Kyl toi vihellys meni ihan ottelun linjan mukaan...She-Man sanoi:Odom ei tehnyt mitään, mutta mites Kobe pääs taas viivalle. Yritä nyt puolustaa siinä...
Miten voit joutua katsomaan Lakerseja?She-Man sanoi:Kyllä mä oon Lakersia joutunut katsomaan liiankin kanssa. Kobella on järjestäen liikaa heittoyrityksiä. Niistä suuri osaa tulee Koben omasta rytmistä, ei joukkueen rytmistä. Koben syötöistä taas iso osa tulee syötöistä hyppyheittäjille. Runkosarjamatsien lisäksi Koben peli oli samanlaista olympialaisissa ja tähdistöottelussa, itse asiassa kaikissa otteluissa missä tahansa ympäristössä.
Onko se nyt niin, että Kobe pelaa hyvää palloa aina silloin kun minä en ole näkemässä?
Noh, tosta voi olla montaakin mieltä. Kyllä molempia on saanut murjoa aika huolella ilman vihellyksiäkin kauden aikana...ONEFORALL sanoi:Ja tohon et kyl täl kaudel jos on kattonut niin kobe ei hirveemmin ole saanut supertähti vihellyksiä toisin kuin esim wade ja lebron
Mo Williams sanoi:Noh, tosta voi olla montaakin mieltä. Kyllä molempia on saanut murjoa aika huolella ilman vihellyksiäkin kauden aikana...
totta tämäkin.El'Hrton sanoi:Ja välillä on riittänyt vieressä muriseminen.. Mutta sellasta se elämä on.