Koripallo.com

Otteluiden liveseuranta-otsikko

Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

No kai sitä yrittää tehä pisteitä jos joukkue on häviöllä? Nyt tosin kobe vois alkaa syöttelee.

She-Man sanoi:
Tää on se puoli NBA:sta, jota ei jaksais.

Ja missään muualla maailmassa starat ei heitä paljon, koska Euroopassa kaikki on kavereita, syövät yhdessä vaahtokarkkeja ja juovat mehua nuotiolla.

On muuten kiva nähdä, että Grant Hill on hyvässä kunnossa ja pelaa hienoa palloa 36-vuotiaana. Jalat näyttävät aika tuoreilta.

Odomilla vaan 5 heittoyritystä. Ollut huikeessa vireessä jo pidemmän aikaa, miksi ei saa palloa?

Gheorghe: Itse asiassa ei heitä. Paitsi ehkä D-liigassa?

Noin sen pitäis pelata aina. Jättäis puolet heitoistaan ottamatta, niin Lakers olisi täysin pysäyttämätön.

She-Man sanoi:
Noin sen pitäis pelata aina. Jättäis puolet heitoistaan ottamatta, niin Lakers olisi täysin pysäyttämätön.
plus vielä joukkue puolustais paremmin. Esim tälläkin kaudella Lakersilla olisi ollut mahdollisuudet sinänsä lyödä Bullsin voittoennätys mutta paskoja jengejä vastaan varsinkin kauden alussa pelattii puolustuksessa erittäin löysästi.

Lakersin penkki on pelannut tosi huonosti ja pisteitä ei sieltä tule.

Voi perse mikä neljännes. Alku oli niin mahtava ja sitten päädyttiin jakamaan neljänneksen pisteet 25-25. 10 pisteen tappiolta lähdettävä uudestaan hakemaan voittoa.

Viimeinen hyökkäys todella paska. Farmar ajatti itsensä blokkiin ja vielä sillä tavalla että Barbosa kerkesi käydä tekemässä korin toiseen päähän. Ei helvetti. Kobe ois vaan naulannut Hillin naamaan kolkin summerin soidessa, niin eroa olisi vain se 5 pinnaa :D

She-Man sanoi:

Itse asiassa noin se on pelannutkin enimmäkseen viimeiset kaksi kautta. Tällä kaudella etenkin Bunymin ollessa terveenä. Tuntuu, että teet päätelmäsi pelkästään tän pelin perusteella, joka näyttää siltä parin vuoden takaiselta Kobelta.

Kyllä mä oon Lakersia joutunut katsomaan liiankin kanssa. Kobella on järjestäen liikaa heittoyrityksiä. Niistä suuri osaa tulee Koben omasta rytmistä, ei joukkueen rytmistä. Koben syötöistä taas iso osa tulee syötöistä hyppyheittäjille. Runkosarjamatsien lisäksi Koben peli oli samanlaista olympialaisissa ja tähdistöottelussa, itse asiassa kaikissa otteluissa missä tahansa ympäristössä.

Onko se nyt niin, että Kobe pelaa hyvää palloa aina silloin kun minä en ole näkemässä?

O'Nealilla career high Lakerseja vastaan (26 pistettä tällä hetkellä). Eikö tosiaankaan tehnyt yli 26 pistettä Orlandon aikana?

Ainakin omasta mielestäni Olympialaisissa Kobe pelasi TÄYSIN erilailla, kuin Lakersissa.
EDIT: Ja suurin osa syötöistä tulee Gasolille korin alle. Ehkä katsotaan pelejä erilaisten lasien alta oO
UUH! Shaq näyttää!

Ja taas sitä mennään, vapareita tarjoillaan ja ilmaset pisteet mm. Shaqille vaparin reboundista. Vois pelata sitä puolustustakin.

HAHA!!! Tuomarit tuomarit! ei mitään virhettä Odomilla hyökkäyspäässä.. odom ulkona ja Kobella 4 nyt

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.