjä Trölli riehuu valtoimenaan tällä alueella. Kaverin jokainen kirjoitus on täysin sisällötöntä jöötiä, jossa yritetään saada väsynyttä Kobe vs. LeBron väittelyä pystyyn. Nyt kaveri tykittää paskaansa ei yhdellä, ei kahdella, vaan kolmella nimimerkillä.
Vahva sama tähän. Joku vielä aina tarttuu noihin provoihin ja puolet topikista täyttyy paskalla.
 
Viestejä
1 729
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

Komppailen taustalla. Minulla ei ole mitään keskustelufoorumeille kirjoittelijoita vastaan henkilöinä, mutta kirjoittelijoiden kirjoituksia vastaan voi ollakin. "Tröllin" olen piilottanut jo aikoja sitten, mutta nyt kakkos- ja kolmosnikin ilmestyessä paikalle alkaa minuakin jo vähän tympimään kaikkien viestien sama ja provosoiva sisältö. Millään viestillä ei edes yritetä edistää keskustelua tai ottaa pohtivasti kantaa asioihin, vaan tyydytään suoltamaan epäselvää kuraa keskusteluihin.

Jos moderaattoreilla on Nuori Suomi -asenne päällä ja tälle nuorelle miehelle annetaan armonaikaa, suosittelen kaikkia vaan kylmästi piilottamaan tämän sankarin. Voitaisiin keskustella vaikkapa koripallosta sitten välillä.
 
Viestejä
98
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

1 käyttis/1 IP-osoite-päivitys olisi herkkua. Toisaalta voihan niitä uusia käyttiksiä käydä tekemässä esim. kirjaston tietokoneella. ::)
 
Viestejä
1 404
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

Iltalehti.fi sanoi:
Trölli haluaa lopettaa riitelyn
Sunnuntai 10.6.2012 klo 23.32

Trölli on kummissaan kanssafoorumistin syyttelyistä ja haluaa laittaa riidoille nyt pisteen.

King Jamesin ja Tröllin välit ovat vuoden 2011 joulukuussa alkaneen NBA kauden jälkeen olleet vaikeat, ja ne ovat heijastuneet myös foorumin yleiseen mielialaan. Tröllii kertoi Iltalehdessä, että asiassa on edistytty ja yhteiselo foorumilla saadaan viimein toimimaan.


- Olen täysin hämilläni siitä, että usean nimimerkin omistaja King James hyökkää julkisuuteen erittäin negatiivisella sekä katkeralla tavalla, kommentoi Trölli.


- Meidän eriävät mielipiteet ovat ikävä kyllä vaatineet veronsa ja siihen on molemminpuolisia syitä, joita en halua alkaa ruotia julkisuudessa. Kaikki on menneisyyttä ja minä lataan kaiken positiivisen energiani yksinomaan omaani ja sen myötä foorumin hyvinvointiin.


- Haluan sanoa asiasta kiinnostuneille, kuinka rakastan tätä foorumia ja olen valmis taistelemaan sen puolesta, vaikka se vaatisi henkeni. Toivon King Jamesille vilpittömästi kaikkea ihanaa ja toivon, ettei näitä asioita enää tarvitse kommentoida. Ne ovat erittäin vanhoja ja loppuun kuluneita.


- Nyt suuntaan Tampereen kotiini ja kun palaan sieltä, niin jatkamme ylläpidon kanssa työskentelyä foorumin parhaan eteen. Tiedän, että kaikki tulee menemään vähintäänkin hyvin. Tärkeintä on, että kaikilla osapuolilla on hyvä mieli, se takaa hyvän foorumin kaikille käyttäjille.
 
Viestejä
889
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

Komppaan kingjamesia täydestä sydämestäni. Olen välillä joitan tröllin viestejä raportoinutkin, mutta tuloksetta. Nyt olen sitten omaksunut eräänlaisen filtterin ja jätän säännönmukaisesti tyypin viestit lukematta enkä kommentoi niihin mitenkään. Olisi kuitenkin yleisen edun mukaista päästä tyypistä eroon, kun joku menee kuitenkin aina halpaan ja osallistuu miehen pelleilyyn. Mikä luonnollisesti laskee keskustelun yleistä tasoa entisestään.
 
Viestejä
9 123
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

YLLÄPITO JA MODERAATTORIT!!!!

Päästäkää käyttäjä Olympic James kisojen ajaksi vapaaksi. Mies dominoi vuoden 2008 olympialaisia ja kuuluu oleellisena osana kp.comin folkloreen.
 
Viestejä
9 123
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

Gheorghe sanoi:
Eiköhän sulle riitä kahdesta-kolmesta käyttäjänimestä.

Ei ole kuin tämä.

Tehdään diili. King James lähtee lomalle olympialaisten ajaksi, Olympic James sisään kisojen mitaksi. Ok?
 
Viestejä
3 106
Vs: NBA-palstan valvontahärdellit

Hankala tehdä diiliä, jos sulla ei ole mitään tekemistä kyseisen käyttäjän kanssa.

Onko sillä jotain väliä, millä nikillä spämmäät?

Eli ei.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös