Koripallo.com

NBA-palstan valvontahärdellit

Viestejä
3 106
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

viestien taso sanoi:
minä tässä moi, ei kyllä taas välillä viestien taso päätä huimaa, kavereilla ei tunnu olevan mitään asiaa niin sitten kommentoidaan jotain trade-juttuja "oho ois kova homma" sanoilla, ja neki trade-huhut tuulesta temmattuja. Myös se että jossaki topicissa 2-4 jätkää käy tekemässä omat analyysinsä pelistä pelkän box-scoren pohjalta huvittaa

Tämä se vasta tasoa nostikin.
 
Viestejä
1 753
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Ja kaikillahan on hauskaa perjantai iltana! Ovat pojat siiderin haistelun jälkeen taas lähteneet "i-hate-dynasty" bandwagoniin! Mopo lapasesta ja Mijamia edustetaa!

"Hop in! There's still some room on the train..."
 

sul keulii vähä

Re: NBA-palstan "Il Commandante"

dynastY sanoi:
Ja kaikillahan on hauskaa perjantai iltana! Ovat pojat siiderin haistelun jälkeen taas lähteneet "i-hate-dynasty" bandwagoniin! Mopo lapasesta ja Mijamia edustetaa!

"Hop in! There's still some room on the train..."

come on, get over urself... ei kukaan sua inhoa, sun jutut vaa ei aina oo ihan skarpimmasta päästä. vähän naiiveja juttuja sulla välillä, mut hei ei siin mitää vikaa oo, kyl sä hyvin vedät.
 
Viestejä
1 753
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

sul keulii vähä sanoi:
come on, get over urself... ei kukaan sua inhoa, sun jutut vaa ei aina oo ihan skarpimmasta päästä. vähän naiiveja juttuja sulla välillä, mut hei ei siin mitää vikaa oo, kyl sä hyvin vedät.

Näemmekö kenties Idols 5:ssa?
 
Viestejä
3 029
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Mä alan ihan tosissani oleen rekisteröitymispakon kannalla. Oon viimeseen asti uskotellut (itselleni) ettei noi paskat viestit ketään haittaa, mutta nyt alkaa jo ottaan päähän. Nää vierailijat on suurimmaks osaks kuitenkin ihan kuraa, ja kyllä ne yks-kaks poikkeusta sieltä rekisteröityis jos olis pakko.

Or is Gaselli gonna have to choke a bitch or two?
 
Viestejä
1 086
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Mä alan ihan tosissani oleen rekisteröitymispakon kannalla. Oon viimeseen asti uskotellut (itselleni) ettei noi paskat viestit ketään haittaa, mutta nyt alkaa jo ottaan päähän. Nää vierailijat on suurimmaks osaks kuitenkin ihan kuraa, ja kyllä ne yks-kaks poikkeusta sieltä rekisteröityis jos olis pakko.

Or is Gaselli gonna have to choke a bitch or two?
That would be in place at this moment. =) Ei mutta tosissaan, onhan tossa huonojakin puolia, jos joku etsii tietoa koripallosta internetistä, eikä pysty kysymään sitä kp.comin foorumilta rekisteröitymättä, on paskempi juttu, mutta olis hyvä jos pystyis jättää yhen lukitun topickin kysymyksille, johon vieraat vois postaa, ja muualle sitten pelkästään rekisteröityneet.
 
Viestejä
1 722
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Mä alan ihan tosissani oleen rekisteröitymispakon kannalla. Oon viimeseen asti uskotellut (itselleni) ettei noi paskat viestit ketään haittaa, mutta nyt alkaa jo ottaan päähän. Nää vierailijat on suurimmaks osaks kuitenkin ihan kuraa, ja kyllä ne yks-kaks poikkeusta sieltä rekisteröityis jos olis pakko.

Or is Gaselli gonna have to choke a bitch or two?
Ei sen pitäis häiritä mutta usein se menee siihen että rekisteröityneet käyttäjät alkavat väitellä(täysin turhaan) näiden vierailijoiden kanssa ja usea hyvä topikki on sen takia mennyt ihan reisilleen. Itse olen myös rekisteröitymispakon puolesta. Mutta vieraat kuten Elton Brand ja muut hyvät kirjoittajat, voisivat rekisteröityä.
 

Diisel Mummo

Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Ampuhaukka sanoi:
That would be in place at this moment. =) Ei mutta tosissaan, onhan tossa huonojakin puolia, jos joku etsii tietoa koripallosta internetistä, eikä pysty kysymään sitä kp.comin foorumilta rekisteröitymättä, on paskempi juttu, mutta olis hyvä jos pystyis jättää yhen lukitun topickin kysymyksille, johon vieraat vois postaa, ja muualle sitten pelkästään rekisteröityneet.

Believe the ball, and throw yourself...
 
Viestejä
1 753
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Mä alan ihan tosissani oleen rekisteröitymispakon kannalla. Oon viimeseen asti uskotellut (itselleni) ettei noi paskat viestit ketään haittaa, mutta nyt alkaa jo ottaan päähän. Nää vierailijat on suurimmaks osaks kuitenkin ihan kuraa, ja kyllä ne yks-kaks poikkeusta sieltä rekisteröityis jos olis pakko.

Or is Gaselli gonna have to choke a bitch or two?

Todellakin. Täysin samaa mieltä.

Elton tosiaan mukava lisä viimeaikoina. Hyviä postauksia. Sitten on tietenkin muitakin , jotka käyttävät samoja nimiä ja postailevat hyviäkin posteja.

Voisiko tästä kenties keskustella GM? Vai olisiko äänestys paikoillaan rekisteröityneiden[/b] käyttäjien kesken?
 
Viestejä
3 106
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

dynastY sanoi:
Voisiko tästä kenties keskustella GM? Vai olisiko äänestys paikoillaan rekisteröityneiden[/b] käyttäjien kesken?


Tietenkin asiasta voi keskustella, mutta tämä palsta ei ole tarkoitettu rekisteröitymiskeskustelulle. Oma vaikutusvaltani on tässä asiassa lähellä nollaa, joten kaikki aloitteet pitäisi lähettää ylläpidon suuntaan. Oma kantani on merkityksetön.

Äänestyksessä ei ole mielestäni mitään mieltä.
 
Viestejä
3 029
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Käyköhän Ylläpito lukemassa tätä settiä, vai pitääkö tässä nyt oikeesti sitten kerätä joku adressi? Tiedän paljon huonompiakin palstoja joilla on reg-pakko, eikä se huono juttu olisi tännekään.

edit: Eikä se GM:n kanta nyt ihan merkityksetön ole. Yksi kantavia voimia kuitenkin, joten uskottavuutta sanojen taakse löytyy.
 
Viestejä
1 086
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Käyköhän Ylläpito lukemassa tätä settiä, vai pitääkö tässä nyt oikeesti sitten kerätä joku adressi? Tiedän paljon huonompiakin palstoja joilla on reg-pakko, eikä se huono juttu olisi tännekään.
Samaa mieltä, eikun äänestystä pystyyn.
 
Viestejä
1 086
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Onko vähän turhaa kirjotella tänne ku viestit poistetaan, ei edes ehdi nähdä mitä siihen on vastattu.
 

Elton Brand

Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Saako noita IP-osoitteita bannattua? Siitä voisi iskeä pahimmat häiriköijät ulos. Kuten tuo eräs kaveri tuolla Heat-Lakers -aiheessa.
 
Viestejä
3 029
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Mä lähetin jo ajat sitten Ylläpidolle anomusta reg-pakosta, mutta ei näytä vaikuttavan, sillä ei oo edes vaivautunu vastaamaan. Katsokaa nyt taas tuota Lakers-topikia, kun yksi dynastyn lähettämä kuva saa taas kaikki vierailevat kirjoittajat heittämään noita one-linereitaan topikin täyteen.

Mitä tässä pitäis tehdä? Toimisko käsinkirjoitettu viesti paremmin? Laitanko ruusuja mukaan? Kerätäänkö adressi?

Ei nuo nyt mun elämään ihan kauheesti vaikuta, mutta tiedän huomattavasti heikkotasoisempiakin foorumeita minne vaaditaan rekisteröitymistä.
 
Viestejä
74
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Kirjautumispakossa olisi varmasti enemmän hyviä kuin huonoja puolia. Mielestäni ilman perustelutua syytä ei kenenkään pitäisi kirjoittaa "nimettömänä". Jos ei jaksa kirjautua foorumille kirjoittaakseen jotain, tuskin jaksaa kirjoittaakaan mitään sen kummempaa. Joskus on vierailijoita, joilla on hyviä postauksia ja lisäkeskustelua herättäviä pointteja, mutta yleensä ne ovat vain provosoivia ja turhanpäiväisiä yhden lauseen kannanottoja.

Asiasta toiseen, olen täysin samaa mieltä tällä kertaa Lakers-topiikissa tapahtuneiden vierailijoiden yhden lauseen älähdysten kanssa. Käyttäjä dynastY:n postaama kuva vammaisurheilusta on erittäin halventava ja mauton. Niin mauton, että kuva olisi syytä poistaa ja antaa käyttäjälle jonkin sortin varoitus.
 
Viestejä
3 029
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Playa sanoi:
Asiasta toiseen, olen täysin samaa mieltä tällä kertaa Lakers-topiikissa tapahtuneiden vierailijoiden yhden lauseen älähdysten kanssa. Käyttäjä dynastY:n postaama kuva vammaisurheilusta on erittäin halventava ja mauton. Niin mauton, että kuva olisi syytä poistaa ja antaa käyttäjälle jonkin sortin varoitus.
Paskat... Se kuva on ehkä mauton, mutta silti toi kymmenen ihmisen kitinä siitä on perseestä. Varsinkin kun 'bout 60% valittaa siitä vaan sen takia että se on dynastYn postaama.

Sitä vastoin nämä keskustelua halventavat ja mauttomat kommentit pilaavat noita topikkeja paljon enemmän. Hieno katsoa kun toiset kirjoittaa perusteltuja ja hyviä argumentteja, käyttäen kirjoituksiinsa jopa useita minuutteja. Sitten tulee vieras nimimerkillä "nönnönnöö" ja kuittaa mielestään kaiken tyyliin: LeBron on parempi!

Olen itsekin ollut sitä mieltä, ettei näistä ole haittaa eikä niistä tarvitse edes välittää, mutta kyllä totuus on se, että ne ovat tässä viime aikoina jo lisääntyneet niin paljon, että ne alkavat sieppaan jo allekirjoittanuttakin.

Dynastyn postaamasta kuvasta on turha tehdä mitään isoa numeroa.
 
Viestejä
478
Re: NBA-palstan "Il Commandante"

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Mä lähetin jo ajat sitten Ylläpidolle anomusta reg-pakosta, mutta ei näytä vaikuttavan, sillä ei oo edes vaivautunu vastaamaan.

Minäkin satuin laittamaan palautetta Ylläpidolle n. kuukausi sitten, lupasivat sitten ottaa yhteyttä seuraavana viikonloppuna. Viestiboxi vain edelleen ammottaa tyhjyyttään tuon vastauksen osalta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös