Koripallo.com

Okinawa ja Manila menijät ja fanitus

Viestejä
6
Eli kuten otsikossa - onko miten suomalaiset paikalla ja onko meillä joku Sisu-Susi pubi/baari/kohtauuspaikka (kuten jääkiekon MM kisoissa)?

Varasin eilen lennot ja tarkoitus saapua 26pv ja lähtö Manilaan 31pv jossa sitten finaaleihin asti. Yritän lippuja viritellä kontaktien kautta, mutta joku back-up plääni olisi hyvä esim tuohon japani peliin jos en onnistu missiossa ;)

Aika pitkälti liikun yksin tuona aikana kun avokki duunissa/edustushommissa joten jos on muita suomalaisia niin ihan kiva olis pyöriä kylillä. Varmasti oon kaikki Suomi vehkeet päällä joten jos joku bongaa ulkosuomalaisen ysäri-luvun savolaisaksentilla niin sanokee moro! Oon myös varaamassa sukellus reissuja ja muita aktiviteetteja jos on kiinnostuneita. Mut saa aina messiin!
 
Viestejä
7
Meidän kahden hengen ryhmä, ei ehkä niin faniryhmä, mutta ryhmä kuitenkin, tippuu Okinawalle muistaakseni 23.8 ja poistuu Manilaan 30.8 ja poistumme jaloista juuri ennen finaaleja, eli 7.9. Kummastakaan paikasta ei vielä ole mitään käsitystä, mutta eiköhän sieltä joku sopiva kulmakuppila löydy/valikoidu.
 
Viestejä
6
Meidän kahden hengen ryhmä, ei ehkä niin faniryhmä, mutta ryhmä kuitenkin, tippuu Okinawalle muistaakseni 23.8 ja poistuu Manilaan 30.8 ja poistumme jaloista juuri ennen finaaleja, eli 7.9. Kummastakaan paikasta ei vielä ole mitään käsitystä, mutta eiköhän sieltä joku sopiva kulmakuppila löydy/valikoidu.
Mahtavaa! Harmikseni missaan sen Aussi-Suomi pelin, mutta Japani peliin olen menossa ja Saksa-Suomi. Myos noi Australia pelit kiinnostaa kun mun avokki on Aussi ja pelipaidat loytyy ;)
Ma oon tammonen maailmanmatkaaja ollut aina (solo travel myos) niin kaikkee tulee keksittya joko ennakkoon tai paikanpaalla. Hieno mestahan se Okinawa on joten otan toista tuon viikon vapaata ja Manilassa olen WeWork collaborative spaces paikoista paivalla duunissa sitten maanantai-keskiviikko ja loppuviikon otan lomaksi.
Laitellaan privaviestia esim Facebook viesti taikka Whatsapp ryhma olis ihan hauska.
[sorry a:t ja o:t puuttuu kun tyokoneella kirjoitan]
 

JaA

Viestejä
54
Pitäis olla perillä Okinawalla 24. Päivä ilta kymmenen jälkeen paikalista aikaa. Saa nähdä mihin on sudesta pitkän matkustelun jälkeen. 25. Päivä ois eka peli jossa on kovat panokset ja mies täydessä vireessä katsomassa peliä. Edellisen pelireissun tein Bilbaoon ja en mitenkään halunnut katkaista tätäkin putkea. Toivottavasti sudet löytää jonkun luolan missä kokea yhdessä tätäkin matkaa.
 
Viestejä
6
Mahtavaa! Tosiaankin me missataan se eka peli kun partneri joutuu olemaan "avausseremoniassa"/pelissä Manilassa 25pv, joten molemmat ollaan Okinawassa vasta 26pv. Mutta 27pv peliin on kyllä täydet innot ja Japanilaiset on mahtavaa kannustusjoukkoa (mitä nyt muissa olympialaisissa ja niitten omissa pesäpallopeleissä seurannut) joten siinä täpinässä ei jetlag haittaa ;)

Oon listannut jo kaikkea päiväreissu retkiä ja sukellushommia joissa sitten välipäiviä vietän tai ennen pelejä ihmettelen turistina ;) saatan "ex tempore" käydä muitakin kuin Suomen pelejä tsiikaa niin opin koriksesta jotain kun aika noviisi katsoja olen ja enempi tunnelmassa mukana. Partneri on alan hommissa niin jos jotain oppisin sivussa niin sen ei tartteis "hävetä" mun tietämättömyyttä ja finaaleissa olisin mukana kunnolla ilman kysymyksiä mitä tapahtuu :) life goals ;)
 

JaA

Viestejä
54
Nythän tässä pitäisi alkaa pakkaillee pikkuhiljaa. Kaks ruumalaukkuu pitäis ottaa lennolle Japaniin, mut yhdelläkin taidan pärjätä:) ja nyt vielä julkaistiin, että mahdollinen Taifuuni siirtää pelit Okinawalta Manilaan. Lukasin just että ulkomaiset luottokortit tai pankkikortit toimii heikosti Japanissa, joten pankin kautta setelit mukaan matkalle ja vähän pohjaksi yenejä matkan alkuun, jotka sitten saattaa joutua vaihtamaan Filippiienien rahayksikköön. Okinawalta Manilaan kestää vajaa 8 tuntia joten tuskin palaan enää Manilasta Okinawalle paluulennolle vaan sihtaisin suoraa lentoa Helsinkiin Manilasta. Kyl tuohon jo toista tai kolmatta tonnia joutuu sijoittamaan lisää, että koripallomatka onnistuu, jos taifuuni pilaa Japanin elämyksen. Ois toivonut että mahdollinen vara areenakin ois löytynyt Japanista.. Toivottavasti tuulet pysyy kurissa tällä reissulla.
 
Viestejä
2 370
ja nyt vielä julkaistiin, että mahdollinen Taifuuni siirtää pelit Okinawalta Manilaan.
Ei ole mitään taifuunia. Toki sellainen saattaa vielä tässä viikon aikana syntyä ja silloin se voisi kahden viikon päästä Okinawalla olla, mutta tuo oli täysin teoreettinen spekulaatio. "Mitä jos".
 
Viestejä
5
Taifuuni Markkasta toivotaan
Onko sudenpesästä tai kokoontumisista mitään uutta tietoa? Tai onko jotain yhteistä foorumia? Meille saattaa jäädä yhdet liput myytäväksi
 
Viestejä
6
Täälläkin on jo partnerin matkalaukut pakattu ja hänen reissu alkaa illalla sitten rupeen omiani pakkailee tässä viikon aikana.

Tosiaankin taifuuni riskit on olemassa (kesã-syyskuu on niitten aikaa) ja tietysti varatoimenpiteet pitää olla paikoillaan, mutta sormet ristiin ettei niin käy. Ja koripalloliitolla on tuo plan B olemassa. Kuuma siellä on ja ukkoskuuroja menee ohi eli trooppiset olosuhteet ;)

Kyllä japanissa ilman käteistä pärjää niinkuin muissakin kaupungeissa. Okinawa kumminkin aika amariikkalainen mesta. Korteista itse käytän Amexia ja Revolutia (mastercard). Revolut kortille siirrän reaaliaikasesti tarvittavat paikallisrahat ilman siirtokuluja ja hyvillä kursseilla. Sitten jos käteistä tarttee niin nostaa paikanpäällä.

Mulla on Okinawa-Manila lento Taipein kautta ja se on tuon yhen vaihdon kanssa hitusen alle 5 tuntia, ja laukkujen kaa se oli jotain 300e.

Mutta noin yleisesti kannattaa olla joku matkavakuutus varmuuden vuoksi. Oli taifuunit tai ;) Itsellä se kuuluu tuohon Amexiin.

Innolla odotan jo matkaa. Vielä pitäis töissä malttaa olla ma-to!
 
Viestejä
7
No niin, reissu alkaa olemaan siinä pisteessä, että aikaero on selätetty, ainakin lähes ja kohta taksi kohti bangkokin kenttää ja okinawaa.
 
  • Tykkää
Reaktiot: XOX
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös